Saatan olla raskaana. Onko isän nimi pakko merkitä papereihin?
Kommentit (179)
Ap:sta pitäisi tehdä rikos ilmoitus ja lasu. Toivottavasti yllä pito jäljittää moisen huo-ru-lin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Toisaalta, kannattaako synnyttää lasta, jonka isä on idiootti? Kyllä minä ainakin haluaisin, että lapseni biologinen isä on fiksu ja älykäs.
Ei ole vauvan vika jos isä on sika.
Ei ole vauvan vika jos äiti on laiminlyönyt ehkäisyn.
Ehkäisyä käytettiin kyllä.
- ap
No miksi päättelet olevasi raskaana, etkä ole jo tehnyt raskaustestiä?
Oireet viittaavat vahvasti raskauteen. Teen testin niin pian kuin mahdollista.
- ap
Et ole nähnyt kuukauteen ja ajattelit ettei testin teko ole vielä mahdollista?
Voihan olla muitakin syitä. Esim. ei pääse kauppaan muutamaan päivään koska on mökillä/maalla/kyytiä tai kulkuneuvoa vailla/kipeänä jne.
😅 Jos tunnistaa taskausoireet, ei nyt ihan puhuta mökkiviikonlopun viiveestä.
Alkion kiinnittyminen voi kestää yllättävän pitkään. Raskaustesti ei siis välttämättä näytä positiivista vielä edes siinä vaiheessa, kun kuukautisten pitäisi alkaa. Lisäksi oireet alkavat salakavalasti ja voivat olla aika epämääräisiä.
Mutta kai ihminen tekee testin vaikka se sit olisi negakin? Ei se enää siinä vaiheessa ole salakavalaa, jos tunnistaa raskausoireet.
Pakkoko on jörniä ympäriinsä jonkun huithapelin miehen kanssa?? Lapsella on oikeus kunnolliseen isään.
Vierailija kirjoitti:
Pakkoko on jörniä ympäriinsä jonkun huithapelin miehen kanssa?? Lapsella on oikeus kunnolliseen isään.
Luepa viimeiset viestit oikein ajatuksella. Ei ole mitään lasta eikä myöskään isää. Juttu on käsitelty loppuun, joten voitte lopettaa haukkumiset, moralisoinnit ja ilkeilyt.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luepa viimeiset viestit oikein ajatuksella. Ei ole mitään lasta eikä myöskään isää. Juttu on käsitelty loppuun, joten voitte lopettaa haukkumiset, moralisoinnit ja ilkeilyt.
- ap
Testi voi olla nega pitkään vaikka olet raskaana. Mulla pos. testi esikoisesta tuli haamuna vasta kyn mulla oli jo aamupahoinvointi päällä. Olin sit vkolla 9.
Hmm, tämä aloitus onnistui suututtamaan lähes kaikki - äidit, isät, uskovaiset, kilttikset... Kävikö kenelläkään mielessä sana "provo"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- ap
Testi voi olla nega pitkään vaikka olet raskaana. Mulla pos. testi esikoisesta tuli haamuna vasta kyn mulla oli jo aamupahoinvointi päällä. Olin sit vkolla 9.
Epätodennäköistä. Kaupan testit ovat nykyään erittäin luottavia, pos. tuloksen voi saada jo 4. tai 5. viikolla.
Vierailija kirjoitti:
Hmm, tämä aloitus onnistui suututtamaan lähes kaikki - äidit, isät, uskovaiset, kilttikset... Kävikö kenelläkään mielessä sana "provo"?
Tässä sitä kutsutaan hypoteettiseksi kysymykseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennakoiva lastensuojeluilmoitus on paras lahja lapselle, sekä adoptio suoraan laitokselta.
Ei kuule onnistu heppoisin perustein, ei edes huostaanotto.
Äidillä on oikeus antaa lapsi adoptioon, jos haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Tosi reilua lasta kohtaan
Lapselle voi sanoa että et tiedä kuka isä on kun ehdokkaita oli niin monia etkä tiennyt niiden nimiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi reilua lasta kohtaan
Lapselle voi sanoa että et tiedä kuka isä on kun ehdokkaita oli niin monia etkä tiennyt niiden nimiä.
Sama kuin sanoisi, että olen h***a. En voi tietää isää. H:t jakavat auliisti tavaraansa😂
Vierailija kirjoitti:
Olisi aika noloa sanoa, ettei tiedä lapsen isää. Kuvitelkaa kohdallenne? Vähintään terveydenhoitaja/ kätilö lukee äipän jakorasiaksi, joka ei katso eikä välitä kenelle avaa haaransa 😂
Tämä ei todellakaan pidä paikkaansa. Olin pitkään neuvolassa töissä ja siellä näkyy elämän koko kirjo. Siellä näkee paljon pahempaakin, esim. päihdeäitejä. Meidän tehtävä on huolehtia, ei tuomita.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- ap
Joskus harvoin ei näy vielä silloinkaan. Mulla oli kerran potilas, joka oli tehnyt kyllä raskaustestejä, mutta ne olivat olleet kaikki negatiivisia. Sitten kun testi oli positiivinen, hän oli jo neljännellä kuukaudella raskaana.
Törkeetä hakea elatusta Kelalta. Varastat yhteiskunnan varoja ja oikea isä säästää sievoisen summan, kun ei tarvitse maksaa elareita. Onko sulla kaikki himassa. Nimi papereihin ja rehellisesti, sit voit olla ilman elareita. Tuollaiset pitää ilmiantaa aina kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Trolli oli ap. Jotenkin se paistoi läpi.
Kuukauden päästä viimeistään sama satutäti tehtailee vastaavanlaisen tarinan tänne. Pitäkää tämä silloin mielessä. Ties miten mones aloitus samasta asiasta muutaman vuoden sisällä. Viitsiikiin. :D
Niiiin, levitellään niitä haaroja ja sitten ruinataan mieheltä rahoja.