Rypyt alle 30-vuotiaana =(
Luulin naisten rupsahtamisen 25-vuoden jälkeen olevan vain pelkkää urbaanialegendaa, mutta niin vain olen parissa vuodessa vanhentunut valtavasti. Silmänympärykset ryppyiset, suupielissä juonteet, otsarypyt, laajentuneet ihohuokoset, veltto iho. Kaikki apukeinot ovat tervetulleita N27
Kommentit (484)
Suurin osa 20 -35- vuotiasta tekohuulista ja peruukkihiuksista on ikäänsä vanhemman näköisiä.
Ikärobottisivustot samaa mieltä.
Kivat nasojuonteet jo nuorilla ja huulet vetää alaspäin ja vanhentaa hyvissä ajoin.
JATKAKAA SAMAAN MALLIIN.
Miks miä en ymmärrä miks ihmiset aina ruvvee kirjoittaa tällaista turhaa paskaa verkossa? Se on vaa turhaa aikaa haaskausta.
Kiitos hyvästä vinkistä otankin sen huomioon tulevaisuudessa
Miksi joulupukin vaimo ei saa syödä joulukarkkeja? - Koska hän ei saisi pysyä kurinalaisena tarpeeksi.
Miksi apinat eivät koskaan voita olympialaisissa? - Koska ne eivät osaa hypätä puusta puuhun ilman köysiä.
Miksi joulupukin vaimo ei saa syödä joulukarkkeja? - Koska hän ei saisi pysyä kurinalaisena tarpeeksi.
Miksi koira aina haukkuu postinjakajaa? - Koska se haluaa paketin itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Turhaan alapeukutatte naiset. Te olette menettäneet parhaat päivänne, kun täytätte 30.
Sori, harhaisilta miesyksilöiltä ei kysytty.
Kuulemma akupunktiosta on apua ryppyihin, pitääkö itse kokeilla, jos rypyt "pahenee" iän myötä 😅
Nimettömänä ja ilman nimimerkkiä kun on " hyvä huudella" .
Sekavaa selitystä mutta pointtini on että AV:lla vain arvaillaan millaisia olemme.
Minulla ei ole yhtään ryppyä, otsassa pari juonnetta vain. Tutut naiset ovat ihmeissään tästä, en ole ikinä käyttänyt yhtään mitään aineita. Geenit vai ruokavalio? En tiedä.
M40
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole yhtään ryppyä, otsassa pari juonnetta vain. Tutut naiset ovat ihmeissään tästä, en ole ikinä käyttänyt yhtään mitään aineita. Geenit vai ruokavalio? En tiedä.
M40
Kosmetiikka.
Olen 45v ja vielä ei yhtään ryppyä paitai virnistäes tulee ailmäkulmiin. Mut vanheneminen ei ole vain ryppyjä, vaikkei olis yhtään ryppyä niin voi olla vanhan näköinen.
En pidä tästä lainkaan