Minäkään en ymmärrä, miksi en löydä kumppania.
Olen 38, lapseton, hoikka, urheilullinen, korkeakoulutettu nainen. En suurituloinen, mutta tulen toimeen. Pitkät hiukset, usein kauniiksi sanottu. Miehiä ei vaan tunnu kiinnostavan. Tinderin suhteen luovutin, se on täynnä pelkkiä tuppisuisia tykkäysten keräilijöitä ja ghostaajia. Parikymppisenä ei ollut edes mitään appeja, ja suhteisiin päätyi silti lähes vahingossa.
Kommentit (118)
Vierailija kirjoitti:
Mun tuntemat ikisinkut on tylsiä, vakavia, huumorintajuttomia tosikkoja. Hyvä kroppa ja kauniit kasvot ei auta.
Joo. Mä tajusin jossain 35 v kohdalla että tämä on mun ongelma. Se oli oikeastaan vielä masentavampaa kuin se kun ajattelin että ongelma on ulkonäköni - ulkonäköä kun voi jossain määrin ainakin muuttaa, mutta perusluonnettaan ei. Niinpä on elämä keski-ikään asti mennyt niin että pari lyhyttä seurustelua ja siinä ne mun miesjutut. Ei kukaan halua erakkomaista, hiljaista ja vakavaa naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä ihmisten ajattelumaailmaa. Ei ihastuminen ja rakastuminen mene samalla ominaisuuksien luetteloinnilla ja vertailulla kuin autokaupat! Se on aivan sama, mikä on tutkinto tai hiusten mitta tai painoindeksi, kun oikeasti molemmin puolin kolahtaa. Jos olet tylsä tai ankea persoona, mikään ei auta.
Kyllä se on aika pitkälti lista ominaisuuksia. Jos mies on lihaksikas, rasvaton, tuuheatukkainen, tumma, hyvin pukeutuva ja nuori, niin aivan takuuvarmasti kolahtaa naisilla paljon paremmin. Jos nainen taas on pitkähiuksinen ja hoikka, niin takuuvarmasti miehillä kolahtaa helpommin. Ja varmasti on väliä painoindeksillä, miten toinen kolahtaa. Älä nyt hulluja puhu.
Kukaan täysipäinen ei käyttää toisten rasvaprosentti ja tai painoindeksrjä. Vain tuollaisilla vajakeilla ne edes tulee mieleen.
Mutta kyllä se vaan pariutumisen helppouden ratkaisee melko pitkälti, jos nuo ominaisuudet miehellä ovat (rasvaton keho, tuuheat hiukset, lihakset..)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aijaa, olen rumanpuoleinen, hyväkuntoinen, kaljuuntuva, pitkäaikaistyötön, pössyttelevä mies ja olen aina löytänyt nuorempaa, kaunista, työssäkäyvää seuraa. Ei se toki helppoa ole, 3-6 kk yleensä menee etsimisen aloituksen jälkeen löytää seuraa, jonka kanssa synkkaa. Sinussa on jotain vikaa varmasti.
Miehille nuo piirteet sallitaan helpommin. Jotkut naiset tykkää paapoa vaikka mitä nuhjakkeita.
Ei sallita yhtään sen helpommin, kuin naisillekaan. Sallitaan yleensä siinä tapauksessa, kun vastapuoli on itsekin samanlainen nuhjake. Vain tasoa nostamalla (ja miehet hyvällä geneettisellä onnella) voivat saada paremman tasoisen kumppanin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä ihmisten ajattelumaailmaa. Ei ihastuminen ja rakastuminen mene samalla ominaisuuksien luetteloinnilla ja vertailulla kuin autokaupat! Se on aivan sama, mikä on tutkinto tai hiusten mitta tai painoindeksi, kun oikeasti molemmin puolin kolahtaa. Jos olet tylsä tai ankea persoona, mikään ei auta.
Kyllä se on aika pitkälti lista ominaisuuksia. Jos mies on lihaksikas, rasvaton, tuuheatukkainen, tumma, hyvin pukeutuva ja nuori, niin aivan takuuvarmasti kolahtaa naisilla paljon paremmin. Jos nainen taas on pitkähiuksinen ja hoikka, niin takuuvarmasti miehillä kolahtaa helpommin. Ja varmasti on väliä painoindeksillä, miten toinen kolahtaa. Älä nyt hulluja puhu.
Kukaan täysipäinen ei käyttää toisten rasvaprosentti ja tai painoindeksrjä. Vain tuollaisilla vajakeilla ne edes tulee mieleen.
Mutta kyllä se vaan pariutumisen helppouden ratkaisee melko pitkälti, jos nuo ominaisuudet miehellä ovat (rasvaton keho, tuuheat hiukset, lihakset..)
Rasvattomat hiukset ja tuuhea keho mielummin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun tuntemat ikisinkut on tylsiä, vakavia, huumorintajuttomia tosikkoja. Hyvä kroppa ja kauniit kasvot ei auta.
Joo. Mä tajusin jossain 35 v kohdalla että tämä on mun ongelma. Se oli oikeastaan vielä masentavampaa kuin se kun ajattelin että ongelma on ulkonäköni - ulkonäköä kun voi jossain määrin ainakin muuttaa, mutta perusluonnettaan ei. Niinpä on elämä keski-ikään asti mennyt niin että pari lyhyttä seurustelua ja siinä ne mun miesjutut. Ei kukaan halua erakkomaista, hiljaista ja vakavaa naista.
Ongelma on silti ulkonäkösi suhteutettuna vaatimustasoosi.
Nainen löytää miehen heti kun lopetat nirsoilun. Sulle ei kelpaa tavis miehet, olet tavis itse mutta tavis mies ei kelpaa joten et halua tutustua miehiin koska et saa komeaa top 10 miestä. Eli jotain julkkista ja rikasta toimitusjohtajaa.
Esimekkinä voin kertoo että minä en saanut naisia ennen koska en omistanut vaikka autoa. No sitten ostin uuden auton niin johan alkoi naiset haluamaan tutustumaan minuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä varmasti on myös erakkomaisia vakavia miehiä, mutta kelpaisivatko he sinulle? Mutta mistä kaksi erakkoa voisi löytää toisensa?
Vierailija kirjoitti:
No kyllä minä ainakin ottaisin mieluiten tylsän naisen. Oikeastaan tylsä olisi ainoa mielenkiintoinen. Mikään ei ole raskaampaa, kuin menevä, aktiivinen, kunnianhimoinen nainen.
Haluan vain tasaista, turvallista elämää ilman pelkoa jätetyksi tulemisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä minä ainakin ottaisin mieluiten tylsän naisen. Oikeastaan tylsä olisi ainoa mielenkiintoinen. Mikään ei ole raskaampaa, kuin menevä, aktiivinen, kunnianhimoinen nainen.
Et ottaisi, tylsistyisit tylsän kanssa jo ensimmäisillä treffeillä niin perusteellisesti, että olisit mielummin yksin kuin tylsän naisen kanssa.
Tylsän kanssa synonyymejä ovat mm. ankea, apea, synkkä, ikävystyttävä, masentava, luonteeton, pitkäveteinen, hidastempoinen, rasittava, kuiva, raskassoutuinen, hengetön ja pitkäpiimäinen. Jos joku haluaa sellaisen ihmisen elämäänsä, niin aika kurjaa on elämänollut ennen tätä ihmistä ja kyrjemmaksi se vain muuttuu tämän ihmisen kanssa.
Mikä sinua pelottaa aktiivisessa ja kunnianhimoisessa ihmisessä? Jätetyksi tuleminen? Oikeasti? Olet aikuinen ihminen ja pelkäät jotain jätetyksi tulemista? En ymmärrä en. Ihan niin kuin sinulla ei olisi mitään omaa tahtoa ja halua, vaan on vain typerä käskyläinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rasvattomat hiukset ja tuuhea keho mielummin.
Hahaa, heti kuulosti huomattavasti mielenkiintoisemmalta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos kunnianhimottoman sohvaperunan haluat niin sen kyllä löytää mistä vaan ja kuka vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, laitappa meiliosotetta, niin tutustutaan. t: m32
Voimme tavata Karhupuiston vessan takana klo 23.
Tää taitaa päteä köh kaikkiin sukupuoliin nykyään.
Kätevää ja vaivatonta, koska sex is all you need ja älä edes haaveile muusta, teet vain itsesi naurunalaiseksi.
Kirjoitat kuin mies, ehkä puhutkin kuin mies ja varmaan näytätkin mieheltä. se varmaan vähän rajaa mahdollisuuksiasi.
Karhupuisto on muuten suosittu tapaamispaikka Grinderissä ja treffin jatkot siellä vessan puolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos kunnianhimottoman sohvaperunan haluat niin sen kyllä löytää mistä vaan ja kuka vaan.
Se että jaksaa painaa jotain yksitoikkoista duunarityötä kysyy luonteenlujuutta sekin. Näistä ihmisistä löytyy sydämellisiä, kunnon ihmisiä. Ehkeivät he ole kunnianhimoisia työn suhteen, mutta heidän arvonsa ovat terveellä pohjalla.
Liian moni hyvä tavallinen ihminen on yksin, vain koska ei ole jonkun mielestä tarpeeksi perso rahalle , statuksen ja mammonan ahnehtimiselle.
Vierailija kirjoitti:
Karhupuisto on muuten suosittu tapaamispaikka Grinderissä ja treffin jatkot siellä vessan puolella.
Jatkossa varmaan jännempää noiden sukupuolien suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitat kuin mies, ehkä puhutkin kuin mies ja varmaan näytätkin mieheltä. se varmaan vähän rajaa mahdollisuuksiasi.
Ihan vilpittömästä mielenkiinnosta: Mikä tekstissäni on miesmäistä? -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea uskoa ettet koskaan nauraisi millekään. Kehitä tuota puolta itsessäsi. Moni on tosikko nuorena, se on oikeasti vähän elämän laki että (nykykulttuurissa ainakin) vanhemmiten rentoutuu, lakkaa miettimästä mitä muut tuumaavat. Etten vaan olisi masentunut jostain? Sekin on elämään kuuluvaa ja siitä voi päästä eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan vilpittömästä mielenkiinnosta: Mikä tekstissäni on miesmäistä? -ap
Aloituksessa ei mainittu randomisti poneja ja kissanpentuja ja vaaleanpunaista väriä?