Te 50-60-vuotiaat, onko teillä asuntovelkaa enää?
Jos on, niin paljonko? Jos ei, minkä ikäisinä saitte maksettua pois? Ja ei kiinnosta miljonääriperijöiden ja pappa betalar kehuskelut. Ihan tavalliset ihmiset vain.
Kommentit (66)
Lainaa on 132 000, vasta 2 vuotta olen maksanut elämäni ensimmäistä lainaa. Ei haittaa, että en tule saamaan tätä lainaa maksettua siihen mennessä, kun jään eläkkeelle. Muutan sitten pienempään tai jotain, näkee sitten.
N49
Mä ostin eläköitymislahjaksi itselleni asunnon uudistuotannosta. Semmoinen on helppo ostaa, kun mh on alhainen, luokkaa 50t, 200t:n asunnosta.
Mikäs tuota yhtiölainaa on maksellessa, kun omaa lainaa ei ole ja eläketulo on niin varmaa kuin joku tulo ylipäätään voi olla.
N65
Ei ole enää mitään lainoja. Asuntolaina loppui kun olin 40v ja mies 43v. On kyllä mukavaa kun asuminen on halpaa ja nyt kun olemme 50+ Niin lapsetkin ovat jo aikuisia ja maailmalla.
174000 on lainaa, ikää 62 ja yksin asun ja maksan. Kolme asunto-osaketta, joista yhdessä asun ja kaksi on vuokralla. Koko aikuisikäni olen maksanut lainaa enkä edes tiedä millaista on ilman sitä.
Meinaan vielä ostaa kesämökin, kunhan löydän sopivan, sellaisen missä voin asua ympäri vuoden. Sitten myyn yhden asunto-osakkeen sitä varten. Katsotaan voiko tässä eläkkeelle jäädä, ei kyllä ole kiirettä. Vähän on talouskysymys.
On joku 50 tonnia. Maksoin exän tästä ulos.
Joo 30 000 euroa on vielä jäljellä. Otin 37-vuotiaana 230 000 euron lainan.
N53