Nainen, ovatko sinun mielestäsi brad pitt, leo dicaprio ja george clooney komeita?
Kommentit (71)
Ennen en pitänyt ketään noista komeana, mutta nyt olen alkanut vähän lämmetä George Clooneylle. Ulkonäkö ei kuitenkaan edelleenkään ole se pääjuttu, vaan Clooney on karismaattisen oloinen ja erinomainen koomikko.
Kaikki olivat nuorina hyvän näköisiä. Nykyään vain Clooney, kaksi muuta ovat kulahtaneen näköisiä.
Vain Clooney, vaikken erityisemmin hänestäkään pidä. Leo on aina aikaansaanut homovibat, ei siis kiinnosta mua lainkaan. Pittiäkään en ole koskaan pitänyt hyvännäköisenä.
Hollywood tähdistä valintani olisi Clive Owen.
Jos nyt haaveilulinjalle mennään, niin eivät todellakaan ole riittävän komeita. Eikä mun makuun. Olen enempi Jason Momoan perään.
Treffeille lähtisin silti oitis ja siitäkin eteenpäin. Ihan ok sellaiseen.
Eivät erityisemmin, liian taviksia. Minun makuuni Hollywoodin miehistä sopii Jason Momoa!
Clooney ja Pitt ovat kyllä. DiCaprio on liian naismainen.
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt haaveilulinjalle mennään, niin eivät todellakaan ole riittävän komeita. Eikä mun makuun. Olen enempi Jason Momoan perään.
Treffeille lähtisin silti oitis ja siitäkin eteenpäin. Ihan ok sellaiseen.
Kappas, samikset linjoilla! :D
t: 26
Onhan tietyt piirteet sellaisia, joita voi yleisesti ottaen pitää viehättävinä tai miellyttävinä. Kuitenkaan kukaan noista ei ole omaan makuuni. Omaan makuuni on aina ollut sellainen hoikka, muttei kuitenkaan liian laiha mies, jolla pitkä tai puolipitkä tukka. Enkä tarkoita mitään ohutta ja rasvaista hevilettiä.
Vain Clooney on noista komea, on ollut aina. Brad Pitt ja DiCaprio eivät koskaan ole olleet komeita,
pitt näyttää nykyään sulatetulle ruumiille ja dicapriokin on aika pöhöttynyt pappa
Nuorena Pitt oli komea ja olisin silloin varmaan lähtenyt. Leo ollut pikkupojan näköinen, nyt jo vähän elähtäneen juopottelijan. Clooney paranee vanhetessaan, mutta ei ole oikein mun makuun muuten.
Vierailija kirjoitti:
Vain Clooney on noista komea, on ollut aina. Brad Pitt ja DiCaprio eivät koskaan ole olleet komeita,
Kyllä Brad oli komea nuorena.
https://i.pinimg.com/736x/17/f3/05/17f305c9a92ff56d3d835147946f448d.jpg
Clooney on ihana suklaasilmä latino. Caprio ja pitti, ne voisivat naamojensa puolesta olla alkoholisoituneita ukkoja jossain halosen varastolla töissä.
N19
Brad Pitt on noista ainoa, joka oli mun mielestä nuorempana komea ja hot, mutta ei ole kyllä enää. Leo on hiton hyvä näyttelijä, mutta ulkonäöllisesti ei mun makuun. Clooneyn suosiota en ole ikinä ymmärtänyt sen enempää elokuvissa kuin ulkonäöllisestikään.
Ja todellisuudessa mammojen haarojen välit kostuisivat heti jos joku niistä katsoisi päinkään.
Vierailija kirjoitti:
Ja todellisuudessa mammojen haarojen välit kostuisivat heti jos joku niistä katsoisi päinkään.
Kyllä. Jos kuka tahansa noista vain sormiaan napsauttaisi, olisi joka ikinen av-mamma haarat levällään tyrkyllä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän sitä juu voisi kusi vähän lorahtaa jos joku tällainen tulisi vastaan
https://images.news18.com/ibnlive/uploads/2022/06/brad-pitt-1.jpg
George Clponey oli nuorena komea ja nytkin varmaan omassa ikäluokassaan. Kaksi muuta ei.
Clooney on komea ja Pitt ihan ok myös. Di Capriosta en ole koskaan välittänyt. Nuorena liian babyface ja nykyään turvonneen ja elähtäneen näköinen raskaine silmäluomineen.