Naapurin huuto-oksentaminen
Menisittekö huomauttamaan? Aloitti juomisen klo 13 ja nyt tulee ylös.
Kommentit (35)
On ehkä raskaana. Silloin minä oksensin noin monta kuukautta. Pahimmillaan heräilin myös öisin oksentamaan. Oksensin niin paljon, että kurkkuuni paloi rikki ja oksensin verta. Että semmosta.
Vierailija kirjoitti:
On ehkä raskaana. Silloin minä oksensin noin monta kuukautta. Pahimmillaan heräilin myös öisin oksentamaan. Oksensin niin paljon, että kurkkuuni paloi rikki ja oksensin verta. Että semmosta.
No niin! Aloittaa ryypiskelyn klo 13 keskellä kirkasta päivää ja on vielä raskaanakin. Kyllä ap:n pitää puuttua asiaan välittömästi.
Amatöörit on pahimpia naapureita. Jumalaton häsläys ja huuto ja kämppä täynnä pellejä huutamassa ja soittamassa jotain räppiä tunnelman kohottamiseksi ja parhaimmassa tapauksessa ensimmäiset tippuu jo ennen kahtatoista.
Mun naapuri harrastaa huutoyskimistä joka ilta kymmenen jälkeen. Tupakkia enemmän...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin! Aloittaa ryypiskelyn klo 13 keskellä kirkasta päivää ja on vielä raskaanakin. Kyllä ap:n pitää puuttua asiaan välittömästi.
Ehkä naapurin vaimo/ naisystävä on raskaana. Mies juopottelee, nainen oksentaa.
Alkoholistina tuo kuulostaa tutulta, ja voi olla myös vaarallista. Kun päivät pitkät ryyppää ei vatsa kestä enää. Olen ollut itse teholla juuri tuon saman asian takia, ja haimatulehdushan se oli.
Sen sijaan että kävisit nalkuttamaan niin voithan käydä ovella ja kysyä, että onhan kaikki ok, tarvitaanko täällä apua. Tuo naapurisi melko varmasti kieltäytyy , mutta voi myös olla että hän ymmärtää paljonko haittaa hänen ryyppäylsestään on - eikä pelkästään itselleen. Oli miten oli, ei ole sinulta pois jos käyt ovella, varmuuden vuoksi, ja on sitten omatuntoni puhdas.
Vierailija kirjoitti:
Amatöörit on pahimpia naapureita. Jumalaton häsläys ja huuto ja kämppä täynnä pellejä huutamassa ja soittamassa jotain räppiä tunnelman kohottamiseksi ja parhaimmassa tapauksessa ensimmäiset tippuu jo ennen kahtatoista.
Onpa Huono äänieristys!
Valita huonosta äänieristyksestä isännöitsijälle.
Mitä jos tämä henkilö on vakavasti sairas? Kyllä nyt pitää soittaa hätänumeroon.