Asteikolla 1-10, miten tyhmä on kerrostalossa asuva ihminen joka ei tajua laittaa huonekaluihin niitä huopalappuja jalkojen alle?
RYSKIS, KOLIN, KRAAH LAAH KRAAH LAAH, PAU PAU PAM, PIM POM PUM.
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
En tiedä
Itse olen
Mensan jäsen
Tekniikan tohtori
Enkä ole niitä laittanut
Tämä. 👍
Minä olen laittanut, mutta en naapureiden takia, vaan siksi ettei kauniiseen puulattiaan tulisi naarmuja. Sitä paitsi huopatassullisia mööpeleitä on siivotessa helpompi siirrellä.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä
Itse olen
Mensan jäsen
Tekniikan tohtori
Enkä ole niitä laittanut
Tohtori, joka ei saa edes lääkkeitä määrätä, voiko turhempaa heppua olla !
LOL!
Kyllä mä ruokapöytään laitoin. Sohviin ja tv tasoon. Ne vaan ei ikinä liiku. Käytän puukenkiä kotona. Jaloilleni ei mikään muu sovi.
Yhtä tyhmä kun se joka luulee häntä ei koske talossa tupakointi kielto parvekkeella.Mutta itse lopulta vastaa syy seuraamus.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen laittanut, mutta en naapureiden takia, vaan siksi ettei kauniiseen puulattiaan tulisi naarmuja. Sitä paitsi huopatassullisia mööpeleitä on siivotessa helpompi siirrellä.
Samoin. Opin jo lapsuudenkodista ja se oli omakotitalo eli ei liity asumismuotoon.
Varmaan yhtä tyhmä joka tekee tällaisia avauksia netissä? Ja luojan kiitos molemmilla on yhtäläiset oikeudet olla olemassa ja hengittää tätä yhteistä ilmaa.
Hur korkad är en person som ber andra att bedöma ett beteende på skalan 1-10, utan att sätta ut vad som är 1 och vad som är 10?
En tiedä
Itse olen
Mensan jäsen
Tekniikan tohtori
Enkä ole niitä laittanut