Naapurin poika pokaa
Naapurin 17v. nuorukainen yrittää iskeä minua. Poika tulee aina juttelemaan ja tarjoamaan palveluksia kun mieheni on työmatkalla pois kotoa. Hän haluaa leikata nurmikon ja auttaa muissakin kotihommissa. Tuijottaa tissejäni jatkuvasti. Joskus olen pyytänyt hänet kahville kun hä on auttanut. Eipä silti, aika hyväkroppainen urheilija, pyykkilautavatsa jne. Mitähän sen kanssa tekisi?
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi hauska kuulla, saiko naapurin poju. Mitä kaikkea tapahtui suljettujen ovien takana?
Entäs muut, joita nuori naapuri on pokaillut. Oletteko antaneet, kerro.
Pimppi kihelmöi kun lähellä asuva abiturienttipoika flirttailee röyhkeästi kaupassa. Olen herranjestas 43 v. Saa mut punastelemaan kuin teinitytön. Mietin miten hän jaksaisi vaikka koko yön, miten hän liikehtisi päälläni. Miten hän olisi täydessä seisokissa valmiiksi. Oikeasti ajatukseni alkavat harhailla liikaa ja keskittyminen töissäkin häiriintyy. Seuraavalla kerralla suutelen poskelle ja katotaan mihin päädytään.
Pussaat vaan suulle! Kyllä se sua haluaa.
Varaudut vaan sisko saamaan takaisin yhden kiihkeimmistä suudelmista koskaan. Vähän vastaavassa setissä kylläkin eri tilanteessa ja lokaatiossa olin kerran ja toi yllätti miten kiihkeä hän oli heti alusta. Se ei ollut mitään sellaista tunnustelevaa ja opettelevaa hakemista. Kuvittelin, että minä ohjaisin ja veisin tilannetta, mutta hän otti ohjat välittömästi. Tuntui muuten huulilla pitkään yksistään senkin takia, ettei mua oltu suudeltu noin sitten oman nuoruuden ja jännästi niskassa kun seurasin hänen vaativia, heti toisensa perään jatkuvia suuteluliikkeitään ja yritin pysyä mukana. Oih, mikä kokemus!
Minun mies on syypää koko juttuun, joutuu katsomaan kun pojat nai.