Rypyt alle 30-vuotiaana =(
Luulin naisten rupsahtamisen 25-vuoden jälkeen olevan vain pelkkää urbaanialegendaa, mutta niin vain olen parissa vuodessa vanhentunut valtavasti. Silmänympärykset ryppyiset, suupielissä juonteet, otsarypyt, laajentuneet ihohuokoset, veltto iho. Kaikki apukeinot ovat tervetulleita N27
Kommentit (484)
Viinan juominen ja huonot elintavat vanhentuvat. Meillä on töissä yksi viinaan menevä 30v naispuolinen henkilö, joka näyttää jo ihan Jaajo Linnonmaalta, puhuu jopa miehisen matalalla viskibassolla, eikä puheen sisältökään ole kuin jatkuvaa kirosanatulvaa. Painoakin on sen verran, että mahtaa olla maksa rasvainen kuin kerma täytekakussa.
Korkin kun olisi laittanut yläasteen jälkeen kiinni ja käynyt välillä urheilemassa, niin voisi olla vähän terveemmässä kunnossa.
Rypyt on inhimillinen juttu nuorillakin.
Aloin ryppyyntyä kolmekymppisenä silmien ympäriltä ja vähän otsasta mutta mitä se haittaa? Ihan tyytyväinen olen pärstääni edelleen.
Huvittaa kun kolmikymppiset aina valittaa ryppyjään ja kuuskymppiset kehuskelevat olevansa rypyttömiä?
Miksei palsta ole niin suosittu kuin ennen? Koska kaikki ovat siirtyneet takaisin MySpacen pariin.
Opettele kirjoittamaan idiootti.
Vierailija kirjoitti:
Aikuinen vahva nainen ja ei tajua mitä vanhentuminen on. Varmaan tupakki maistunut hyvin vuosia.
Vahva? Ei hän sanonut olevansa vahva. Tupakki? oletko 1800- luvulta?
Onko oikeasti epäselvää miten viikonpäivät kirjoitetaan?
Huomaa että joku pikkupoika ilman elämänkokemusta siellä taas kirjoittelemassa. Jos olisit edes kerran elämässä käynyt ns. breakdownin läpi niin olisi jotain empatiaa.
No jopas jotakin. Päästiin vielä yhtaikaa tänne varvihyllylle. Levätään hetken ennen..
Palsamme vilisee kaikennäköisiä saivartelijoita.
Käynti autotohtorilla on nykyään kallista.
Kun oli 45 niin 8 vuotta nuoremmalla siskopuolellani oli selvästi enemmän ryppyjä kuin minulla. Ihan säpsähdin sitä kun näin hänet pitkästä aikaa. Nyt olen kuusikymppinen ja vasta nyt minulla alkaa olla saman verran ryppyjä kuin siskollani alle nelikymppisenä.
Siskopuoleni on tupakoinut todella nuoresta alkaen ja minä en koskaan, vaikka isäpuoli yritti opettaa.
Hän on ollut jo nuoresta myös alkoholisti (isänsä tavoin) kun minä puolestani olen aloittanut alkoholin kohtuukäytön 25-vuotiaana. Minulla se tarkoittaa yhtä viinipullollista kuukaudessa, korkeintaan.
Itsekkyyttään hän on vahingoittanut myös poikansa aivoja raskauden aikaisella päihteiden käytöllä.
Äänestän vihreää liittoa ja olen kaikkea vastaan :D
No kyseles nyt pois ap muutkin huolet
Niin kuvottavaa ja sairasta tekstiä
Ei mullakaan tuossa iässä ryppyjä ollut. Nyt olen melkein 50v ja seitinohuita viivoja rupeaa tulemaan silmäkulmiin. Yritän taistella ruusuöljyllä.