Hoitajien olot ei palkkoja korottamalla parane
Liikaa töitä, ei sijaisia, ei mahdollisuuksia taukoihin, kunnon lomiin ja palkankorotus on se ratkaisu? Kai jokainen, joka edes ala-asteen matematiikan hallitsee, ymmärtää että tämä yhtälö on epätosi. Mitä enemmän sitä palkkaa vaaditaan, sitä huonommaksi menee työolot. Hehkutelkoon nyt korotuksiaan, mutta jostain ne säästöt on tehtävä. Itse voi miettiä, että mitenköhän
Kommentit (10)
Uskon, että moni hoitaja olisi mielummin ottanut paremmat työolot kuin palkankorotuksen. Työolojen vaikutus näkyy joka kohtaan elämässä. Palkankorotus nousseena veroprosenttina.
Vierailija kirjoitti:
Uskon, että moni hoitaja olisi mielummin ottanut paremmat työolot kuin palkankorotuksen. Työolojen vaikutus näkyy joka kohtaan elämässä. Palkankorotus nousseena veroprosenttina.
Moni hoitaja ottaa mieluummin lopputilin kuin jää odottamaan katteettomia lupauksia siitä mitä pitäisi tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni hoitaja ottaa mieluummin lopputilin kuin jää odottamaan katteettomia lupauksia siitä mitä pitäisi tehdä.
Niin ottaa. Tätä asiaa ei mitkään palkankorotukset ratkaise. Sama tilanne jatkuu,
Sain aiemmin 4000€ palkkaa kuussa ja oli todella huonot työolot. Nyt teen työtä 2300€ palkalla ja tätä elämänlaadun kohoamista ei millään rahalla ratkaista.
Vierailija kirjoitti:
Mua ihmetyttää tää harha jota ei=hoitajat esittävät totuutena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Paitsi silloin, kun vastaaja on oikeasti hoitaja.
: )
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni ajattelee että se työolojen kohennus parantaisi myös potilaiden asemaa. Mikä on toki osittain tottakin mutta ei siihen enää jaksa uskoa kuin ne jotka eivät ole hoitotyössä koskaan olleet.
Vituttaa vähemmän kun saa kunnon korvauksen työstä.
Onneksi nykyään ei löydy enää hoitajia minipalkalla vuorotyöhön
Vierailija kirjoitti:
Tuohan on ihan normaalia. Mulla nousi tietenkin veroprosentti, kun aikoinaan vaihdoin sairaanhoitajan hommista paremmin palkattuun työhön it-alalle. Ja joka kerta, kun olen vaihtanut it-alalla työpaikkaa tai muuten palkkani on noussut, on noussut veroprosenttikin. Mutta vaikka veroprosentti on noussutkin, silti nettopalkkakin on noussut.
Ei niistä työkengistä myöskään tule yhtään sen mukavempia, mutta voi pusipusi - saittehan sentään isomman tilipussin. <3
Siunattu on se, joka löytää hyvät työkengät.
Työolot paranee irtisanoutumalla.