Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastunut pomoon

Vierailija
06.10.2022 |

Jahas, näin se nyt on mennyt. Miten ihastuksen tunteista pääsisi nopeasti eroon?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä vastaa flirttiin, ole itse asiallinen, älä suostu tekemään ylimääräisiä töitä siksi, että esimies hyväksikäyttää tunnetilaasi.

Ei ole helppoa. Pomo tulee leveästi hymyillen keskustelemaan työasioista sen oloisena, kuin olisin hänen uskottunsa.

Vierailija
42/45 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä vastaa flirttiin, ole itse asiallinen, älä suostu tekemään ylimääräisiä töitä siksi, että esimies hyväksikäyttää tunnetilaasi.

Ei ole helppoa. Pomo tulee leveästi hymyillen keskustelemaan työasioista sen oloisena, kuin olisin hänen uskottunsa.

Ihan kuin meillä olisi yhteinen salaisuus, kun pomo katsoo syvälle silmiin ja huokaisten toteaa: "Et uskokaan kuinka huolissani olen näiden yleisten trendien kehityksestä...Nämä tehtävät on nyt hoidettava todella huolella."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kuin meillä olisi yhteinen salaisuus, kun pomo katsoo syvälle silmiin ja huokaisten toteaa: "Et uskokaan kuinka huolissani olen näiden yleisten trendien kehityksestä...Nämä tehtävät on nyt hoidettava todella huolella."

Todennäköisesti pomon käytös on täysin tietoista. Ei pitäisi antaa tuollaisen vaikuttaa.

Vierailija
44/45 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen pomon huomanneen ihastukseni ja olevan jossain määrin imarreltu asiasta. Ei ole kuitenkaan suoraan ottanut asiaa millään tavalla esiin. Käytös on jossain määrin flirttailevaa, mutta sopivissa rajoissa.

Säilytä tilanne sellaisena kuin se on. Millin takapakkia voit ottaa. T. Täti 40

Vierailija
45/45 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen pomon huomanneen ihastukseni ja olevan jossain määrin imarreltu asiasta. Ei ole kuitenkaan suoraan ottanut asiaa millään tavalla esiin. Käytös on jossain määrin flirttailevaa, mutta sopivissa rajoissa.

Säilytä tilanne sellaisena kuin se on. Millin takapakkia voit ottaa. T. Täti 40

Ei hitto. Tuossako iässä muuttuu tädiksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi