Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurin poika pokaa

Vierailija
08.10.2022 |

Naapurin 17v. nuorukainen yrittää iskeä minua. Poika tulee aina juttelemaan ja tarjoamaan palveluksia kun mieheni on työmatkalla pois kotoa. Hän haluaa leikata nurmikon ja auttaa muissakin kotihommissa. Tuijottaa tissejäni jatkuvasti. Joskus olen pyytänyt hänet kahville kun hä on auttanut. Eipä silti, aika hyväkroppainen urheilija, pyykkilautavatsa jne. Mitähän sen kanssa tekisi?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sille antaa. Tuskin tulee toiste jos noin vanha oot.

Vierailija
22/42 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan sille antaa. Tuskin tulee toiste jos noin vanha oot.

Anna pois. Nuori kolli saa harjoitella paljaalla ilman tautiriskiä. Sinunkin paikat saa hyvää nuorennusvoidetta. Nuoret ujot pojat tarvitsevat opettajia. Muista liukuvoide, se on ainoa iän tuoma juttu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo 17 jätkä enää.

Vierailija
24/42 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

oletit väärin olen 69 mutten jussi

Ahaa, olet siis jyrki

Vierailija
25/42 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli asetelma olisi toisinpäin että tarinassa olisi 17v tyttö niin eiköhän palstan ryhävalaat kirkuisivat täydellä höyryllä hyväksikäytöstä. Hupswork/metoo ym koske kaikkia

Vierailija
26/42 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäkö...no tietenkin panette.

Vierailija
27/42 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäli asetelma olisi toisinpäin että tarinassa olisi 17v tyttö niin eiköhän palstan ryhävalaat kirkuisivat täydellä höyryllä hyväksikäytöstä. Hupswork/metoo ym koske kaikkia

Näinpä. Joko molemmat asetelmat on ok tai sitten on aika tekopyhää ajattelua.

Vierailija
28/42 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju. Mutta antakaa te aikuiset naiset nuorelle pojalle opetusta muutama kerta. Eka kerta voi mennä ihan reisille. Kun poika osaa, niin sitten kyllä hakeutuu ikäistensä seuraan. Hyvä se tekee pojalle, ei oppi ojaan kaada.

Vierailija
29/42 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi hauska kuulla, saiko naapurin poju. Mitä kaikkea tapahtui suljettujen ovien takana?

Entäs muut, joita nuori naapuri on pokaillut. Oletteko antaneet, kerro. 

Vierailija
30/42 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi hauska kuulla, saiko naapurin poju. Mitä kaikkea tapahtui suljettujen ovien takana?

Pimppi kihelmöi kun lähellä asuva abiturienttipoika flirttailee röyhkeästi kaupassa. Olen herranjestas 43 v. Saa mut punastelemaan kuin teinitytön. Mietin miten hän jaksaisi vaikka koko yön, miten hän liikehtisi päälläni. Miten hän olisi täydessä seisokissa valmiiksi. Oikeasti ajatukseni alkavat harhailla liikaa ja keskittyminen töissäkin häiriintyy. Seuraavalla kerralla suutelen poskelle ja katotaan mihin päädytään.

Vierailija
31/42 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

varmaan haluasi ruiskauttaa mällit sisääsi työpalkaksi.

kuumottaako ajatus saada kovaa nuorta kullia sisään joka laukeaa minuutissa, mutta hei vartin äästä se panee taas ja taas

kostuuko pikkarisi ajatuksesta ja nöpttääkö nänninpäät

Kuka sanoi, että vartin päästä. Mun panee saman tien uudestaan, usein tulematta edes ulos välillä saatika pois mun päältä. Harmi vaan, että hän lähti urheilijoiden leirille. Kostun ajatuksesta, että tulee luokseni takaisin ja nännit on herkät juu. Mun 45v. nuoren tytön lailla tykyttävä pimppini on kohta taas täynnä nuoren miehen mälliä, jalat aukeaa mulla automaattisesti ja joo antaudun alle. Hän on niin vaativa.

Vierailija
32/42 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pimppi kihelmöi kun lähellä asuva abiturienttipoika flirttailee röyhkeästi kaupassa. Olen herranjestas 43 v. Saa mut punastelemaan kuin teinitytön. Mietin miten hän jaksaisi vaikka koko yön, miten hän liikehtisi päälläni. Miten hän olisi täydessä seisokissa valmiiksi. Oikeasti ajatukseni alkavat harhailla liikaa ja keskittyminen töissäkin häiriintyy. Seuraavalla kerralla suutelen poskelle ja katotaan mihin päädytään.

Pussaat vaan suulle! Kyllä se sua haluaa.

Vierailija
33/42 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko pelasit korttisi, mihin johti?

Vierailija
34/42 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinköhän 43 vuotiaan paikat kestää kaksikymppisen koko yön kestäviä sessioita. Itse muistan, että paras yö tuon ikäisenä oli seitsemän kertaa ja aamukuudelta käytiin vasta nukkumaan. Kaksi ekaa laukeamista meni yhtä soittoa ja viimeiseen varviin tarvittiin jo vähän huulihölkkää, että sai vehkeen juhlakuntoon. Jos haluja on ja uskallusta, niin kankeen kiinni vaan, mutta varaudu kävelemään ankkakävelyä seuraavat pari päivää.

Vierailija
35/42 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinköhän 43 vuotiaan paikat kestää kaksikymppisen koko yön kestäviä sessio

Riippuu paljon siitä, kestääkö varvi 30 sekuntia vai tunnin.

Vierailija
36/42 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä kestää, kun liukastetta vaan riittää.

Vierailija
37/42 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinköhän 43 vuotiaan paikat kestää kaksikymppisen koko yön kestäviä sessio

Kyllä kestää ja riippuu tietysti ihmisestä. Minä painoin 41 vuotiaana 57 vuotiasta daamia kuusi kertaa samana yönä ja seuraavana sitten neljä kertaa. Ihan hyvin rouva kesti ja oli oikein hyvän tuulinen kun päivällä lenkkeiltiin. 

Vierailija
38/42 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä AP. Kyllä naapurin poika sai loppujen lopuksi. Alun haparoinnin jälkeen hänestä kuoriutui oiva rakastaja. Vieläkin tapaillaan silloin tällöin un mieheni on työmatkoilla. Ei paha.

Vierailija
39/42 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna vaan jos mahdollisuus . Minulla kaks varusmiestä nai minua,tyydyttävät itsensä.

Tosin  ikää vähemmän 36 v .mutta tarpeeseen se tulee.

Vierailija
40/42 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä AP. Kyllä naapurin poika sai loppujen lopuksi. Alun haparoinnin jälkeen hänestä kuoriutui oiva rakastaja. Vieläkin tapaillaan silloin tällöin un mieheni on työmatkoilla. Ei paha.

Lukeeko miehesi palstaa? Ja jos lukee, millä mielellä lukee tätä viestiketjua?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi