Kollageenilisät parantavat ihon kosteutusta, paksuntavat ihon keskikerrosta ja vähentävät ryppyjä
Ihan tutkitusti ja silti porukka jaksaa inttää, että ne on ihan tehottomia.
Kommentit (28)
Ei jaksa kiinnostaa. Olen mikä olen.
N41
Olen kokeillut monia kollageenilisiä, mutta en ole huomannut tuollaista. Iho ei ole sen kosteampaa kuin ennenkään, eikä paksumpi ja samat rypyt koko ajan.
Ei niitä lisiä mihinkään tartte, jos vain viitsii syödä ravitsevaa ruokaa. Ilman haittoja.
Vierailija kirjoitti:
Onko miten kuormittavia maksalle? Meinaan vitamiinit on jos syö liikaa mutta miten on kollageenin kanssa? Onko jotain eroja valmisteissa?
Kollageenilisä ei rasita maksaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko miten kuormittavia maksalle? Meinaan vitamiinit on jos syö liikaa mutta miten on kollageenin kanssa? Onko jotain eroja valmisteissa?
Kollageenilisä ei rasita maksaa.
Ap
Kollageeni on proteiinia ja rasittaa munuaisia.
Kollageenia saa jos syö possunkylkeä. Elimistö hajottaa proteiinit aina aminohapoiksi ja tekee niistä sitten muita proteiineja. Kollageenilisä päätyykin ihan muuhun käyttötarkoitukseen.
Minä olen syönyt kollageenia yhtäjaksoisesti liki 2 vuotta. Rypyt ovat samat, mutta tänä talvena huomasin, ettei iho ollut niin kuiva kuin menneinä talvina. Perinteisesti olen joutunut työntämään pakkasella suurinpiirtein vaseliinia iholle, mutta tänä talvena selvisin kesksi ostetuilla. Eli jotain se auttaa. N57
Vierailija kirjoitti:
Kollageenia saa jos syö possunkylkeä. Elimistö hajottaa proteiinit aina aminohapoiksi ja tekee niistä sitten muita proteiineja. Kollageenilisä päätyykin ihan muuhun käyttötarkoitukseen.
Näissä valmisteissa kollageeni on jo valmiiksi hydrolysoitua.
Ap
Sillä syödyn kollageenin käsittelyllä ei ole mitään väliä, elimistö tuhoaa sen joka tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Sillä syödyn kollageenin käsittelyllä ei ole mitään väliä, elimistö tuhoaa sen joka tapauksessa.
Selitäpä tarkemmin miten tämä tuhoaminen tapahtuu.
Oletko kuullut ruoansulatuksesta? Kaikki syödyt proteiinit (myös se kollageeni) hajotetaan aminohapoiksi, joista elimistö sitten tekee mitä tahtoo.
Oletteko miettineet, miksi kasvissyöjät on niin ryppyisiä?
Vierailija kirjoitti:
Oletteko miettineet, miksi kasvissyöjät on niin ryppyisiä?
En, olen kasvissyöjä ja en ole ryppyinen. Varmaan hyvät geenit.
Vierailija kirjoitti:
Oletko kuullut ruoansulatuksesta? Kaikki syödyt proteiinit (myös se kollageeni) hajotetaan aminohapoiksi, joista elimistö sitten tekee mitä tahtoo.
Tämä minuakin kiinnostaa.
Oon 53 ja periaatteessa ois varmaan just oikea aika alkaa käyttää kollageenia, olen vielä lähes täysin rypytön ja veltostumistakin on vasta hieman. Käytän Bioeffect-sarjan egf-seerumia, joka käytännössä tekee kaikkea aloituksessa mainittua, koska se siis sisältää ihosolujen omaa kasvutekijää (EGF = epidermal growth factor), mutta ehkä sekin hyötyisi riittävästä saatavilla olevasta rakennusaineksesta?
en ole käyttänyt, mutta muutama työkaveri on ja kehuivat lähinnä sen kosteuttavaa vaikutusta, rypyt eivät kuitenkaan olleet hävinneet, mutta kyllähän se kosteutuskin vaikuttaa tuleviin ryppyihin.
Vierailija kirjoitti:
en ole käyttänyt, mutta muutama työkaveri on ja kehuivat lähinnä sen kosteuttavaa vaikutusta, rypyt eivät kuitenkaan olleet hävinneet, mutta kyllähän se kosteutuskin vaikuttaa tuleviin ryppyihin.
Suun kautta vaiko suoraan iholle?
Vierailija kirjoitti:
Ne on jo pilkottu valmiiksi.