Onko muita jotka näkevät näkyjä?
Ihan siis valveilla ollessa? Oon nähnyt mahdollisia näkyjä nyt yhdestä sukulaisesta eli tulevaisuudesta.
Mielenkiintoista jos kaikki toteutuu.
Kommentit (74)
Palstan hullut taas kasaantuu. Menkää sinne horoskooppikeskusteluun takaisin. Ei me muut jakseta teidän egoboostaus "mä on niin spesiaali, että näen jotain mitä muut ei" paskaa yhtään enempää.
Joo ketipinoria naamaan 500mg/vrk jos alkaa näkyjä tai ääniä kuulumaan joille ei ole loogista lähdettä.
Vain kerran näin näyn ja siihen liittyi myös ääni, olin silloin ruumiistairtautuneena. Se tuntui dilloin ihan epäloogiselta ja kummalliselta, mutta se toteutui tarkalleen n. vuoden kuluttua.
Olisi hienoa saada näkyjä niin paljon kuin ap, olen vähän jopa kateellinen...
Vierailija kirjoitti:
Palstan hullut taas kasaantuu. Menkää sinne horoskooppikeskusteluun takaisin. Ei me muut jakseta teidän egoboostaus "mä on niin spesiaali, että näen jotain mitä muut ei" paskaa yhtään enempää.
Mikä kaikkivaltias sä luulet olevas kun puhut muiden suulla? Mua ainakin kiinnostaa. Painu itse muualle, äläkä tule pilaamaan ketjuja hihhuloinnillasi.
Olen todistettavasti nähnyt oikein, esim. talon ja maiseman jonne ystävä oli muuttamassa enkä ollut koskaan paikkaa nähnyt.
Näin paikan kun juttelimme puhelimessa.
Näin yhden sukulaisen liikennevaloissa jalkaisin liikkeellä, josta en ollut kuullut vuosia. Käveli vastaan, ei tervehtinnyt virnuili tyypillisesti ja käveli ohi.
Viikon päästä sain tietää tyypin kuolleen pitkäaikaiseen sairauteen samana päivänä ja melko samoihin aikoihin, kun näin "hänet".
Hiukkasen kylmäs jälkeen päin...
Vierailija kirjoitti:
Olen todistettavasti nähnyt oikein, esim. talon ja maiseman jonne ystävä oli muuttamassa enkä ollut koskaan paikkaa nähnyt.
Näin paikan kun juttelimme puhelimessa.
Etkä ole. Todistettavasti et ole nähnyt mitään enteitä, se on fakta.
Aivot luo kuvia päähän pelkän informaation avulla.
Jos pystyisit todistamaan asian niin löytyy ihmisiä jotka ovat valmiita maksamaan miljoonia sinun todisteista, joita ei siis ole.
Vierailija kirjoitti:
Vain kerran näin näyn ja siihen liittyi myös ääni, olin silloin ruumiistairtautuneena. Se tuntui dilloin ihan epäloogiselta ja kummalliselta, mutta se toteutui tarkalleen n. vuoden kuluttua.
Olisi hienoa saada näkyjä niin paljon kuin ap, olen vähän jopa kateellinen...
Harvoin näen näkyjä. Unessa joskus tulee tietoa.
Anna mennä vaan, mielemme on vain esteenä.
Ne tulevat kuvina mulle, tosi kivoja ja kauniita asioita näin sukulaiselle tapahtuvan.
Vierailija kirjoitti:
Mikä demoni käski sinun klikata auki otsikko, joka ei kiinnosta sinua yhtään? Äläkä sinä siinä esitä jotain äänitorvea "meidän muiden" puolesta, kun et kerran kaikkien mielipidettä edusta. Minua kiinnostaa yliluonnollinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin paikan kun juttelimme puhelimessa.Etkä ole. Todistettavasti et ole nähnyt mitään enteitä, se on fakta.
Jos pystyisit todistamaan asian niin löytyy ihmisiä jotka ovat valmiita maksamaan miljoonia sinun todisteista, joita ei siis ole.
Todistettavasti olen. Unessa sain tietoa jonka ystävä vahvisti.
Sen maiseman vahvisti välittömästi ystäväni koska oli muuttamassa uuteen paikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin paikan kun juttelimme puhelimessa.Etkä ole. Todistettavasti et ole nähnyt mitään enteitä, se on fakta.
Miten todistat, että enteitä ei ole? Niinpä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä demoni käski sinun klikata auki otsikko, joka ei kiinnosta sinua yhtään? Äläkä sinä siinä esitä jotain äänitorvea "meidän muiden" puolesta, kun et kerran kaikkien mielipidettä edusta. Minua kiinnostaa yliluonnollinen.
Usein yksinkertaisia ihmisiä kiinnostaa yliluonnollinen. Mikä vaan kiinnostaa jonka selittämiseen ei tarvitse käyttää aivoja kun niitä ei ilmiselvästi ole.
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla ne näyt tulevat?
Mulle se tuli niin kuin ihan kuin joku skriini olisi läväytetty eteeni, mutta näin paljon enemmän ja moniulotteisemmin kuin jostain telkkarista. Lopulta se näky aaltoili pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos pystyisit todistamaan asian niin löytyy ihmisiä jotka ovat valmiita maksamaan miljoonia sinun todisteista, joita ei siis ole.Miten todistat, että enteitä ei ole? Niinpä.
Ahahahahaha
Tiesitkö että minä pystyn lentämään? Millä todistat etten pysty?
Ehkä typerin argumentti mitä on olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Usein yksinkertaisia ihmisiä kiinnostaa yliluonnollinen. Mikä vaan kiinnostaa jonka selittämiseen ei tarvitse käyttää aivoja kun niitä ei ilmiselvästi ole.
Vielä yksinkertaisempi ihminen alkaa vänkäämään asiasta, joka ei näytä kiinnostavan.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä. Jos toisten ylpeys häiritsee, voit vapaasti keskittyä vaikkapa Nato-kusetus -keskusteluihin ja samalla olla häiritsemättä muita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet yksinkertainen, et ymmärrä että on muutakin olemassa kuin sinä ja nenänpääsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos pystyisit todistamaan asian niin löytyy ihmisiä jotka ovat valmiita maksamaan miljoonia sinun todisteista, joita ei siis ole.Miten todistat, että enteitä ei ole? Niinpä.
Ahahahahaha
Tiesitkö että minä pystyn lentämään? Millä todistat etten pysty?Ehkä typerin argumentti mitä on olemassa.
Kyllä sinä voisit mielestäni lentää. Lähde liitämään vaikka joltain kalliokielekkeeltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos pystyisit todistamaan asian niin löytyy ihmisiä jotka ovat valmiita maksamaan miljoonia sinun todisteista, joita ei siis ole.Todistettavasti olen. Unessa sain tietoa jonka ystävä vahvisti.
Sen maiseman vahvisti välittömästi ystäväni koska oli muuttamassa uuteen paikkaan.
Sori vaan mutta kukaan järkevä ihminen ei kelpuuta todisteeksi jotain sellaista mitä kaksi ihmistä on voinut keskenään sopia yhdessä valheeksi.
Todisteella ja valehtelemisella on ero.
Mielikuvitustskaan ei ajatella harhana.