Ootteko tilannu neuvolaan heti ajan kun olette plussannu?
Kommentit (6)
kun hiivatulehdus pukkaa päälle samaan aikaan =( muutenkin voi tilata ja antavat sitte ajan kun käynti tarpeellinen
sain ajan muistaaksenmi rv9. lisäksi sain hyviä neuvoja terkalta esim. pahoinvointiin.
Eli siinä 7-8 vkon kieppeillä. Turha sinne on liian aikaisin soitella, vaikka mieli tietysti tekisikin.
Olen soittanut heti ajan kun on testi tikku kädessä ja näyttää plussaa.
Mikäs siinä, antaa ajan sitten sille viikolle kun antaa. Ja sitten odottelen että pääsen sinne neuvolaan, vaikka saakin odottaa jokusen viikon.
Meillä on sen verran iso kaupunki et raskaana on paljon naisia vaikka neuvoloita on joka kaupungin osalle ja isommilla osilla on useampi neuvola. Aikoja on yleensä hankala saada jos jättää liian tiukan aikataulun, varsinkin jos on vaikka vuorotyössä ja haluaa hoitaa varsinkin ekat raskauskuukaudet työajan ulkopuolella.. ;)
tämä siksi, että mulla on takana useampia keskenmenoja, ja sen vuoksi täytyy heti raskauden alussa saada lähtemään lähete äitiyspolille tarkempaan seurantaan.
Nyt lapset ovat varmaan jo kasassa, mutta mulla siis 3 lasta ja 4 keskenmenoa viikoilla 12, 13, 10 ja 16.
aina voi mutta yleensä ne ei anna sitä eka aikaa ennen kuin johonkin viikoille 8-10.