Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olipa kiva kun tilattiin Prismasta ruokia kotiin niin

Vierailija
06.10.2022 |

Tilaus tuli 4.10 ja osa Saarioisten makaroni- yms laatikoista vanheni 5.10 ja 6.10.

Pojalle evääksi ostetaan.

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten pitää mennä itse kauppaan. Myyntikuntoisia vielä ovat.

Itse tilaan ruuat Prismasta, koska pääsee halvemmalla niin. Tämä manitsemasi riski pitää kuitenkin ottaa.

Vierailija
2/61 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa laittaa palautetta myös sinne. 

Ollaan tilattu myös paljon ja päiväykset on yleensä olleet aika pitkälle.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakasta.

Vierailija
4/61 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tota mäkin oon miettinyt, jos tilaat kaupasta ruoat valmiiksi kerättynä. Laittaako ne sinne just kaikki lähellä päivämäärää ja miten leivät.

Vierailija
5/61 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo riski on aina olemassa kun tilaa kotiin, tosin seuraavan päivän päiväyksellä varustetuissa ruoissa olisi kiva olla se alennuslappu jo.

Vierailija
6/61 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just tota mäkin oon miettinyt, jos tilaat kaupasta ruoat valmiiksi kerättynä. Laittaako ne sinne just kaikki lähellä päivämäärää ja miten leivät.

Mä tilaan kerran kuussa kotiin ja kaikessa on aina ollut pitkät päiväykset, leivätkin tuoreita.

Vierailija
7/61 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ongelmaa, jos vain osa. Minä sain joskus 5 maitoa seuraavan päivän päiväyksellä. Sain hyvityksen kun reklamoin.

Vierailija
8/61 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Yleensä on aina selvästi tosi hyvin valittuja. 

Ja monesti on myös kaikkea ylimääräistä mukana, esim. uutuuksia kokeiltavaksi. 

Vierailija
9/61 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laitan aina terveiset että päväyksien pitää olla vähintään 1 vk päähän tai en ota ollenkaan.

Vierailija
10/61 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-supermarketista saa tilauksessa aina ensiluokkaisia tuotteita pitkällä päiväyksellä. Prismassa kai kasvotonta toimintaa kun ei ole omaa kauppiasta.

Vierailija
11/61 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakasta.

Lyhyen päiväyksen ruokia en rupeaisi pakastamaan. 

Vierailija
12/61 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilauksen lopussa on varmaan kohta, jonne voi kirjoittaa vapaasti. Varmaan siihen kohtaan voi laittaa toiveen, että käyttöaikaa olisi reippaasti. Ja vielä hyvä perustelu perään, niin eiköhän toimi.

Vierailija
13/61 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K-supermarketista saa tilauksessa aina ensiluokkaisia tuotteita pitkällä päiväyksellä. Prismassa kai kasvotonta toimintaa kun ei ole omaa kauppiasta.

Höpsis. Olen nyt pari vuotta tilannut lähes kaikki ostokset prismasta ja kerran sattunut moka päivämäärien kanssa. Lähi k-kaupassa on hyllyssäkin vanhentuneita tuotteita, joita ei oteta pois, vaikka kerrotaan kauppiaalle. Sieltä en tilaisi vaikka kuljetus olisi ilmainen. Hyvä kauppa on hyvä kuljetuksellakin, huono aina huono.

Vierailija
14/61 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi reklamoida tuotteista, jotka ovat täysin kuranttia tavaraa? Jos kaupassa ei keruuhetkellä ole tuoreempaa, niin sitten otetaan sitä, mitä on eikä mennä kaivelemaan varastosta, että joko se tietty jakeluauto toi viikon toisen eineskuormansa.

Vierailija
15/61 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein (=viileässä) säilytetyt einekset ovat syömäkelpoisia vielä ainakin viikon, usein pitenpään.  

Helppoa ja hauskaa käydä itse kaupassa (tosin ei ruuhka-aikoina), ja valikoida, mitä haluaa.

Vierailija
16/61 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakasta.

Lyhyen päiväyksen ruokia en rupeaisi pakastamaan. 

Miksi?

Vierailija
17/61 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Molempia tapauksia on ollut. Välillä ihan hyvät päiväykset, toisella kerralla sitten tuli liki kaikki tavarat (leivät, lihat, valmisruuat ym.) niin, että "elinaikaa" niillä oli 1-3 päivää ja itku pääsi koska olin tilannut 2 viikon ruuat :( Ja ei, en pääse itse kauppaan joten kotiin tuominen on ainoa vaihtoehto ja on ihan sen kerääjän mielialan varassa. Vaikka reklamoi, niin se kuljetusmaksu menee aina uudelleen joka tilauksesta. Kalliiksi tulee sitten paikata näitä vanhoja tuotteita.

Vierailija
18/61 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdessa peräkkäisessä prismatilauksessa oli maito purkista kaataessa "puuroa". Kysyin vaivihkaa olisiko kylmäketju heillä katkennut. Mitään hyvityksiä ei tullut joten siirryin taas asioimaan meidän lähi K-marketissa. Pitää vain ostaa vähemmän niin rahat riittää.

Vierailija
19/61 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Yleensä on aina selvästi tosi hyvin valittuja. 

Ja monesti on myös kaikkea ylimääräistä mukana, esim. uutuuksia kokeiltavaksi. 

Ainakaan tuossa meidän Prismassa, jossa kerätään tän kaupungin kuljetukset, eivät kerääjät todellakaan valitse, sen paremmin päivämääriä kun esim hedelmissä laatua. Siitä vaan kiireellä laatikoihin ja seuraavalle hyllylle. Enemmän mä oon miettinyt kylmäketjua, miten hyvin säilyy. Näyttävät nimittäin aloittavan maitohyllyltä, ja siitä kalat, lihat, kuivatuotteet, hedelmät ja sitten muut. Ja kun keräämillä on ilmeisesti monet ostokset, niillähän on sellaiset kaksikerroksiset jättikärryt ja maitojakin näyttävät keräävän useampaan laatikkoon, niin eivät he siitä kauppakierroksesta hetkessä selviä. Sittenhän ne viedään johonkin vielä säilytykseen ennen kuljetusta.

Vierailija
20/61 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten pitää mennä itse kauppaan. Myyntikuntoisia vielä ovat.

Itse tilaan ruuat Prismasta, koska pääsee halvemmalla niin. Tämä manitsemasi riski pitää kuitenkin ottaa.

Kyllähän nuo -30% ovat!

TIlaukseen merkattava, että "vähintään viikon kayöttöajalla, muussa tapauksessa jätetään ostoskorista pois". Näin olen aina iste saanut sitä mitä haluan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi