Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minäkään en ymmärrä, miksi en löydä kumppania.

Vierailija
06.10.2022 |

Olen 38, lapseton, hoikka, urheilullinen, korkeakoulutettu nainen. En suurituloinen, mutta tulen toimeen. Pitkät hiukset, usein kauniiksi sanottu. Miehiä ei vaan tunnu kiinnostavan. Tinderin suhteen luovutin, se on täynnä pelkkiä tuppisuisia tykkäysten keräilijöitä ja ghostaajia. Parikymppisenä ei ollut edes mitään appeja, ja suhteisiin päätyi silti lähes vahingossa.

Kommentit (118)

Vierailija
61/118 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta oletko mielenkiintoinen? Pitkä tukka, hoikkuus, urheilullisuus ja akateemisuus on aika peruskauraa. Nuo kaikki on saavutettavissa joka toiselle muikkelille.

Ap ei ilmeisesti ole mielenkiintoinen, kun ei kykene vastaamaan.

Vierailija
62/118 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, laitappa meiliosotetta, niin tutustutaan. t: m32

Voimme tavata Karhupuiston vessan takana klo 23.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/118 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä ihmisten ajattelumaailmaa. Ei ihastuminen ja rakastuminen mene samalla ominaisuuksien luetteloinnilla ja vertailulla kuin autokaupat! Se on aivan sama, mikä on tutkinto tai hiusten mitta tai painoindeksi, kun oikeasti molemmin puolin kolahtaa. Jos olet tylsä tai ankea persoona, mikään ei auta.

Kyllä se on aika pitkälti lista ominaisuuksia. Jos mies on lihaksikas, rasvaton, tuuheatukkainen, tumma, hyvin pukeutuva ja nuori, niin aivan takuuvarmasti kolahtaa naisilla paljon paremmin. Jos nainen taas on pitkähiuksinen ja hoikka, niin takuuvarmasti miehillä kolahtaa helpommin. Ja varmasti on väliä painoindeksillä, miten toinen kolahtaa. Älä nyt hulluja puhu.

Höpsistä. En minä ainakaan edes katso sellaiseen mieheen päin, jonka katse on vihainen, ylimielinen tai muuten vain luotaantyöntävä, oli tämä jeppe sitten ihan vain kuinka lihaksikas tai mitä vain. Jos taas mies katsoo ystävällisesti silmiin, hymyilee ja on kohtelias, niin A vot! Hymyilevä ihminen on kaunis ja jää mieleen.

Sama toisinpäinkin. Tiedän sen, koska olen 158 cm, hieman pullukka ja hymyilevä ystävällinen nainen ja vaikka en ole edes nuori, niin saan treffipyyntöjä ikäisiltäni tavallisilta miehiltä jo ruokakaupassa käydessäni. :)

Just. Mä oon n39, nätti ja hoikka eikä mua olla koskaan pyydetty treffeille missään. Kerro ihmeessä tarkka esimerkki tällaisesta tilanteesta - mitä teit ja sanoit, ja mitä mies teki ja sanoi.

Et ole ilmeisesti kovin ihmisystävällisen näköinen, et katso ihmisiä silmiin, et hymyile, vaan viuhdot vain eteenpäin katse kohti kaukaisuutta tai kännykässä. Ei kukaan sellaiselle viitsi alkaa juttelemaan, ei nyt eikä tästä eteenpäinkään.

Ei se ole miehistä kiinni, vaan sinusta.

No just joo, vaikka kuinka ystävällisesti hymyilisi ja näyttäisi norkoilevalta (ei-kiireiseltä), niin ei todellakaan kukaan täysin tuntematon tyyppi ala juttelemaan (tai korkeintaan kysyy ohjeita, mistä löytää jotakin tms. ja jatkaa sitten matkaa). Ei todellakaan rupea mitään 40v naista treffeille pyytämään. Oletus siinä iässä on, että ihminen on jo parisuhteessa, tai ei ainakaan voi tietää, että onko sinkku.

Vierailija
64/118 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppanin löytämisessä voi kestää kauan. Mulla meni 10 vuotta. Omalla kohdalla ongelmana oli se, että treffikumppaneita löytyi kyllä (koska ulkonäkö), mutta se olikin useimmiten se asia mistä miehet olivat vain kiinnostuneita. Kesti siis tosi kauan, että löytyi semmoinen mies, joka näki minut ihmisenä ja jonka luonne oli sellainen, että pidin siitä. Meillä alkoi vakava parisuhde oikeastaan heti kun sen kliseisesti vain tiesi, että tuossa se oikea on. Eli ei kannata vielä luovuttaa, voi kestää se 10 vuotta ennen kuin osuu kohdalle.

65/118 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mäkään ymmärrä, olen älykäs, pitkä, korkeakoulutettu, rehellinen, mukava ja hellyydenkaipuinen mies.

Kroppa, hiukset ja ikä ratkaisee miehellä.

Juuri ne. Ja hyvät hampaat.

Vierailija
66/118 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä ihmisten ajattelumaailmaa. Ei ihastuminen ja rakastuminen mene samalla ominaisuuksien luetteloinnilla ja vertailulla kuin autokaupat! Se on aivan sama, mikä on tutkinto tai hiusten mitta tai painoindeksi, kun oikeasti molemmin puolin kolahtaa. Jos olet tylsä tai ankea persoona, mikään ei auta.

Kyllä se on aika pitkälti lista ominaisuuksia. Jos mies on lihaksikas, rasvaton, tuuheatukkainen, tumma, hyvin pukeutuva ja nuori, niin aivan takuuvarmasti kolahtaa naisilla paljon paremmin. Jos nainen taas on pitkähiuksinen ja hoikka, niin takuuvarmasti miehillä kolahtaa helpommin. Ja varmasti on väliä painoindeksillä, miten toinen kolahtaa. Älä nyt hulluja puhu.

Höpsistä. En minä ainakaan edes katso sellaiseen mieheen päin, jonka katse on vihainen, ylimielinen tai muuten vain luotaantyöntävä, oli tämä jeppe sitten ihan vain kuinka lihaksikas tai mitä vain. Jos taas mies katsoo ystävällisesti silmiin, hymyilee ja on kohtelias, niin A vot! Hymyilevä ihminen on kaunis ja jää mieleen.

Sama toisinpäinkin. Tiedän sen, koska olen 158 cm, hieman pullukka ja hymyilevä ystävällinen nainen ja vaikka en ole edes nuori, niin saan treffipyyntöjä ikäisiltäni tavallisilta miehiltä jo ruokakaupassa käydessäni. :)

Just. Mä oon n39, nätti ja hoikka eikä mua olla koskaan pyydetty treffeille missään. Kerro ihmeessä tarkka esimerkki tällaisesta tilanteesta - mitä teit ja sanoit, ja mitä mies teki ja sanoi.

Ihan tarkkaan en tietenkään tilanteita muista, mutta viimeisin tapahtui elokuussa läheisessä rautakaupassa, jossa olin ostoksilla. Kyykin siellä katsomassa jotain niittipyssyn niittejä, kun minua ehkä hieman vanhempi mies tuli kysymään voisinko auttaa. Hän luuli minua henkilökunnaksi ja siitä alkoi lyhyehkö juttumme, jossa oli hymyä ja hyvää tuulta, treffeillepyyntö ja esittely kättelyineen. :D Juu, eihän se sen isompi juttu ollut, mutta minua asia hymyilytti kauan.

Tokmannilla ollessani huomasin, että joku ikäiseni mies tupsahteli aina vastaan ja aloimme jo hymyillä toisillemme, kun vastaan osuimme. Yhdessä hyllyvälissä sitten aloimme jutustelemaan ja mies esitteli itsensä kysyen kahville samantien. Olin varattu, joten en lähtenyt, mutta tilanne oli mukava.

Kolmas juttu oli aikaisemmin ruokakaupassa, jossa kävin usein ja siellä näytti käyvän myös eräs mielestäni kivan oloinen hymyileväsilmäinen mies usein. Aloimme moikata, kun niin usein vastaan tulimme ja kerran olimme peräkkäin kassajonossa. Mies osti kassan vierellä olevasta ämpäristä kaupan ruusukimpun ja kassan jälkeen aloimme juttelemaan ja mies ojensi ruusukimpun minulle. Olemme vieläkin yhdessä.

Muitakin juttuja on paljon, esimerkiksi kirjastossa minua on lähestytty usein, kerran jutustelin huoltoasemalla autoa tankatessa toisella puolella olevan miehen kanssa ja hän kysyi myös treffeille jne.

Hymyilevä N47

Elät siis sellaista satuelämää, jota suurin osa naisista ei saa koskaan kokea. Onnittelut siitä. Mitään tuollaiseen viittaavaakaan ei siis ole minulle (eikä yhdellekään kaverilleni) tapahtunut ikinä. Olen ihan samalla tavalla hymyilevä ja lähestymisille avoin, ja joskus aloitan keskustelunkin tai heitän jonkun kommentin tuntemattomalle. Vastauksena on vain WTF, mitä toi haluaa -ilme. Myöskään usein näkemäni miehet, olivat he sitten satunnaisia asiakkaita tai työkavereita, eivät ole halunneet kanssani treffeille. Kutsuja siis 0, ja omiin kutsuihin positiivisia vastauksia 0. Sinun täytyy siis olla todella poikkeuksellinen nainen.

Vierailija
67/118 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole ilmeisesti kovin ihmisystävällisen näköinen, et katso ihmisiä silmiin, et hymyile, vaan viuhdot vain eteenpäin katse kohti kaukaisuutta tai kännykässä. Ei kukaan sellaiselle viitsi alkaa juttelemaan, ei nyt eikä tästä eteenpäinkään.

No nyt ei kyllä osunut arvio kohdaleen. Olen perusluonteeltani iloinen ja avoin, enkä esim. Kahvilassa tai terassilla yksin istuessani koskaan tuijota kännykkää. Saati sitten kävellessäni. Olen myös lukuisia kertoja elämässäni aloittanut keskustelun tuntemattoman kanssa, mitään niistä ei koskaan seuraa. Se on ihan sama onko hymyileväinen vai ei, jos ei ole "sitä jotain", ei sille mitään voi. Ja minulla ei selkeästi sitä ole.

Vierailija
68/118 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan tarkkaan en tietenkään tilanteita muista, mutta viimeisin tapahtui elokuussa läheisessä rautakaupassa, jossa olin ostoksilla. Kyykin siellä katsomassa jotain niittipyssyn niittejä, kun minua ehkä hieman vanhempi mies tuli kysymään voisinko auttaa. Hän luuli minua henkilökunnaksi ja siitä alkoi lyhyehkö juttumme, jossa oli hymyä ja hyvää tuulta, treffeillepyyntö ja esittely kättelyineen. :D Juu, eihän se sen isompi juttu ollut, mutta minua asia hymyilytti kauan.

Tokmannilla ollessani huomasin, että joku ikäiseni mies tupsahteli aina vastaan ja aloimme jo hymyillä toisillemme, kun vastaan osuimme. Yhdessä hyllyvälissä sitten aloimme jutustelemaan ja mies esitteli itsensä kysyen kahville samantien. Olin varattu, joten en lähtenyt, mutta tilanne oli mukava.

Kolmas juttu oli aikaisemmin ruokakaupassa, jossa kävin usein ja siellä näytti käyvän myös eräs mielestäni kivan oloinen hymyileväsilmäinen mies usein. Aloimme moikata, kun niin usein vastaan tulimme ja kerran olimme peräkkäin kassajonossa. Mies osti kassan vierellä olevasta ämpäristä kaupan ruusukimpun ja kassan jälkeen aloimme juttelemaan ja mies ojensi ruusukimpun minulle. Olemme vieläkin yhdessä.

Muitakin juttuja on paljon, esimerkiksi kirjastossa minua on lähestytty usein, kerran jutustelin huoltoasemalla autoa tankatessa toisella puolella olevan miehen kanssa ja hän kysyi myös treffeille jne.

Hymyilevä N47

Elät siis sellaista satuelämää, jota suurin osa naisista ei saa koskaan kokea. Onnittelut siitä. Mitään tuollaiseen viittaavaakaan ei siis ole minulle (eikä yhdellekään kaverilleni) tapahtunut ikinä. Olen ihan samalla tavalla hymyilevä ja lähestymisille avoin, ja joskus aloitan keskustelunkin tai heitän jonkun kommentin tuntemattomalle. Vastauksena on vain WTF, mitä toi haluaa -ilme. Myöskään usein näkemäni miehet, olivat he sitten satunnaisia asiakkaita tai työkavereita, eivät ole halunneet kanssani treffeille. Kutsuja siis 0, ja omiin kutsuihin positiivisia vastauksia 0. Sinun täytyy siis olla todella poikkeuksellinen nainen.

Kiitoksia. Jatka kuitenkin hyvällä mielellä ja valoisana tästä eteenpäinkin, sillä joskus se saattaa tuottaa tulosta. Olen saanut ruokakaupasta myös mummoystäviä ihan vain alkamalla jutustelemaan, jos joku sopiva tilanne tulee. Yhden mummon, 89 v., luona olen käynyt hyvinkin kerran viikossa auttelemassa ja juttelemassa. Asun pääkaupunkiseudulla.

Vierailija
69/118 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No just joo, vaikka kuinka ystävällisesti hymyilisi ja näyttäisi norkoilevalta (ei-kiireiseltä), niin ei todellakaan kukaan täysin tuntematon tyyppi ala juttelemaan (tai korkeintaan kysyy ohjeita, mistä löytää jotakin tms. ja jatkaa sitten matkaa). Ei todellakaan rupea mitään 40v naista treffeille pyytämään. Oletus siinä iässä on, että ihminen on jo parisuhteessa, tai ei ainakaan voi tietää, että onko sinkku.

Juttelun kautta voi vaikka treffeille mennäkin ja en minä ainakaan miettisi omia olettamuksia, jos toisesta ei tiedä vielä mitään. Saahan sitä nyt jutella ihan kenen kanssa vain ilman ennakkoajatuksia, se on ihan normaalia ihmisten välistä kanssakäymistä. Eikä sitä tarvitse aina ajatella, että jos mies alkaa juttelemaan, on hän vain pilven perässä. Minulla on ainakin ystävämiehiä ja se on ihan sama mitä heillä on housuissa, samalla tavalla he ovat ystäviä kuin naisetkin.

Vierailija
70/118 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP ei nyt taida tajuta yhtä oleellista asiaa. Nuorena saattoi käydä flaksi mutta niin käy melkein kaikilla. Nelikymppinen nainen ei herätä himoja samalla tavalla kuin parikymppinen. Ihmiseen on näet rakennettu jokin sellainen kuin lisääntymisvietti. Vaikka seksiä harrastetaan paljolti nautinnon vuoksi, kai siellä alitajunnassa kuitenkin kaikuu ajatus, että miksi valita nainen, joka ei ole enää lisääntymisiässä.

Akateemisuus, sporttisuus, hoikkuus ja pitkät hiukset eivät sinänsä ole kiehtovia ominaisuuksia. Nykyaikana tuollainen lista kertoo enemmänkin siitä, että olet kireä basic b itch, joka haluaa valkoiseen sisutukseensa sopivan miehen.

Vierailija
71/118 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP ei nyt taida tajuta yhtä oleellista asiaa. Nuorena saattoi käydä flaksi mutta niin käy melkein kaikilla. Nelikymppinen nainen ei herätä himoja samalla tavalla kuin parikymppinen. Ihmiseen on näet rakennettu jokin sellainen kuin lisääntymisvietti. Vaikka seksiä harrastetaan paljolti nautinnon vuoksi, kai siellä alitajunnassa kuitenkin kaikuu ajatus, että miksi valita nainen, joka ei ole enää lisääntymisiässä.

Akateemisuus, sporttisuus, hoikkuus ja pitkät hiukset eivät sinänsä ole kiehtovia ominaisuuksia. Nykyaikana tuollainen lista kertoo enemmänkin siitä, että olet kireä basic b itch, joka haluaa valkoiseen sisutukseensa sopivan miehen.

Enpä ole kuullut koskaan, että akateemisuus urheilullisuus, hoikkuus ja pitkät hiukset kertoisivat kireydestä ja määräilynhalusta! Varsinkaan ne pitkät hiukset..

Eikä kaikki 40+ ikäiset miehet halua lisääntyä, vaan jos elämä on ollut mukavaa ilman jälkikasvua parikymmentä vuotta, niin ei sitä enää paljoa kaipaa elämäänsä sotkemaan. Kavereiden lapsetkin alkavat olemaan lukioikäisiä, joten sieltäkään suuntaa ei vauvakuumeilua tule.

Sitä paitsi aika monet noin nelikymppisen naiset ovat seksin suhteen parhaimmillaan. He ovat lopettaneet lapsekkaat hihityksensä ja itsensä peittelyt, joten he ovat sinut itsensä kanssa ja haluavat nauttia. Joillekin miehille vaan tulee 45+ ikäisinä testosteronivajeet ja kun sitä ei tajuta, niin jäädään sohvan pohjalle lihomaan ja masentuneena miettimään turhuuksia.

Vierailija
72/118 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millionairematch alle 200 000k ryhmä ja Rosebrides. Seeking.com kevyttä seuraa hakeville.

Vierailija
73/118 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkäysten keräilijöitä? Miten se on edes matemaattisesti mahdollista, kun varmaan joku 3/4 Tinderin käyttäjistä on miehiä? Aaa nyt ymmärrän, tarkoitat niitä pitkiä, harteikkaita, varakkaita ja mallinnäköisiä miehiä. Muunlaisiahan ette laske miehiksi.

Saisiko lähdeviitteen tuohon 3/4 lukuun? Ja nimenomaan Suomessa. Ei nimittäin kyllä todellakaan ole mitään merkkejä tällaisesta.

Tein nopean googletuksen asian tiimoilta. Hakutulokset näyttää sanovan että tinderin käyttäjistä 75-80% on miehiä.

Linkki tutkimukseen, kiitos. Googlen etusivu ei ole tutkimus.

Vierailija
74/118 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mies voi toki haaveilla siitä 19-vuotiaasta vielä nelivitosena, mutta kun jo ihan väestöjakauma sanelee sen, että jokaiselle Pentille ei sitä haaveiden abityttöä irtoa niin tuo selitysmalli tarkoittaa lähinnä, että keski-iässä niin naiset kuin miehetkin jäävät yksin.

Vierailija
75/118 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta oletko mielenkiintoinen? Pitkä tukka, hoikkuus, urheilullisuus ja akateemisuus on aika peruskauraa. Nuo kaikki on saavutettavissa joka toiselle muikkelille.

Ap ei ilmeisesti ole mielenkiintoinen, kun ei kykene vastaamaan.

Olen aivan valtavan mielenkiintoinen, tietenkin. -ap

Vierailija
76/118 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitappa kuvasi. Se selittää asian satavarmasti. Ikä on toinen asia. Olet jo keski-ikäinen, et siis oo kuuminta hottia minkään ikäisten miesten keskuudessa.

Ylipainoinen pläski isolla perällä ja vatsalla 😁 ja vanha ämmä niin on jo markkinat olleet kauan sitten 🤣 Tai kuiva vanha kuikelo, niin ei sellaisenkaan kukaan rakastu. 

Vain miehellä on ylisuuret kuvitelmat itsestään tuntien itsensä joka iässä naisten suurimmaksi urhoksi vaikka ulkonäkö olisi kuinka pahasti rapistunut. .

Mahdolliset kuvitelmat itsestä eivät vaikuta siihen asiaan että pitääkö vastapuolta viehättävänä.

Vierailija
77/118 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijaa, olen rumanpuoleinen, hyväkuntoinen, kaljuuntuva, pitkäaikaistyötön, pössyttelevä mies ja olen aina löytänyt nuorempaa, kaunista, työssäkäyvää seuraa. Ei se toki helppoa ole, 3-6 kk yleensä menee etsimisen aloituksen jälkeen löytää seuraa, jonka kanssa synkkaa. Sinussa on jotain vikaa varmasti.

Vierailija
78/118 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aijaa, olen rumanpuoleinen, hyväkuntoinen, kaljuuntuva, pitkäaikaistyötön, pössyttelevä mies ja olen aina löytänyt nuorempaa, kaunista, työssäkäyvää seuraa. Ei se toki helppoa ole, 3-6 kk yleensä menee etsimisen aloituksen jälkeen löytää seuraa, jonka kanssa synkkaa. Sinussa on jotain vikaa varmasti.

Miehille nuo piirteet sallitaan helpommin. Jotkut naiset tykkää paapoa vaikka mitä nuhjakkeita.

Vierailija
79/118 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehille nuo piirteet sallitaan helpommin. Jotkut naiset tykkää paapoa vaikka mitä nuhjakkeita.

Tyyppi ei puhunut välttämättä naisseurasta.

Vierailija
80/118 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisessa voi vikana olla tuppisuisuus itsessään (odottaa miesten viihdyttävän) tai sitten aivan hullu naimisiinhinku jo ekoissa viestittelyissä, joka ajaa miehet pakosalle. En oikein muuta voi keksiä, ellei hoikka ja haunis nainen sitten ole oikeasti ihan muuta ja nainen elää ulkonäkönsä suhteen harhassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä