Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita jotka näkevät näkyjä?

Vierailija
05.10.2022 |

Ihan siis valveilla ollessa? Oon nähnyt mahdollisia näkyjä nyt yhdestä sukulaisesta eli tulevaisuudesta.
Mielenkiintoista jos kaikki toteutuu.

Kommentit (74)

Vierailija
61/74 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole täysin valveella ollessa nähnyt näkyjä, mutta meditoidessa olen päässyt samankaltaiseen tilaan ja unissani olen joskus vahingossa astraalimatkaillut jonkinmoisiin energianportaaleihin.

Vierailija
62/74 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hassua ettei kukaan kysynyt mitä minä näin näyssäni.

Mitä väliä sillä on? Olennaista on tietää, moniko nyt foorumissa olijoista on kokenut samaa.

Kyllä, mutta olisin voinut "todistaa" näkyni oikeiksi kun ne myöhemmin toteutuvat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/74 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä henkisyys on yksi osa, jota haluaisin kehittää elämässäni. Aikoinaan olen niin tehnytkin, mutta sitten elämä vei toiseen suuntaan. Nyt olen vielä ensi kesään asti työssä, joka todella nitistää kaiken henkisen kasvun, se on siis oikein polku pimeälle puolelle, valtataistelua, kilpailua, egonpönkitystä, julmaamenoa kaikenkaikkiaan, mikä ei jätä tilaa henkisyydelle yhtään.

Sen jälkeen, kun tämä työ loppuun, olen ajatellut, että olisi sen vuoro, että yrittäisin kehittyä ihmisenä ja herkistyä enemmän. Olisi kiinnostavaa kuulla, onko teillä enteitä näkevillä joku yhdistävä tekijä esim työuralla, mitä töitä teette tms?

Vierailija
64/74 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstan hullut taas kasaantuu. Menkää sinne horoskooppikeskusteluun takaisin. Ei me muut jakseta teidän egoboostaus "mä on niin spesiaali, että näen jotain mitä muut ei" paskaa yhtään enempää.

Mikä demoni käski sinun klikata auki otsikko, joka ei kiinnosta sinua yhtään? Äläkä sinä siinä esitä jotain äänitorvea "meidän muiden" puolesta, kun et kerran kaikkien mielipidettä edusta. Minua kiinnostaa yliluonnollinen.

Usein yksinkertaisia ihmisiä kiinnostaa yliluonnollinen. Mikä vaan kiinnostaa jonka selittämiseen ei tarvitse käyttää aivoja kun niitä ei ilmiselvästi ole.

Taidat suhtautua pelolla usein asioihin joihin sinulla ei ole kontrollia tai mitään omakohtaista kokemusta. Ajattelun ahtautta ja ehkä vain et ole vielä kehittynyt vaikeuksien kautta, jolloin pidät parhaimpana reagoida aggressiivisesti. Herkkyyttä tarvitaan näihin asioihin ja se on palkinto kuin rangaistuskin toisinaan näistä koetuista menneisyyden tuskista. Voi lähteä eteenpäin tai taaksepäin kehityksessään.

Vierailija
65/74 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä henkisyys on yksi osa, jota haluaisin kehittää elämässäni. Aikoinaan olen niin tehnytkin, mutta sitten elämä vei toiseen suuntaan. Nyt olen vielä ensi kesään asti työssä, joka todella nitistää kaiken henkisen kasvun, se on siis oikein polku pimeälle puolelle, valtataistelua, kilpailua, egonpönkitystä, julmaamenoa kaikenkaikkiaan, mikä ei jätä tilaa henkisyydelle yhtään.

Sen jälkeen, kun tämä työ loppuun, olen ajatellut, että olisi sen vuoro, että yrittäisin kehittyä ihmisenä ja herkistyä enemmän. Olisi kiinnostavaa kuulla, onko teillä enteitä näkevillä joku yhdistävä tekijä esim työuralla, mitä töitä teette tms?

Mulla ei liity työuraan näkeminen. Olen herkkä aistimaan asioita.

On monenlaista juttua ollut, täällä ei voi kertoa.

Ap

Vierailija
66/74 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ollut lainkaan urakeskeinen, vaan ollut useammassa eri tyyppisessä työssä ja tärkeintä on ollut ihmiset keiden kanssa työskentelen ja tietty arvo siinä työssä.

Vierailija
67/74 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista on että yhteistä yleensä meillä näkyjen näkijöillä on se että joko emme pese hampaita tai teemme sen fluorittomalla hammastahnalla. Toisaalta ihme ettei muut hämmästele sitä kuinka paljon meidän hampaista välitetään kun meille tarvii näyttää hammasharjaus/hammastahna mainoksia noin 30 kertaa päivässä vaikka heillä käytännössä on lähes monopoli suomessakin.

Vierailija
68/74 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se kumma kun kukaan ei ole koskaan onnistunut todistamaan mitään henkimaailman juttuja ja palstalla tuntuu että jokainen on oman elämänsä psyykikko ja joku näkijä.

Miten ne on kaikki näkijät tänne päätyneet? Vai olisko mt ongelmilla ja "näyillä" joku korrelaatio?

Kylläpäs sua ärsyttää. Miksi? Siksikö, että tiede ei pysty selittämään tietoisuutta?

Ärsyttää ihmiset jotka uskoo asioihin joita ei ole. Te jarrutatte yhteiskunnan kehittymistä paskajutuillanne. Ollaan hei aika pitkällä sivistyksen osalta, mutta 10% tulee perässä ja jarruttaa koko junaa.

Selitä tietoisuus. Sitä ei näe, sitä ei voi koskettaa, sitä ei kuule, mutta se on siellä. Se tapahtuu aivoissa, mutta missä ja miten? Aivojen kapasiteetista on selvillä pienen pieni osa, joten miten voit väittää, etteivätkö yliluonnolliset ilmiötkin tapahdu aivoissa? Toiset osaavat vaan tulkita niitä paremmin kuin toiset. Ihan kuten toiset näkevät vaikkapa värejä laajemmalla spektrillä kuin toinen.

Kyllä. Ne yliluonnolliset asiat nimenomaam tapahtuvat siellä aivoissa. Ei niiden ulkopuolella. Yleensä kyseessä on psyykkinen sairaus jos näet yhtäläisyyden todellisuuden ja aivoissa tapahtuvien näkyjen tai äänien välillä.

Vierailija
69/74 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näet tapahtumia kuvana, se voi olla selvänäköä.

Vierailija
70/74 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää kommentoiko jos ei ole pienintäkään ymmärrystä mistään.

Vierailija
71/74 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se kumma kun kukaan ei ole koskaan onnistunut todistamaan mitään henkimaailman juttuja ja palstalla tuntuu että jokainen on oman elämänsä psyykikko ja joku näkijä.

Miten ne on kaikki näkijät tänne päätyneet? Vai olisko mt ongelmilla ja "näyillä" joku korrelaatio?

Kylläpäs sua ärsyttää. Miksi? Siksikö, että tiede ei pysty selittämään tietoisuutta?

Ärsyttää ihmiset jotka uskoo asioihin joita ei ole. Te jarrutatte yhteiskunnan kehittymistä paskajutuillanne. Ollaan hei aika pitkällä sivistyksen osalta, mutta 10% tulee perässä ja jarruttaa koko junaa.

Sinäkö nyt olet yksi sivistyneimmistä?:D

Vierailija
72/74 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten muka jarruttaa? Oikeesti? Tähänkö tuo skeptikoiden vihaisuus perustuukin?!? En kyllä näe miten kunnon huuhaa jarruttaisi mitään. Eikä sitten mitään keksittyjä yhteyksiä salaliittoteorioihin ja lääkäriinmenemättäjättämisiin yms. kiitos.

Vierailija
73/74 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Mies keittiössä ja pyykkituvassa, se on pelkkä kangastus, eli näky (ei siellä oikeesti ketään oo)

Vierailija
74/74 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Mies keittiössä ja pyykkituvassa, se on pelkkä kangastus, eli näky (ei siellä oikeesti ketään oo)

Näky yleensä liittyy tulevaisuuteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä