Pitäisikö miehen kertoa tyttöystävälleen, jos ei voi saada lapsia?
tilanne on aika kummallinen, mutta tuttavani on tavannut mukavan miehen. He suunnittelevat jo yhteistä kotia. Tutullani on ennestään yksi lapsi, alle vuoden ikäinen. Uusi mies suhtautuu lapseen todella hyvin. Tuttavani on nyt alkanut puhua, että olisi ehkä pian aika hankkia toinenkin lapsi, kun eivät kuulemma ole enää kovin nuoria (30 ja 31 vuotiaat).
Minä kuitenkin tunnen tämän miehen ja hänen entisen avovaimonsa. He eivät saaneet lapsia ja syyksi selvisi miehen vähäiset siittiöt. Mies ei sitten ilmeisesti ole kertonut tuttavalleni tästä asiasta. Eikös se ole vähän väärin pitää naista siinä uskossa, että lapsi tehdään sitten, kun ollaan muutettu saman katon alle?
Minun asianihan se ei ole tuttavaani asiasta informoida.
Kommentit (7)
Sitä vaan ei tiedä, että onko heillä keskusteltu...
Entäs jos juttelet miehen kanssa. Maija kertoilee kaupungilla toisen lapsen hankinnasta. Onkos se mahdollista? Mies varmasti kertoo onko keskusteltu vai ei. Jos ei ole, niin sano, että nyt viimeistään olisi aika kertoa...
Tiedän erään naisen joka ei luultavasti voi saada lapsia. Ainankaan ihan luonnollisesti. Tämä nainen kertoi sen itse minulle. Hän on seurustellut jo pitkään erään miehen kanssa ja asuvat yhdessä. Mies ei tiedä mitään siitä ettei nainen voi saada lapsia.
Vaan nyt mies sai uuden vaimonsa kanssa lapsen ja ex-vaimo ei toiveistaan huolimatta tule raskaaksi uuden miehensä kanssa.
kuitenkin useita pareja saamaan lapsia. Siitä pitää jo huudella isommin jos ei HALUA lapsia ollenkaan, vaikka toinen haluaisi.
Ja minä suoraan sanottuna ihmettelen tätä uutta naisystävää, jolla on vasta 1-vuotias lapsi edellisen kanssa ja nyt jo taas lisää vauvahaaveita toisen kanssa.
Kannattaisiko sitä rakentaa suhdetta vähän vakaammin, ettei kolmannelle ja neljännelle tulee taas eri isä?
Ainakin sitten jos suhde yhtään vakavoitumisen merkkejä alkaa näyttää