On niin paha olo enkä saa apua
Huudan täällä yksinään tuskaani. Ihan kamala olo.
Koko päivän taas joudun olemaan yksinäni, lisäksi sataa vettä etten pääse edes ulos.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Hakeudu feikkinimellä Facen ahdistus ja traumaryhmiin. Välillä kävijöille kerätään varoja yksityiselle terapeutille. Halvin terapeutti on 60e/h opiskelija. Better Help toinen.
Saanko feikkinimen vaikka mulla on jo omalla nimellä fb?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritä saada kontaktia muihin samassa tilanteessa oleviin.
Kyllä, mutta miten?
Suomen Trauma- ja dissosiaatioyhdistyksestä http://www.disso.fi/ , täällä on vertaisryhmiä ja ylipäänsä paljon tietoa traumatisoitumisesta ja siitä parantumisesta.
Tai mielenterveyskuntoutujien parista, monissa kunnissa kokoontuu omia ryhmiään.
Vertaistukichattejakin järjestetään, ks. esim. Mieli ry:n sivuilta.
Suosittelen myös tutustumaan Mielenterveystalon sivuihin, siellä on paljon hyviä itseapuoppaita ym. www.mielenterveystalo.fi/
Sitten vielä vinkkinä Traumaterapiakeskuksen sivut, sielläkin on hyvää tietoa, kirjavinkkejä jne. www.traumaterapiakeskus.com
Kiitos, täytyy katsoa vielä.
Lopeta ruikutus, pistä vaatteet päälle jollet ole jossakin pyörätuolissa ja mene vaikka kirjastossa käymään ja lukemaan lehtiä.
Vierailija kirjoitti:
Lopeta ruikutus, pistä vaatteet päälle jollet ole jossakin pyörätuolissa ja mene vaikka kirjastossa käymään ja lukemaan lehtiä.
Kun sade loppuu.
Mullakaan ei ole perhettä. Välillä se tuntuu tosi pahalta. Välillä ei. Kuinka kauan siitä on, kun menetit perheesi?
Ja traumatkin on. Välillä nekin poissa. Miten traumasi oireilevat? Minulla pääosin dissosiaationa ja syömisongelmina.
Vierailija kirjoitti:
Mullakaan ei ole perhettä. Välillä se tuntuu tosi pahalta. Välillä ei. Kuinka kauan siitä on, kun menetit perheesi?
Ja traumatkin on. Välillä nekin poissa. Miten traumasi oireilevat? Minulla pääosin dissosiaationa ja syömisongelmina.
Nuorempana kun olin yksin, kaikki oli erilaista vaikka traumat painoivat.
Se että jäin yksin, nosti esiin pahimmat traumat.
Dissosiaatio, järkyttävän paha olo melkein päivittäin, fyysisesti tuntuu myös kropassa.
Ahdistus.
Sitten kun sade hellittää.