Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pyörryin eilen kaupassa. Nyt nolottaa? :| Oletteko koskaan pyörtyneet ja missä tilanteessa?

Vierailija
07.04.2025 |

Sairastin helmi-maaliskuun influenssaa ja kotiuduin sairaalasta aika heikkona. Eilen sitten kuvittelin jo että jaksan käydä kaupassa ja alku meni hyvin, mutta sitten yks kaks alkoi huippaamaan ja sit seuraava mitä muistan oli se että olin lattialla ja joku tuli mun luokse. Jäi ostokset kauppaan ja hetken istumisen jälkeen laahustin kotiin. Kivasti vaatteet likaiset nyt.

Nyt nolottaa, kun olin tuollaisen tilanteen keskipiste.

Oletteko koskaan pyörtyneet ja minkälainen tilanne se oli?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin just lenkiltä. Pyörryin metsässä, onneks kukaan ei tullut vastaan eikä käynyt muuta kuin vaatteet meni vähän sotkuun.

- n38

Vierailija
2/33 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pyörryin aikoinani kassajonossa, just oli saanut osokset maksettua niin lähti jalat alta. Takana ollut nainen oli jo katsonut ettei kaikki taida olla kunnossa ja oli jo valmistautunut ottamaan kopin, iso kiitos hänelle yhäkin. Joku pakkaili ostokseni sillä välin kun makoilin lattialla ja jotenkin minut saatiin ambulanssiin siitä jossain vaiheessa.

Ei siinä mitään noloa ole että on ihminen ja välillä vähän näkyvämmin "rikki". Ottakaa apua vastaan jos joku tarjoaa ja auttakaa itsekin toisia tarvittaessa. Noloa on jättää toinen makaamaan ilman että siihen reagoi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus epämääräinen olo jolloin huolestuttaa.

Vierailija
4/33 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen pyörtynyt vain kerran elämässäni mutta sitäkin näyttävämmin. Keskellä kaupungin pääkatua neljän ruuhkassa.

Kun heräsin, tajusin makaavani selälläni jalkakäytävällä katse kohti taivasta ja ympärilläni valtava ihmisrykelmä tuijottamassa. Kukaan ei tehnyt elettäkään auttaakseen ennen kuin sain kähistyä, voisiko joku soittaa ambulanssin. Yksi nuori mies soitti.

Ensihoitajat yrittivät maanitella mua astelemaan autoon itse, mutta ei siitä mitään tullut, kun koko universumi vain pyöri silmissä. Nostivat sitten paareille ja menoksi. Sairaalassa venähti kolme vuorokautta ennen kuin tokenin sen verran, että saattoivat lähettää kotiin.

Vierailija
5/33 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on matala verenpaine ja pyörtyilen milloin missäkin. Olen pyörtynyt terveyskeskuksessa, kaupassa, maantiellä, koulussa, hyvin paljon aamuisin kotona, kirjastossa, kotipihassa, postissa, töissä, lentokoneessa, linja-autossa, vierailulla jne. jne.  Kävin asiasta lääkärissä ja lääkäri nauroi että ole onnellinen ettei ole korkeaa verenpainetta. Olen aina mustelmilla tuon takia.

Vierailija
6/33 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen pyörtynyt vain kerran elämässäni mutta sitäkin näyttävämmin. Keskellä kaupungin pääkatua neljän ruuhkassa.

Kun heräsin, tajusin makaavani selälläni jalkakäytävällä katse kohti taivasta ja ympärilläni valtava ihmisrykelmä tuijottamassa. Kukaan ei tehnyt elettäkään auttaakseen ennen kuin sain kähistyä, voisiko joku soittaa ambulanssin. Yksi nuori mies soitti.

Ensihoitajat yrittivät maanitella mua astelemaan autoon itse, mutta ei siitä mitään tullut, kun koko universumi vain pyöri silmissä. Nostivat sitten paareille ja menoksi. Sairaalassa venähti kolme vuorokautta ennen kuin tokenin sen verran, että saattoivat lähettää kotiin.

Minkä sait diagnoosiksi?

Vierailija
7/33 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

#rokotehaitta

Vierailija
8/33 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittele et joillakin on epilepsia.

siinä sätkit kaupan lattialla kun kuset tulee housuun.

kokenut tuon 20 kertaa ja aina yhtä hirveetä.

Vierailija
9/33 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme kertaa, kaikki liittyneet vereen, joko sen luovutukseen (en itse luovuttanut) tai verikokeen ottamiseen. Minusta ei todellakaan olisi tullut terveyden- tai sairaanhoidon ammattilaista. 

Vierailija
10/33 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvittele et joillakin on epilepsia.

siinä sätkit kaupan lattialla kun kuset tulee housuun.

kokenut tuon 20 kertaa ja aina yhtä hirveetä.

Jos siis yhtään auttaa tohon nolouden tunteeseen

Vierailija
11/33 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran saunoin vähän liikaa. Oli muutenkin stressiä ja univajetta. Tulin saunasta niin tunsin että nyt lähtee taju. Sain kyykistyttyä lattialle, niin en satuttanut itseäni. Meni kaikkki mustaksi vähäksi aikaa, sitten palailin tajuihini. En enää sauno niin kovasti.

Vierailija
12/33 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on matala verenpaine ja pyörtyilen milloin missäkin. Olen pyörtynyt terveyskeskuksessa, kaupassa, maantiellä, koulussa, hyvin paljon aamuisin kotona, kirjastossa, kotipihassa, postissa, töissä, lentokoneessa, linja-autossa, vierailulla jne. jne.  Kävin asiasta lääkärissä ja lääkäri nauroi että ole onnellinen ettei ole korkeaa verenpainetta. Olen aina mustelmilla tuon takia.

Mulla on matalapaineisuuden takia huimausta helteellä. Siihen auttaa runsas juominen ainakin minulla.

Vierailija
13/33 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen linja-autoasemalla ulkotilassa laitureiden luona. Luulivat että olen kännissä. Pian siinä  pyöri poliisin maija. Mutta olin jo vironnut ja saanut avun bussiin päästäkseni.

Semmonen, känniläinen.

Vierailija
14/33 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auto ajoi päälle ja taju meni. Heräsin sairaalassa, että mitäs nyt tapahtuu. Vaatteet oli hajalla ja luita poikki. Ajaja hävisi paikalta, enkä ikinä saanut mitään korvausta. Sairaalalaskutkin maksoin itse.

Vierailija
15/33 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä sait diagnoosiksi?

En saanut diagnoosia. Useampi lääkäri kävi ihmettelemässä mutta yksikään ei löytänyt mitään syytä. Ihan itse tein sitten netin avulla diagnoosin, että harvinaisen paha asentohuimauskohtaus.

Vierailija
16/33 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyörryin koulussa käsityötunnilla sovituksessa. 

Vierailija
17/33 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran sain niin voimakkaan orgasmin että taju lähti hetkeksi

Vierailija
18/33 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pyörtynyt kaksi kertaa julkisella paikalla: kirkossa ja raitiovaunussa. 

Kirkossa heräsin maatessani lattialla ja ympärillä useita ihmisiä. Ratikassa heräsin istumasta; minut oli nostettu lattialta  istuimelle. Onneksi eivät olleet ambulanssia tilanneet. 

Vierailija
19/33 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytetäänkö näitä johonkin artikkeliin? 

Vierailija
20/33 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin pyörryin kaupassa. Kun olin saanut kassit täyteen ajattelin ettei mun täydy maksaa joten pyörryin. Ensihoitaja kantoi kassit ambulanssiin. Ei tarvinnut maksaa.

T: Hellu

PS: syytän kuitenkin ensihoitajaa somessa ahdistelusta, pelottelusta ja uhkailusta.