Nainen, ovatko sinun mielestäsi brad pitt, leo dicaprio ja george clooney komeita?
Kommentit (71)
Vanhoja kääkkiä kaikki nykyään. Brad oli nuorena namunen, muut eivät niinkään.
Kyllä ovat kaikki, mutta jos yhden saisi valita niin Leo se olisi. 😍 Ja kaikki ovat ikääntyneet kunniakkaasti. Olen itse suurin piirtein samaa ikäluokkaa, vähän nuorempi.
Ne on kaikki komeita, todellisia namuja. En lähtisi treffeille, koska tiedän etten vastaa heidän naismakuaan ja Clooney on vielä ukkomies.
Eivät todellakaan ole, eivätkä ole koskaan olleetkaan.
N30
Tykkään noista vain Pittistä ja hänestäkin enemmän nuorena versiona. Dicaprion hehkutusta en ole koskaan ymmärtänyt, ihan tavallisen näköinen. Clooneyn ymmärrän, mutta ei ole omaa tyyppiä.
kantsii tutkia transvestigationia
Ei ole. Clooney on siedettävin, mutta kukaan heistä ei miellytä silmää.
T: no-one
Kyllä meidän Antit, Kaikkonen, Kurvinen, ja Rinne ovat paljon komeampia.
No hyvänen aika, onhan nuo nyt kaikki aika namuja. Clooney on mun suosikkini ja vain paranee vanhetessaan. Samoin Brad Pitt on edelleen karismaattinen. Leo di Caprion söpöyspäivät ovat ehkä takana.
Mutta treffeille? Ensinnäkin olen tyytyväinen avioliittooni Suomi-nörtin kanssa, toiseksi en usko, että heillä olisi kiinnostusta treffailla keski-ikäistä äidinkielen opettajaa.
Brad ja Clooney komeita. Leo puhutteleva esim. Titanicissa ja Romeo & Juliassa, sopi hienosti rakkaustarinaan. Miellän siis pääosan esittäjänaiselle sopivaksi noissa elokuvissa.
Vierailija kirjoitti:
Brad Pitt ja Leo ovat jotenkin creepyjä, eivät mun mielestä komeita koska saan heistä huonot vibat. Clooney on erittäin komea. Se, että lähtisinkö treffeille kanssaan riippuisi siitä, minkälaisen tunteen kysyjä saisi minussa aikaan - vai saisiko. Pelkästään ulkonäön perusteella en treffailisi.
Tämä!
Brad Pitt on omaan makuuni. Clooney on toki komea mutta jotenkin liian.... komea? :D
DiCaprio on vähän meh.
N31
Clooneyn George kelpaisi. Muut kaksi ei.
Leonardo on vanha pervo, Pitt vaikuttaa jotenkin oudolta. Clooney on ok vaikka ei varsinaisesti minun makuun olekaan.
Pitt on maailman alfa. Leo on mukavan näköinen, mutta pilannut itsensä ikuisilla pikkupimuillaan. Clooney ei ole koskaan ollut vetävä, hän on setä.
Ovat kyllä. Erityisesti Clooney on omaan makuun.
Ei ole. Ne on miesten omia fantasioita.
Jos prätpit ois tavallinen kapealanteinen raksamies niin voisin ottaa lemmikiksi jos oisin sinkku. Mutta starat on staroja.
Oma mies on tavallinen kiltti konttorirotta ja hänelle keksin kivoja yllätyksiä, enkä näinollen tarvi muita hoidokkeja.