Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vauvan vaipanvaihto kahvilan pöydän päällä

Vierailija
08.10.2022 |

Olin puolenpäivän aikaan kahvilassa, joka oli täynnä asiakkaita. Söin salaattiani, ja se meinasi mennä väärään kurkkuun, kun huomasin viereisessä pöydässä vanhemman vaihtavan vauvansa vaippaa pöydän päällä kaikkien nähden. Vaipan sisällön haju levisi kahvilassa. Viereisten pöytien asiakkaat yökkivät ja laittoivat kätensä neniensä eteen. Kahvilan työntekijä kävi sanomassa sopimattomasta käytöksestä vanhemmalle. Onko muut törmänneet vastaavaan käytökseen?

Kommentit (184)

Vierailija
141/184 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin kerran lentokoneessa, kun viereisellä penkillä vaihdettiin vauvan vaippa. Äiti meinasi vielä hermostua, kun lentoemäntä ei suostunut viemään likaista vaippaa roskikseen.

Itse olen ollut todistamassa vaipanvaihtoa onnibussin yläkerrassa, jossa sopivasti ilmastointi oli paskana. Hyi helvetti sitä käryä.

Käryä??? Syttyikö ilmastointilaite palamaan? Vai savusiko vauvan vaippa?

Yritätkö olla hauska🤨

Vierailija
142/184 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/184 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissakin huoltisasemien pikkuvessoissa ei ole minkäänlaista tasoa, jolla voisi vaipan vaihtaa.

Vierailija
144/184 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
145/184 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyii

Vierailija
146/184 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitsapuffassa äiti ohjeisti housuun ulostanutta lasta nousemaan penkille seisomaan. Tämän jälkeen hän riisui lapsen alapään paljaaksi ja vaihtoi housut. Jonkin ajan päästä tämä sama äiti haki lisää ruokaa koskien samoihin ottimiin mitä me muut eikä hän missään vaiheessa pessyt käsiään.

Olipa sitten kivaa syödä kanansiipiä paljain sormin.

Vierailija
147/184 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Olisi helpompi katsoa jos joku komea mies iskee sen pöytään, kuin haiseva vauvan kökkövaippa. Ihan rehellisesti näin. Kannattaa etsiä joku sopiva tila ja paikka vauvoille ja lapsille. 

Vierailija
148/184 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulehan tyttö. Ei ole kauhean helppoa tämä pikkulapsiarki muutenkaan. Että aina ei jaksa sinne vessaan mennä hänen korkeutensa nirppanokan katseilta piiloon.

Ehkä sinun ei kannata poistua kotoasi ollenkaan jos normaalin elämän asiat häiritsevät noin paljon.

Siis what?? Mulla on kaksi pientä lasta. Ollaan käyty kahvilassa, ravintolassa ja hotelleissa. Eikä koskaan ole vaippaa vaihdettu pöydän ääressä. Sitä varten on lastenhoitotila. Jos ei ole, niin vessa löytyy joka kahvilasta. Mulla on mukana aina kertakäyttöalustaa, että voi vaikka nopeasti siinä vessan lattialla vaihtaa. Ei kai nyt kotonakaan vaihdeta vaippaa keittiönpöydällä. Eikä kukaan istu p A s k A l l A ruokapöydässä. Se on jo ihan perushygienia sääntöjä ja käytöstapoja. Plus vaipanvaihdon jälkeen olis kyllä suositeltavaa pestä kädet. Varsinkin jos on kyse jostain muusta kuin pissivaipasta. Sekin muuten ihan peruskäytöstapoja, käsien pesu...

Vierailija
149/184 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imettämistä olisi kiva katsella

Vierailija
150/184 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varsinkin jos imettäjä on kaunis ja hänellä söpöt nännit

Vierailija
151/184 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varsinkin jos imettäjä on kaunis ja hänellä söpöt nännit

Jep

Vierailija
152/184 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
153/184 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yäk, mitä toimintaa.

Vierailija
154/184 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
155/184 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sitä vaihtaa vaippaa/imettää/synnyttää/narkata/mitä vaan, mutta turha itkeä sitten kun sitä kuvataan. Useamman herkullisen tissikuvan saanut Oodissa. Jatkakaa vaan.

Vierailija
156/184 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvottavaa toimintaa. 

Vierailija
157/184 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Onhan näitä aina välillä. Samat tyypit kokevat oikeudekseen imettää ilman mitään suojaa rinnat paljaana, koska kyllä meidän vauvalla on oikeus ottaa huikkaa ja se on muiden ongelma jos paljaat rinnat häiritsevät. Pöydät jää sikamaiseen kuntoon sormiruokailijoiden jäljiltä, koska pitäähän meidän Venni-Valon saada syödä siinä missä muidenkin asiakkaiden ja hän nyt toteuttaa syömistään viskomalla ruoat minne sattuu. Kiljuminen ja huutaminen kuuluvat Venni-Valon tapaan toteuttaa itseään, turha siinä muiden mulkoilla. Tarjottimelle voi vielä kätevästi jättää tosiaan sen vaipan, kosteuspyyhkeet, puoliksi syödyt lähmäiset maissinaksut ja lattialle kaikki loput. Koska asiakas se on Venni-Valokin ja oikeutettu mihin vaan, muuten haukun paikan somessa!

Mun mielestä imettää nyt sopii ravintolassa ihan pöydässä, ethän itsekään mene vessaan syömään ateriaasi (tai mene toki vapaasti vessaan syömään, jos joku läheisessä pöydässä alkaa imettämään lastaan ja se niin kovin häiritsee). Mutta tuo, että pikkulapsiperheet jättävät ravintolassa kuin ravintolassa (oli se sitten Mäkkäri tai hienompi ravintola) pöydän, tuolit ja pöydän alla olevan lattian todella epäsiistiin kuntoon on todella törkeää.

Vierailija
158/184 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko aikuinen kanssa vaihtaa vaippansa avustajan avustuksella julkisesti muiden nähden? Vähän vastineeksi tuohon vauva hommaan. 

Vierailija
159/184 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija kirjoitti:

Onhan näitä aina välillä. Samat tyypit kokevat oikeudekseen imettää ilman mitään suojaa rinnat paljaana, koska kyllä meidän vauvalla on oikeus ottaa huikkaa ja se on muiden ongelma jos paljaat rinnat häiritsevät. Pöydät jää sikamaiseen kuntoon sormiruokailijoiden jäljiltä, koska pitäähän meidän Venni-Valon saada syödä siinä missä muidenkin asiakkaiden ja hän nyt toteuttaa syömistään viskomalla ruoat minne sattuu. Kiljuminen ja huutaminen kuuluvat Venni-Valon tapaan toteuttaa itseään, turha siinä muiden mulkoilla. Tarjottimelle voi vielä kätevästi jättää tosiaan sen vaipan, kosteuspyyhkeet, puoliksi syödyt lähmäiset maissinaksut ja lattialle kaikki loput. Koska asiakas se on Venni-Valokin ja oikeutettu mihin vaan, muuten haukun paikan somessa!

Imetys on todella oksettavaa julkisella paikalla, miksi ne mammat ei voi mennä hikisine eltaantuneine tisseineen vessaan imettämään.

Luulisin, että omatkin koskaan imettämättömät tissinalusesi saattavat hikoilla kesähelteillä. Eikö olisi parempi, että tilaisit ravintolassa ateriasi suoraan sinne vessaan, niin se tissihien haju ei häiritsisi niin kovin muita ruokailijoita.

Vierailija
160/184 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija kirjoitti:

Olin kerran lentokoneessa, kun viereisellä penkillä vaihdettiin vauvan vaippa. Äiti meinasi vielä hermostua, kun lentoemäntä ei suostunut viemään likaista vaippaa roskikseen.

Itse olen ollut todistamassa vaipanvaihtoa onnibussin yläkerrassa, jossa sopivasti ilmastointi oli paskana. Hyi helvetti sitä käryä.

Onko Onnibussin vessassa niin paljon tilaa / vauvanhoitopöytää, että sinne mahtuisi vaihtamaan vaipan?