Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minäkään en ymmärrä, miksi en löydä kumppania.

Vierailija
06.10.2022 |

Olen 38, lapseton, hoikka, urheilullinen, korkeakoulutettu nainen. En suurituloinen, mutta tulen toimeen. Pitkät hiukset, usein kauniiksi sanottu. Miehiä ei vaan tunnu kiinnostavan. Tinderin suhteen luovutin, se on täynnä pelkkiä tuppisuisia tykkäysten keräilijöitä ja ghostaajia. Parikymppisenä ei ollut edes mitään appeja, ja suhteisiin päätyi silti lähes vahingossa.

Kommentit (118)

Vierailija
101/118 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassunnäköisiä naisia, osa koomikoita, on julkisuudessa helposti löydettävissä. Vaikka kauneuspaineet ovat jossain kovat (some), livenä suurin osa ottaa aika rennosti. Laihuuspaine oli mielestäni säälimättömämpää vuosikymmeniä sitten. Jo 60-70 luvuilla naisen "piti" olla siro ja laiha. Ei kannata kiduttaa itseään tuollaisilla vaan keskittyä persoonansa ja lahjojensa kehittämiseen, niin miehet kuin naiset. 

Vierailija
102/118 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mäkään ymmärrä, olen älykäs, pitkä, korkeakoulutettu, rehellinen, mukava ja hellyydenkaipuinen mies.

Kroppa, hiukset ja ikä ratkaisee miehellä.

Fiksulla miehellä ei. Tyhmälle kaikki on ok.

"Minä päätän miehen puolesta, että mikä on viehättävää naisessa" -copettava nainen-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/118 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä ihmisten ajattelumaailmaa. Ei ihastuminen ja rakastuminen mene samalla ominaisuuksien luetteloinnilla ja vertailulla kuin autokaupat! Se on aivan sama, mikä on tutkinto tai hiusten mitta tai painoindeksi, kun oikeasti molemmin puolin kolahtaa. Jos olet tylsä tai ankea persoona, mikään ei auta.

Kyllä se on aika pitkälti lista ominaisuuksia. Jos mies on lihaksikas, rasvaton, tuuheatukkainen, tumma, hyvin pukeutuva ja nuori, niin aivan takuuvarmasti kolahtaa naisilla paljon paremmin. Jos nainen taas on pitkähiuksinen ja hoikka, niin takuuvarmasti miehillä kolahtaa helpommin. Ja varmasti on väliä painoindeksillä, miten toinen kolahtaa. Älä nyt hulluja puhu.

Kukaan täysipäinen ei käyttää toisten rasvaprosentti ja tai painoindeksrjä. Vain tuollaisilla vajakeilla ne edes tulee mieleen.

Siellä taas Lihava-Leena yrittää todistella jotain huuhaata. Kyllä kuule merkitsee tällaiset asiat miehelle ja paljon.

Vierailija
104/118 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun tuntemat ikisinkut on tylsiä, vakavia, huumorintajuttomia tosikkoja. Hyvä kroppa ja kauniit kasvot ei auta.

Joo. Mä tajusin jossain 35 v kohdalla että tämä on mun ongelma. Se oli oikeastaan vielä masentavampaa kuin se kun ajattelin että ongelma on ulkonäköni - ulkonäköä kun voi jossain määrin ainakin muuttaa, mutta perusluonnettaan ei. Niinpä on elämä keski-ikään asti mennyt niin että pari lyhyttä seurustelua ja siinä ne mun miesjutut. Ei kukaan halua erakkomaista, hiljaista ja vakavaa naista.

Minä haluan sinut. En jaksa kuunnella naisten höpinöitä 2 minuuttia kauempaa, joten tollainen hiljainen nainen olisi taivaanlahja.

Vierailija
105/118 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä ihmisten ajattelumaailmaa. Ei ihastuminen ja rakastuminen mene samalla ominaisuuksien luetteloinnilla ja vertailulla kuin autokaupat! Se on aivan sama, mikä on tutkinto tai hiusten mitta tai painoindeksi, kun oikeasti molemmin puolin kolahtaa. Jos olet tylsä tai ankea persoona, mikään ei auta.

No kyllä minä ainakin ottaisin mieluiten tylsän naisen. Oikeastaan tylsä olisi ainoa mielenkiintoinen. Mikään ei ole raskaampaa, kuin menevä, aktiivinen, kunnianhimoinen nainen.

Haluan vain tasaista, turvallista elämää ilman pelkoa jätetyksi tulemisesta.

No jos kunnianhimottoman sohvaperunan haluat niin sen kyllä löytää mistä vaan ja kuka vaan.

Se että jaksaa painaa jotain yksitoikkoista duunarityötä kysyy luonteenlujuutta sekin. Näistä ihmisistä löytyy sydämellisiä, kunnon ihmisiä. Ehkeivät he ole kunnianhimoisia työn suhteen, mutta heidän arvonsa ovat terveellä pohjalla. 

Liian moni hyvä tavallinen ihminen on yksin, vain koska ei ole jonkun mielestä tarpeeksi perso rahalle , statuksen ja mammonan ahnehtimiselle.

Sinä aloit puhumaan jostakin työstä, vaikka muut eivät puhuneet siitä. Duunarit ovat duunareita ja ei heitä ole kukaan tylsiksi kutsunutkaan, mutta ap on mitä ilmeisimmin tylsä muulla tavoin. Älä sekoita asioita.

Vierailija
106/118 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on aika pitkälti lista ominaisuuksia. Jos mies on lihaksikas, rasvaton, tuuheatukkainen, tumma, hyvin pukeutuva ja nuori, niin aivan takuuvarmasti kolahtaa naisilla paljon paremmin. Jos nainen taas on pitkähiuksinen ja hoikka, niin takuuvarmasti miehillä kolahtaa helpommin. Ja varmasti on väliä painoindeksillä, miten toinen kolahtaa. Älä nyt hulluja puhu.

Kukaan täysipäinen ei käyttää toisten rasvaprosentti ja tai painoindeksrjä. Vain tuollaisilla vajakeilla ne edes tulee mieleen.

Siellä taas Lihava-Leena yrittää todistella jotain huuhaata. Kyllä kuule merkitsee tällaiset asiat miehelle ja paljon.

Prismatesti!!

Sinun kannattaa mennä heti huomenna lähimpään Prismaan ja katsoa kuinka vähän puolison rasvaprosentit oikeille ihmisille merkitsevät. Kun hetken katselet ympärillesi, niin näet ihan kaiken näköisiä ja kokoisia ihmisiä, joilla on puolisko vieressä ja hyvin menee. On ihan turha väitellä totuutta vastaan, se on typeryyttä ja et varmaan halua olla typerys?

Terv. 25 vuotta onnellisesti naimisissa ollut pullukka, iloinen sellainen

Vierailija
107/118 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehet haluaisivat olla kuspään kanssa.

Vierailija
108/118 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun tuntemat ikisinkut on tylsiä, vakavia, huumorintajuttomia tosikkoja. Hyvä kroppa ja kauniit kasvot ei auta.

Joo. Mä tajusin jossain 35 v kohdalla että tämä on mun ongelma. Se oli oikeastaan vielä masentavampaa kuin se kun ajattelin että ongelma on ulkonäköni - ulkonäköä kun voi jossain määrin ainakin muuttaa, mutta perusluonnettaan ei. Niinpä on elämä keski-ikään asti mennyt niin että pari lyhyttä seurustelua ja siinä ne mun miesjutut. Ei kukaan halua erakkomaista, hiljaista ja vakavaa naista.

Minä haluan sinut. En jaksa kuunnella naisten höpinöitä 2 minuuttia kauempaa, joten tollainen hiljainen nainen olisi taivaanlahja.

Enpä usko, että ap jaksaisi kuunnella ja katsella sinua edes sitä kahta minuuttia. Ilmeisesti muutkaan naiset eivät ole niin tehneet.

Vierailija
109/118 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Prismatesti!!

Sinun kannattaa mennä heti huomenna lähimpään Prismaan ja katsoa kuinka vähän puolison rasvaprosentit oikeille ihmisille merkitsevät. Kun hetken katselet ympärillesi, niin näet ihan kaiken näköisiä ja kokoisia ihmisiä, joilla on puolisko vieressä ja hyvin menee. On ihan turha väitellä totuutta vastaan, se on typeryyttä ja et varmaan halua olla typerys?

Suru paistaa kyllä monen komean miehen kasvoista tosin jotka ovat joutuneet tyytyä lihavaan naiseen. Tämä totuus ei muutu vaikka kuinka vikiset.

Vierailija
110/118 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet haluaisivat olla kuspään kanssa.

Haluaisitko eritellä, mikä aloituksessa paljastaa ku sipään? Aidosti kiinnostaa. Perustelut on varmaan tosi hyvät.

Vierailija
111/118 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä usko, että ap jaksaisi kuunnella ja katsella sinua edes sitä kahta minuuttia. Ilmeisesti muutkaan naiset eivät ole niin tehneet.

Oikein hyvin näyttävät jaksavan. Olen tällaisen vähän puheliaamman kanssa nytkin yhdessä, mutta se nyt vaan roikkuu tossa ja tippuu kyydistä heti kun löydän hiljaisemman.

Vierailija
112/118 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en ymmärtänyt, sitten istuin terapeutin tuoliin ja kaikkea mätää selkeni historiasta. Nyt tiedän tasan tarkkaan, että syyt on autistisessa persoonallisuudessa, sosiaalisessa kömpelöydessä ja normien ymmärtämättömyydessä. Siihen päälle vastenmielinen ulkonäkö ja seksuaalinen estyneisyys, niin a vot.

Vierailija
113/118 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta oletko mielenkiintoinen? Pitkä tukka, hoikkuus, urheilullisuus ja akateemisuus on aika peruskauraa. Nuo kaikki on saavutettavissa joka toiselle muikkelille.

No mutta, nuohan on miehillä ominaisuuksia, joilla pitäisi saadansinen, kuin nainen, eikö niin? Eikö sama pädekään naisiin?

Vierailija
114/118 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etköhän löydä kumppanin, mutta et sellaista jonka haluat.

Vierailija
115/118 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Prismatesti!!

Suru paistaa kyllä monen komean miehen kasvoista tosin jotka ovat joutuneet tyytyä lihavaan naiseen. Tämä totuus ei muutu vaikka kuinka vikiset.

Mäkin olisin surullinen, jos olisin niin yksinkertainen, että olisi pakko ottaa tavanvuoksi joku puoliso, josta ei ole yhtään kiinnostunut. Onneksi olen sen verran kykenevä, että osaan elää ilman parisuhdetta jos ei kohdalle satu sellaista jonka kanssa HALUAN olla.

Vierailija
116/118 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavis. kirjoitti:

Nainen löytää miehen heti kun lopetat nirsoilun. Sulle ei kelpaa tavis miehet, olet tavis itse mutta tavis mies ei kelpaa joten et halua tutustua miehiin koska et saa komeaa top 10 miestä. Eli jotain julkkista ja rikasta toimitusjohtajaa.

Esimekkinä voin kertoo että minä en saanut naisia ennen koska en omistanut vaikka autoa. No sitten ostin uuden auton niin johan alkoi naiset haluamaan tutustumaan minuun.

Nirsoilu? En sanoisi, että nirsoilu on aina huono asia. Joskus "nirsoilu" on lähinnä sitä, että ei kelpuuta huonoa ja tyydy kelvottomaan.

Ihan siinä missä minä en ota vaikka tomaatteja valitessani löysää, pinnalta rikki olevaa tai muuten ikävän oloista tomaattia, niin ei kenenkään muunkaan tarvitse tyytyä sellaiseen, vaan ne jäävät laarin pohjalle. Tai sitten joku sokea typerys ottaa sellaisen tomaatin ja saattaa hän siitä ehkä tehdäkin ihan kelvollista ruokaa, mutta toisaalta miksi hän ei ottaisi hyvää tomaattia, kun samalla saa sellaisenkin? Ihminen pärjää myös ilman sitä tomaattia ihan hyvin.

Vierailija
117/118 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikein hyvin näyttävät jaksavan. Olen tällaisen vähän puheliaamman kanssa nytkin yhdessä, mutta se nyt vaan roikkuu tossa ja tippuu kyydistä heti kun löydän hiljaisemman.

Miksi ihmeessä olet ihmisen kanssa, josta et oikeasti tykkää? Taaskaan en ymmärrä. Minulle ainakin oma elämä on niin kallisarvoinen, että en pilaisi siitä kuukausia tai jopa vuosia olemalla parisuhteessa ihmisen kanssa, josta en välitä. En keksi yhden yhtä syytä miksi hakkasin päätäni seinään niin kuin sinä teet.

Vierailija
118/118 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Prismatesti!!

Eipä paista surut silloin naamalta, kun mies saa eteensä ihanan rehevän hymyilevän alastoman vaimonsa! Eikä kyllä muutenkaan, koska ei sitä täällä kukaan pakolla tarvitse yhdessä kenenkään kanssa olla tai jos on, niin itseään vaan voi syyttää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän