Ihastunut pomoon
Jahas, näin se nyt on mennyt. Miten ihastuksen tunteista pääsisi nopeasti eroon?
Kommentit (45)
Tuttu tunne. Ihastuin tai no ainakin katselin ja ajattelin meidän laskentapäällikköä, tein hänen hommiaan joskus, eli olin hänelle controllerina. Kiusallinen juttu. Vaikka yritti vain professionaalisti hoitaa hänen antamiaan tehtäviä, läheisyys oli kutkuttavaa. Hän oli varattu, samoin minä. Työpaikkaihastus ei oikeastaan ole hyvä asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pomo on fiksu. Epäilen että hän on huomannut ihastumiseni.
Se on ok, kunhan olet muina naisina ja kommunikaatio pysyy normaalina.
Ei se pysy. Pomo tulee kertomaan minulle flirttailevasti hymyillen tilintarkastuksen viimeisimmistä trendeistä.
Vierailija kirjoitti:
Paneeko pomo peppuun piilossa?
PPPP. Poistu perseines pellolle päin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pomo on fiksu. Epäilen että hän on huomannut ihastumiseni.
Ei se pysy. Pomo tulee kertomaan minulle flirttailevasti hymyillen tilintarkastuksen viimeisimmistä trendeistä.
Epäilen kollegoiden huomanneen tilanteen.
Ihan hirveää olla ihastuuttyökaveriin. Raskasta yrittää feikata normaalia, ettei kukaan huomaa ja samalla koko kroppa ja päänuppi on aivan sekaisin toisen läsnäollessa.
Älä ainakaan pyllistele tai hiero haarojasi pomon lähellä. Se ei kuulemma ole työpaikalle soveltuvaa käytöstä ja liian niukka pukeutuminenkin on nou nou.
Ai, ai, ai. Pikkujoulukausi ovella. Nyt jäitä hattuun tai ehkä paremmin hattuun ja housuihin tai hameeseen.
Vierailija kirjoitti:
Älä ainakaan pyllistele tai hiero haarojasi pomon lähellä. Se ei kuulemma ole työpaikalle soveltuvaa käytöstä ja liian niukka pukeutuminenkin on nou nou.
Näinkö teillä on ohjeistettu työntekijöitä? Mitä töitä oikein teet?
Vierailija kirjoitti:
Tuttu tunne. Ihastuin tai no ainakin katselin ja ajattelin meidän laskentapäällikköä, tein hänen hommiaan joskus, eli olin hänelle controllerina. Kiusallinen juttu. Vaikka yritti vain professionaalisti hoitaa hänen antamiaan tehtäviä, läheisyys oli kutkuttavaa. Hän oli varattu, samoin minä. Työpaikkaihastus ei oikeastaan ole hyvä asia.
Ei ole ei. Pelkään ihastuksen vaikuttavan kielteisesti urakehitykseeni.
Luulen pomon huomanneen ihastukseni ja olevan jossain määrin imarreltu asiasta. Ei ole kuitenkaan suoraan ottanut asiaa millään tavalla esiin. Käytös on jossain määrin flirttailevaa, mutta sopivissa rajoissa.
Vierailija kirjoitti:
Oletko pomoseksuaali? Eihän sitä ihminen itselleen mitään voi.
😂
Kukapa ei ole joskus ollut ihastunut pomoon. Tervetuloa ap kerhoon!
Valta-asema iskee naisiin.
On todella yleistä että naisen ihastumisen kohteena on pomo.
Vierailija kirjoitti:
Valta-asema iskee naisiin.
On todella yleistä että naisen ihastumisen kohteena on pomo.
Edellisen kerran olin useita vuosia sitten ihastunut bloggaajaan. Aiemmin ihastuksissa ei ole ollut pomoja.
Minä kollegaan. Ollut jo monta vuotta.Ei ole mitään tapahtunut muttei hellitäkään tykästys
Vierailija kirjoitti:
Minä kollegaan. Ollut jo monta vuotta.Ei ole mitään tapahtunut muttei hellitäkään tykästys
Tuo minua juuri huolestuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Ai, ai, ai. Pikkujoulukausi ovella. Nyt jäitä hattuun tai ehkä paremmin hattuun ja housuihin tai hameeseen.
Onneksi firmassa on säästökuuri. Ei ole pippaloita tiedossa.
Epäilen pomon jopa saattavan käyttää ihastusta hyväkseen antamalla ylimääräisiä työtehtäviä, koska hän on huomannut etten sano niille kovin helposti ei.
Älä vastaa flirttiin, ole itse asiallinen, älä suostu tekemään ylimääräisiä töitä siksi, että esimies hyväksikäyttää tunnetilaasi.