Miehellä avoin suhde, itse olen sinkku
Harkitsen kevyttä suhdetta hänen kanssaan. Vähän arveluttaa käykö huonosti kun olen ns altavastaaja.
Kommentit (119)
Vierailija kirjoitti:
Miehen vaimo ei todennäköisesti ole tietoinen siitä, että miehellä on avoin suhde.
Kyllä tuntui olevan ku tätä tivasin. Ja ihan selvillä tunnistettavilla kuvilla etsii seuraa joten uskon kyllä että tämä asia kunnossa. Mietin vaan että käykö tässä niin että mies häipyy perheensä luo ja mä jään kaipaan?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen vaimo ei todennäköisesti ole tietoinen siitä, että miehellä on avoin suhde.
Kyllä tuntui olevan ku tätä tivasin. Ja ihan selvillä tunnistettavilla kuvilla etsii seuraa joten uskon kyllä että tämä asia kunnossa. Mietin vaan että käykö tässä niin että mies häipyy perheensä luo ja mä jään kaipaan?
Ap
Sun kannattaa miettiä asiaa useammalta kannalta nyt, kun vielä kykenet rationaalisiin päätöksiin. Ihastuessasi ja alkuhuumassa se on jo vaikeampaan, samoin toisen hyvästely.
Miten koet tämän miehen jakamisen toisen naisen kanssa? Hän menee kuitenkin aina sen toisen naisen luokse (ja lasten, et kertonut hänen elämäntilanteestaan).
Mitä olet mieltä siitä, että hän mahdollisesti edelleen rakastaa tätä toista naista? Syy avoimelle suhteelle voi olla täysin seksuaalinen, esim. toisen sairauden vuoksi.
Mikä on siis todellinen syy, että suhde on avattu myös muille ihmisille? Syyt ovat hyvin erilaisia. Usein se on oman seksuaalisuuden tarve, mutta mitä mieltä olet siitä, että mies ei kuitenkaan syystä tai toisesta halua jättää puolisoaan.
Kannattaa funtsia ennen suostumusta, koska jos itse olet henkisesti ns. parisuhde - tyyppiä niin suljet itsesi pois vapailta markkinoilta - ainakin siksi aikaa, kun teet päätöksen lähteä. Sitä ennen olet saattanut rikkoa jo itsesi ja siirryt kyynisenä uuteen suhteeseen.
Jos taas etsit vain seikkailua ja sinulla ei ole aikaa parisuhteille, mikä jottei.
Kevytsuhde.
Tässäpä käyttökelpoinen uusi sana.
Ja ap, unohda koko ihminen, hankaluuksia tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Sun kannattaa miettiä asiaa useammalta kannalta nyt, kun vielä kykenet rationaalisiin päätöksiin. Ihastuessasi ja alkuhuumassa se on jo vaikeampaan, samoin toisen hyvästely.
Miten koet tämän miehen jakamisen toisen naisen kanssa? Hän menee kuitenkin aina sen toisen naisen luokse (ja lasten, et kertonut hänen elämäntilanteestaan).
Mitä olet mieltä siitä, että hän mahdollisesti edelleen rakastaa tätä toista naista? Syy avoimelle suhteelle voi olla täysin seksuaalinen, esim. toisen sairauden vuoksi.
Mikä on siis todellinen syy, että suhde on avattu myös muille ihmisille? Syyt ovat hyvin erilaisia. Usein se on oman seksuaalisuuden tarve, mutta mitä mieltä olet siitä, että mies ei kuitenkaan syystä tai toisesta halua jättää puolisoaan.
Kannattaa funtsia ennen suostumusta, koska jos itse olet henkisesti ns. parisuhde - tyyppiä niin suljet itsesi pois vapailta markkinoilta - ainakin siksi aikaa, kun teet päätöksen lähteä. Sitä ennen olet saattanut rikkoa jo itsesi ja siirryt kyynisenä uuteen suhteeseen.
Jos taas etsit vain seikkailua ja sinulla ei ole aikaa parisuhteille, mikä jottei.
No tämäpä se juuri mietityttääkin. Elämä on nyt kiireistä ja parisuhde tuntuisi hankalalle sovittaa tähän. Teoriassa tämä siis tuntuisi unelma vaihtoehdolta. Lisäksi kaipaan pitkän sinkkupätkän jälkeen kosketusta. Joten hyviä puolia olisi.
Suhde on avattu koska takana pitkä suhde ja kaipaavat molemmat jotain muuta. Jäin siihen käsitykseen että nimenomaan pelkkä seksi haussa eikä sais haitata perhe-elämää. Teoriassa tämä sopii hyvin. Sen verran elämänkokemusta kumminkin on, että tiiän että teoria ja käytäntö näissä asioissa on hyvin kaukana toisistaan. Varsinkin jos se mies on tosi ihana. Miten sitä sais pidettyä tunteet kurissa? Toisaalta, miten ihana olis pitkästä aikaa olla lähekkäin pikku hetki...
Ap
Jos haluaa sulkea mahdollisuuden rakkauteen ja parisuhteeseen, niin siitä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tottakai siinä käy niin.
Älä lähde säätämään jos itse olet yksiavioinen.
(Ja juu, tottakai mies myös sanoo että vaimo on tietoinen, ei se voi tietenkään sanoa, että petänpä tässä vaimoani kun haluaa pimperoa)
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo järjestely sulkee nuo pois, selvennätkö vielä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo järjestely sulkee nuo pois, selvennätkö vielä?
Niinpä, itse koen että jos olis tämmönen bonus elämässä niin olis helpompi sitten myös rennosti deittailla. Toki avainsana on se ettei mene ihastuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Miten niin häipyy perheensä luo? Eihän hän sieltä edes ole poistumassa muuta kuin sinua panemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Vaimo ei tod.näk käy noissa palveluissa. Jos vaimo on niin tietoinen asiasta ja hyväksyy sen, niin voisit varmaan saada varmistuksen siitä häneltä suoraan.
Astetta pahempaan suuntaan olisi toki vielä se, että vaimo olisi tietoinen asiasta, ei halua sitä, mutta hänellä ei ole riittävästi henkistä voimaa irtautuakseen tilanteesta. Silloin olet varsinaisen alistaja-psykopatti-kimpaleen kanssa tekemisissä.
"Miehellä on avoin suhde" :D :D Joo, niin varmaan :D :D :D
Juma*auta, eivätkö jotkut naiset ikinä opi? Tämä on tavallinen valhe, luulisi että tyhmimmätkin olisivat tajunneet tilanteen.
No sitähän emme voi tietää mikä tosiasiassa on miehen suhteen tila ja vaimon mielipide avoimeen suhteeseen. En ole nenossa vaimolta kyseleenkään eikä se ole minulle nyt se pointti vaan se että punnitsen tilannetta omalta kantiltani.
Ku on pari vuotta etsinyt kumppania eikä tunnu mitään löytyvän, niin ajattelin että jos antais mennä nyt tän kans fyysiselle puolelle edes pari kertaa niin olis jotakin säpinää munkin elämässä, koska viime aikoina on kyllä ollut olo että kuokrn tylsyyteen
Ap
Vierailija kirjoitti:
"Miehellä on avoin suhde" :D :D Joo, niin varmaan :D :D :D
Juma*auta, eivätkö jotkut naiset ikinä opi? Tämä on tavallinen valhe, luulisi että tyhmimmätkin olisivat tajunneet tilanteen.
Nooh, kyllähän näitä avoimia suhteita kumminkin on.
Vierailija kirjoitti:
No sitähän emme voi tietää mikä tosiasiassa on miehen suhteen tila ja vaimon mielipide avoimeen suhteeseen. En ole nenossa vaimolta kyseleenkään eikä se ole minulle nyt se pointti vaan se että punnitsen tilannetta omalta kantiltani.
Ku on pari vuotta etsinyt kumppania eikä tunnu mitään löytyvän, niin ajattelin että jos antais mennä nyt tän kans fyysiselle puolelle edes pari kertaa niin olis jotakin säpinää munkin elämässä, koska viime aikoina on kyllä ollut olo että kuokrn tylsyyteen
Ap
Teet jo tuossa virheen kun et varmista vaimolta asian laitaa.
Jos kaipaat vaikeuksia liian tylsään elämääsi, kyllä tuo varattuun sekaantuminen on siihen ihan toimiva keino.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Minä - minä - minä. Joskus kannattaa ajetella muitakin ihmisiä.