Oletteko kuulleet vanhan tarinan Midaksesta, joka sai kyvyn muuttaa kaiken kullaksi mihinkä koskee
Minä olen saanut lahjaksi ( kiroukseksi ) kyvyn tuhota kaiken hyvän mitä eteeni tuodaan. Otan esimerkiksi naiset. Oli kaksi vaimoa, muitakin parisuhteita ennen avioliittoja ja niiden jälkeen. En etsi naisia, mutta välillä niitä tupsahtaa jostain elämääni, ja ne naiset haluavat tutustua minuun. Ja en todellakaan omasta mielestäni ole komea, ja en ole rikas. Jollain ihmeellisellä tavalla pystyn muutamalla kännipäisellä viestillä tuhoamaan yleensä kaiken jo heti alkuunsa. En siis hauku tms, mutta jos yksinäinen ilta ja viiniä tulee maisteltua vähän liikaa, niin sitten ne kirotut viestit lähtevät. Hyvänen aika, jos kännyköitä ei olisi koskaan keksitty, minun kyljessäni pyörisi naisia kyllästymiseen asti. Mutta viini+vapaailta+kännykkä ei todellakaan sovi minulle. Huoh.. Ja ei, en juo useasti, mutta silloinkin otan, niin en malta olla tarttumatta puhelimeen..
Kommentit (3)
Ennen kuin rupeat naukkailemaan laita se puhelin johonkin hankalaan paikkaan mistä et viitsi ottaa sitä esille. Jätä vaikka autoon lukittuun hanskalokeroon ja avaimet keittiökaapin ylimmälle hyllylle.
Kaiken lisäksi ne naiset ovat olleet suurin osa vielä järjettömän hyvännäköisiä. Joskus ajattelen että olisi parempi kun en olisi koskaan syntynytkään.
-ap