Nainen, ovatko sinun mielestäsi brad pitt, leo dicaprio ja george clooney komeita?
Kommentit (71)
Brad Pitt vaan. Ja oikeastaan hänkin silloin kun oli nuorempi.
Richard Gere sen sijaan on vanhempanakin ollut mielestäni jees.
Leo on plösähtänyt pappa, samoin Pitt alkaa olla elähtänyt.
Vierailija kirjoitti:
Ja todellisuudessa mammojen haarojen välit kostuisivat heti jos joku niistä katsoisi päinkään.
No ei mulla kostu, mutta myönnän että treffeille lähtisin, vaikkei kukaan ole makuuni.
Nehän on sentään julkkiksia, olen mä pannut montaa rumaa köyhää tavistakin.
Olisihan se nyt jotenkin makeeta tutustua johonkin kuuluisaan ihmiseenkin.
Kattelisin sitä pittiä että katsooko se luonnossakin niin kieroon kuin näyttäisi leffoissaan tekevän.
Ja selviäisi onko se Dicaprio niin sika kuin miltä näyttää.
Leo ei oo, kaks muuta on, varsinko clooney
Pittin kanssa voisin ehdottomasti mennä. Clooney taas on liian vanha ja dicaprio ei vaan viehätä.
Clooney on ainoa komea mies vaihtoehdoista, mutta en lähtisi treffeille. En usko, että olisi puhuttavaa.
Riippuu kyrvänpaksuudesta ja pituudesta.
Vierailija kirjoitti:
Ja todellisuudessa mammojen haarojen välit kostuisivat heti jos joku niistä katsoisi päinkään.
Ainoastaan Clooneyn kohdalla kostuisi ja aukeaisi haarat mulla. Siis jos olisin sinkku. Olen naimisissa enkä pettäisi miestäni yhdenkään julkkiksen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Pittin kanssa voisin ehdottomasti mennä. Clooney taas on liian vanha ja dicaprio ei vaan viehätä.
Pitt on vain kaksi vuotta nuorempi kuin Clooney. :D
Ei ellei käänny kristityiksi sitten voi kehua muuten tavallisia tylsiä ja kukaan ei tykkää elokuvista missä tapetaan äärijulmasti huvikseen tai ryöstellään huvikseen. Nälkäänsä jos näpistää sen vielä ymmärtää.Huonoa esimerkkiä näyttää nuorille elokuvien ryöstelyt ammuskelut.Pitäisi opettaa päinvastoin.