Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaaha, kohta on perjantai ja koittaa abortti :(

Vierailija
01.11.2006 |

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sehän on vain totuus

Vierailija
42/72 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen myös epileptikko (entinen) ja olen tehnyt karbamatsepiiniä syödessäni kaksi tervettä lasta.

Mikä on sun annostus? Mulla oli 200mg ½+1/vrk.

Mutta uskon, että päätöksesi on oikea, raskaushan on aivan selvä vahinko. Olet aivan varmasti kaikki eri vaihtoehdot punninnut tarkkaan. Älä kuuntele näitä " huutelijoita" heillä ei ole ilmeisesti empatiaa kanssaihmisiään kohtaan, ovat siinä suhteessa kai vajavaisia itsekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja osa on jopa tehnyt abortin.

Se että se on suuniteltu lopetus alkaneelle elämälle on murha.

Onhan se tosiaasia että tappokin muuttuu murhaksi jos asia on suuniteltu. tosin valitettavsti ei koske syntymätöntä lasta.

Mutta jokainenhan tekee niinkuin parhaaksinäkee se ei ole minusta pois jos jolu tappaa vauvansa olis es itten syntymätön tai syntynyt.. sehän on valinta kantakoon sitten taakansa.

Ja voi olla että olen suppekatseinen, mutta sekään ei ole sinulta pois. vai mitä.

Vierailija
44/72 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tuomiopäivä koitaa, kuka pääsee Taivaaseen ja kuka ei. abortti on juu laillista tänä päivänä, mutta onko se oiken!? niinhän orjuuskin oli ennen laillista!

Vierailija
45/72 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ok, en uskonutkaan että kukaan aikuinen normaali ihminen on noin mustavalkoinen mieleltään.

Vierailija
46/72 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olemme puhuneet asiasta ja paljon. Kävimme yhdessä neurologillani juttelemassa, mutta mies pelkää myös kehityshäiriöitä. Yhteen emme voi muuttaa, molemmilla on omat lapset ja omakotitalot+lainat ym. se ei olisi niin yksinkertaista. Ja heidän perheessä tulee vuoden vaihteessa sukupolvenvaihdos, eli muutoksia tulee sitäkin kautta paljon. Tämä asia ottaa miehen päälle myös kamalasti, yhdessä ollaan asiaa itketty, ei ole kummallekkaan helppoa. Itse en tosiaan voi jättää lääkkeitäni pois, koska sitten olisi esim. työni jätettävä kokonaan koska en saisi ajaa autoa epilepsiakohtauksen pelossa. Ja raskaus voisi tehdä kohtauksia vielä useammin. Epilepsia minulla todettiin pari kuukautta sitten, eli kaksi ensimmäistä raskautta on ollut normaaleja. Tämä on vaikea asia, tässä on monta monessa. Ja anteeksi vaan tyhmyyteni kun VAUVA palstalla asiasta kerroin, käyn täällä muutenkin paljon, onhan minulla lapsia, ja kuin nyt sitten tulikin asia kerrottua, johonkin on pakko päätään purkaa..

Vierailija
47/72 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä välitä noista typeristä huutelijoista, sillä jokaisella on oikeus hallita omaa vartaloaan.

Olet varmasti miettinyt asiaa ja ratkaisusi on oikea. Ei ole mitään järkeä synnyttää lasta jota ei jaksa hoitaa.

Voimia sinulle todella ja lopeta itsesi syyttely

Vierailija
48/72 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkinen hyvinvointi ajaa kyllä ensimmäisenä, joten kaikki tuki sinulle.

Vierailija
49/72 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä ovat asiantuntijoita lääkityksen ja mahdollisten sikiövaurioiden suhteen. puhelinaika oli muistaakseni joskus aamuisin, ehdit vielä huomenna soittamaan. etsi numero cooglella, minä en ehdi. ei ole vaikea löytää. sitten et ainakaan joudu arvailemaan olisiko lääkityksestä ollut haittaa vai ei, siellä antavat faktatietoa.

minä tein arbortin omien arvailujen varassa, vuosia myöhemmin sain tietää ettei lääkityksestä olisi ollut mitään haittaa. toivon että joku olisi kertonut minulle teratologisesta tietopalvelusta ajoissa.

Vierailija
50/72 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tullut raskaaksi laivareissulla ja aikoi tehdä abortin. Ei sitten tehnytkään, sai av:n käännytysporukka mielen muuttumaan.

Muistatteko miten tapaus päättyi? Äiti poltti molemmat lapsensa, istuu nyt vankilassa. Hän taisi sittenkin itse alunperin tietää omat voimavaransa, voi kun olisi vaan tehnyt sen abortin.

Vierailija
51/72 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

syön 1x2 tällä hetkellä. Neurologi sanoi tosiaan oman mielipiteensä ja se oli ettei kannata ottaa riskiä, ehkä tyhmästi uskoimme vain tätä yhtä lääkäriä. Mutta toisaalta ollaan nyt päätös tehty, eikä sitä enää muuksi muuteta vaikka kuinka pahalta tuntuukin.

Kiitos kaikille ymmärtäville ihmisille ja myös teille jotka ette ymmärrä, jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseen.

ap

Vierailija
52/72 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääke on neurotol slow 200mg

Vierailija
53/72 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Oli tullut raskaaksi laivareissulla ja aikoi tehdä abortin. Ei sitten tehnytkään, sai av:n käännytysporukka mielen muuttumaan.

Muistatteko miten tapaus päättyi? Äiti poltti molemmat lapsensa, istuu nyt vankilassa. Hän taisi sittenkin itse alunperin tietää omat voimavaransa, voi kun olisi vaan tehnyt sen abortin.

Oisko aika mennä tämänkin ketjun aloittajan vähän itseensä ja miettiä tekosiaan?

Täällä on ihan älyvapaata porukkaa seikkailemassa..

Vierailija
54/72 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli , kun ihmisellä on vahva mielipide on hän heti mielisairas?

Ja mikä tekee minusta pelottava? Se että en hyväksy aborttia ja pidän sitä laillisena murhana?

Niin no, monet tuttavani kyllä on toistamieltä. Mutta he ei arvostelekkaan minua voimakkaiden mielipiteiden takia vaan minua iteäni. Se etten hyväksy murhaa missään muodossa on sinusta väärin? sepä mielenkiintoista. eli silloin jos munusta abortti olisi ihan ok vaihtoehto olisin silloin ihana ja ei niin pelottava vaan todellä jalomielinen ja hyvä ihminen joka ajattelee kuin aikuinen ....

Aika suppea on minusta sinunkin käsitys ihmisistä. Jos kaikki aborttia murhana pitävät on mielisairaita ja pelottavia niin maailmassa sitten on meitä aika paljon. Me tunemme sympatiaa puolustuskyvyttömiä ihmisiä kohtaan. Niitä jotka ei voi eikä kykene pitämään omiaa puoltansa.

Se tekee minusta pelottavan.. heh.. Mikä tässä on käsittämätöntä, että minua muuten pidetään erittäin mukavan ja lämpimänä ihmisenä.

En muuten hyväksy myöskään. itsemurhaa. eutanaasiaa, kuolemantuomioita. Mutta olenkin hyvin paha ja pelottava ihminen.. ain niin en myöskään hyväksy tuota hedelmöityslakia sinkuille... ja juu olen erittäin vahva mielipiteissäni.

Mutta tosiasia on, että pelottavaa minusta ei saa tekemälläkään, tai no jos olen se pelottava pontso joka ei olekkaan ihan niinpelottava.. hihihii.

Vierailija
55/72 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin toivotan ap:lle voimia. Onneksi sinullla on mies rinnallasi etkä joudu yksin tuskailemaan.

Vierailija
56/72 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi edessään oma elämä, iloineen ja suruineen, oma tulevaisuus. Älä riistä häneltä oikeutta elää. Älä murhaa omaa lastasi.

Vierailija
57/72 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka se lapsi ei ole rakas sinulle tai teille tai jotain niin se on rakas niille tuhansille ja vielä tuhansille jotka ei niitä laspia voi saada.

Ja juu ymärrän sen luopumisen tuskankin, mutta tosiasia on, että kun siihen raskauteen sisätää sen, että kantaa lasta jollekkin joka ei voi eikä kykene ja antaa samalla maailman suurimman lahjan toiselle. tekee siitä helpompaa...

T: se pelottava.

Vierailija
58/72 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

älä välitä noista typeristä huutelijoista, sillä jokaisella on oikeus hallita omaa vartaloaan.

Olet varmasti miettinyt asiaa ja ratkaisusi on oikea. Ei ole mitään järkeä synnyttää lasta jota ei jaksa hoitaa.

Voimia sinulle todella ja lopeta itsesi syyttely

niinpä eikös sillä alkiollakin sitten ole oikeus hallita omaa vartaloaan!?

lapsen voi antaa pois sellaisille jotka hänet ansaitsee ja jaksaa hoitaa.

Vierailija
59/72 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On näköjään muitakin meitä jotka pitävät aborttia murhana.

T: pelottava

Vierailija
60/72 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

On näköjään muitakin meitä jotka pitävät aborttia murhana.

T: pelottava

onneksi on meitäkin.

T: toinen vähintään yhtä pelottava

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä