Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Somekavereiden poistaminen

Vierailija
06.10.2022 |

Eräs minua nuorempi tuttuni julkaisi pitkän ja tunteikkkaan päivityksen, jossa moneen otteeseen paasasi siitä kuinka oli kärsinyt vääryyttä, ja kuinka vastapuolena ollut mies oli toksinen ja kyykytti naista jne. Koska olen omassa työssäni usein ollut tuon vastapuolen asemassa, toin kommentissani esiin, että usein on itse asiassa ihan perusteltua toimia kuten tuo mies. Korostin, että en tiedä juuri tämän tapauksen yksityiskohtia, mutta että välttämättä kyseessä ei ollut misogynia. Ja nyt huomasin että ko. tuttu oli poistanut minut kavereistaan! Kuinka pikkumaisia ihmiset oikein voivat olla? Onko koko somen tarkoitus vain saada vahvistusta omille, ehkä vääristyneillekin ajatuksille?

N41

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai tarkoitus on vain saada validointia itselleen. Siihenhän koko influensserikulttuuri perustuu. Eriäviä kommentteja laukovat estetään heti. 

Vierailija
2/2 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai tarkoitus on vain saada validointia itselleen. Siihenhän koko influensserikulttuuri perustuu. Eriäviä kommentteja laukovat estetään heti. 

Ok, en seuraa ketään somevaikuttajia. Tylsää jos se tosiaan on tällaiseksi mennyt. 

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi