Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minäkään en ymmärrä, miksi en löydä kumppania.

Vierailija
06.10.2022 |

Olen 38, lapseton, hoikka, urheilullinen, korkeakoulutettu nainen. En suurituloinen, mutta tulen toimeen. Pitkät hiukset, usein kauniiksi sanottu. Miehiä ei vaan tunnu kiinnostavan. Tinderin suhteen luovutin, se on täynnä pelkkiä tuppisuisia tykkäysten keräilijöitä ja ghostaajia. Parikymppisenä ei ollut edes mitään appeja, ja suhteisiin päätyi silti lähes vahingossa.

Kommentit (118)

Vierailija
1/118 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, laitappa meiliosotetta, niin tutustutaan. t: m32

Vierailija
2/118 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voimme tavata Karhupuiston vessan takana klo 23.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/118 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäysten keräilijöitä? Miten se on edes matemaattisesti mahdollista, kun varmaan joku 3/4 Tinderin käyttäjistä on miehiä? Aaa nyt ymmärrän, tarkoitat niitä pitkiä, harteikkaita, varakkaita ja mallinnäköisiä miehiä. Muunlaisiahan ette laske miehiksi.

Vierailija
4/118 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo! Ota käsiraudat mukaan!

Vierailija
5/118 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lähdetkö treffeille?

t. m37

Vierailija
6/118 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkäysten keräilijöitä? Miten se on edes matemaattisesti mahdollista, kun varmaan joku 3/4 Tinderin käyttäjistä on miehiä? Aaa nyt ymmärrän, tarkoitat niitä pitkiä, harteikkaita, varakkaita ja mallinnäköisiä miehiä. Muunlaisiahan ette laske miehiksi.

Saisiko lähdeviitteen tuohon 3/4 lukuun? Ja nimenomaan Suomessa. Ei nimittäin kyllä todellakaan ole mitään merkkejä tällaisesta.

Vierailija
7/118 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta oletko mielenkiintoinen? Pitkä tukka, hoikkuus, urheilullisuus ja akateemisuus on aika peruskauraa. Nuo kaikki on saavutettavissa joka toiselle muikkelille.

Vierailija
8/118 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ap, mutta ei kai kukaan hullu uskalla olla missään yhteyksissä palstamiesten kanssa...

Vierailija
9/118 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä ihmisten ajattelumaailmaa. Ei ihastuminen ja rakastuminen mene samalla ominaisuuksien luetteloinnilla ja vertailulla kuin autokaupat! Se on aivan sama, mikä on tutkinto tai hiusten mitta tai painoindeksi, kun oikeasti molemmin puolin kolahtaa. Jos olet tylsä tai ankea persoona, mikään ei auta.

Vierailija
10/118 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään ymmärrä, olen älykäs, pitkä, korkeakoulutettu, rehellinen, mukava ja hellyydenkaipuinen mies.

Vierailija
11/118 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää yrittäkö liikaa. Nauttikaa sinkkuuden vapaudesta... uskokaa, se on paljon parempi juttu. Ihana vapaus.

Vierailija
12/118 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä ihmisten ajattelumaailmaa. Ei ihastuminen ja rakastuminen mene samalla ominaisuuksien luetteloinnilla ja vertailulla kuin autokaupat! Se on aivan sama, mikä on tutkinto tai hiusten mitta tai painoindeksi, kun oikeasti molemmin puolin kolahtaa. Jos olet tylsä tai ankea persoona, mikään ei auta.

Kyllä se on aika pitkälti lista ominaisuuksia. Jos mies on lihaksikas, rasvaton, tuuheatukkainen, tumma, hyvin pukeutuva ja nuori, niin aivan takuuvarmasti kolahtaa naisilla paljon paremmin. Jos nainen taas on pitkähiuksinen ja hoikka, niin takuuvarmasti miehillä kolahtaa helpommin. Ja varmasti on väliä painoindeksillä, miten toinen kolahtaa. Älä nyt hulluja puhu.

Vierailija
13/118 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tuntemat ikisinkut on tylsiä, vakavia, huumorintajuttomia tosikkoja. Hyvä kroppa ja kauniit kasvot ei auta.

Vierailija
14/118 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun tuntemat ikisinkut on tylsiä, vakavia, huumorintajuttomia tosikkoja. Hyvä kroppa ja kauniit kasvot ei auta.

Kyllä auttavat. Minun tuntemani kaikki hyväkroppaiset tosikot ovat juuri sellaisessa suhteessa, mitä haluavat.

Vierailija
15/118 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mäkään ymmärrä, olen älykäs, pitkä, korkeakoulutettu, rehellinen, mukava ja hellyydenkaipuinen mies.

Kroppa, hiukset ja ikä ratkaisee miehellä.

Vierailija
16/118 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mikä kaupunki?

Vierailija
17/118 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän tuossa luettelossa ollut yhtään mitään kiinnostavaa vielä. Mitä harrastat? Minkälaisia kirjoja luet? Onko sinulla lemmikkieläimiä? Mitä muuta teet iltaisin kuon olet av:lla?

Oletko aina noin negatiivinen kuin aloituksessasi olet?

Vierailija
18/118 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään kumppanin löytäminen on vaikeaa.

Minä olen ihan tavallinen nelikymppinen perheenäiti. Eronnut lasten isästä jo vuosia sitten. Olen ihan tavallisen näköinen nainen, jolla on perusasiat kunnossa. Ei ole päihde- tai muitakaan ongelmia. En ole akateeminen, vaan ihan miesvaltaisella duunarialalla.

Työkaverina olen todella pidetty, ja ne työkaveri miehet ihan aidosti ihmettelevät,miksi olen sinkku. Pitää nyt mainita, että nämä työkaverit ovat tahoillaan naimisissa, eli eivät ole vaihtoehto.

Kaikki tinderit ja vastaavat olen tässä vuosien varrella kokeillut. Harva on edes sellainen, et tulee lähdettyä treffeille. Muutama mies on tehnyt oharit. Useampi kivan oloinen on paljastunut oikeaksi ongelmakimpuksi, kuka sellaista haluaa? Pelimiehet ja pukit ei myöskään kiinnosta. Enkä koskaan etsi seksiseuraa.

Haluan ihan tavallisen miehen. Rehellisen, uskollisen ja luotettavan miehen, jolla on ennemmin perinteiset arvot, kuin modernit. Mielummin miehen maalta, kuin kaupungista. Ei alkoholi tai päihdeongelmaa. Omillaan pitäisi tulla toimeen ja töissä käydä, en etsi elättäjää, mutten myöskään ala mitään loismatoa elättämään.

Luonne on tärkein

Luonteen kanssa eletään. Samanlaiset arvot on todella tärkeät myös. Arvoilla tarkoitan juuri ajatuksia parisuhteesta, perheestä, ja sen tyylisiä asioita, että meneekö mielummin festareille vai mökille.

Ulkonäölisesti katson silmiä, käsiä ja pidän parran sängestä. Mielummin roteva tai hän mahakas mies, kuin kovin hoikka. Mutta en ole tarkka ulkonäöstä kaikissa on jotain seksikästä ja hyvää.

Asenne on tärkeä, uteliaisuus, ja elämänilo. Kammotus olisi päätyä yhteen tällaisen palstaulisijamiehen kanssa.

Pitäkään piti odottaa, luoviin jo toivosta. Ja sitten, yhtäkkiä hän oli siinä. Kaikki tuntui hyvältä ja luonnolliselta. Ihastus syntyi jo eka tapaamisella. Toivon, että löysin omani.

(Miehen tapasin siis ihan näis deitti sovelluksissa)

Vierailija
19/118 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimim. Omat juomat mukaan

Vierailija
20/118 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kroppa, hiukset ja ikä ratkaisee miehellä.

Fiksulla miehellä ei. Tyhmälle kaikki on ok.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi