Häiritseekö teitä jos joku teidän kaveri ei seuraa teitä IG:ssä?
Siis jos joku teidän kaveri seuraisi kaikkia muita, mutta ei sinua. Häiritsisikö tämä? Kyseessä siis harrastusporukka. Ja olen siis nainen ja tämä toinen mies. Ja tämä mies seuraa kaikkia muita porukan naisia, paitsi ei minua. Jotenkin tämä ottaa omaan naiseuteen :D
Kommentit (38)
Sinuna poistaisin myös hänet instasta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se kertoo ettet ole kaverillesi pätkääkään kiinnostava jos ei viitsi seurata mutta muita kyllä seuraa. Some kertoo oikeastaan hyvin ketkä kaverit ovat oikeasti kiinnostuneita sinusta kaverina. Eihän siinä muita syitä ole seurata muita mutta ei sinua. varsinkin jos sinä seurannut kaveria niin varmasti on tietoinen että sinullakin tili.
Monet jostain syystä vähättelee somen kaveripyyntöjä ja seuraamista, ehkä vähättelijät ovat juuri niitä joiden kohdalla ikävästi paljastuu kenestä eivät ole kiinnostuneita kaverina.
Näinhän se on. Kokee kaikki muut porukan naiset niin kiinnostavina, että seuraa heitä, mutta ei seuraa minua. Ja tietää kyllä, että minulla on Insta-tili. Jotenkin ottaa itsetuntoon, en voi sitä kieltää.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Sinuna poistaisin myös hänet instasta.
Jotenkin en vaan kehtaa tehdä näin :D
Ap
Ei, en edes ole tutkinut tuollaisia 😅
Mulla on useita "kavereita", jotka vaan jostain syystä lopettivat seuraamisen. "Siivosivat" varmaan turhat/tylsät ihmiset pois listoiltaan. JA monelle on tärkeää, että on enemmän seuraajia, kuin seurattavia. Antaa vissiin sellaisen "suosittu" vaikutelman.
Typerää teatteria koko iG ja some
Tai sitten kyseinen tyyppi on vain lisäillyt seurattavakseen niitä ihmisiä, joita Instan algoritmi on hänelle suositellut ja sinä et ole kuulunut niihin. Eivät kaikki jaksa etsimällä etsiä jotain harrastustuttujen instatilejä, mutta lisäilevät niitä, jos sattuvat hyppäämään silmään.
En ihan näin mustavalkoinen olisi, etenkin kun kyseessä miesoletettu.
Vertailuksi: olen mies, ja minun kaksi parasta kaveria seuraavat kyllä mua, mutta eivät käytännössä koskaan tykkää minun päivityksistä, vaikka muuten ollaan päivittäin yhteyksissä. En ole koskaan edes kysynyt miksi :), mutta yleisesti miehet ei kai somea seuraa/käytä välttämättä ihan yhtä tosissaan kuin moni nainen
Vaimoni tiedän tasan tarkkaan seuraavan kuka tykkäsi mistäkin, ja koska joku on varmasti ollut somessa, mutta ei ole vieläkään silti tykännyt mun postauksesta!! Mitä tämä nyt tarkoitaa!!
Ei, koska kaikki kaverini eivät käytä ig:tä eivätkä muitakaan sos. alustoja. Osa on nyt kaivellut laatikoistaan puhelimia, joissa edistynein toiminto on matopeli tai erikseen ladattava soittoääni.
Mun hyvä ystävä ei koskaan tykkää mun julkaisuista, ja syyksi sanoi, et oho, ettei ne näämmä tule hänen fiidiin. Et kyllä se voi noinkin olla :D
vanhat rouvat
Seuraan Instassa päivitysten mielenkiinnon mukaan enkä kaveruuden mukaan. En edes seuraa kovin montaa kaveria. Juu ei haittaa jos minua ei seurata.
Vierailija kirjoitti:
Mun hyvä ystävä ei koskaan tykkää mun julkaisuista, ja syyksi sanoi, et oho, ettei ne näämmä tule hänen fiidiin. Et kyllä se voi noinkin olla :D
vanhat rouvat
No mulle on käynyt noin. En tiedä johtuu algoritmeista vai mistä lie.
Miksi ihmiset aina kommentoivat aiheen vierestä? Onhan se nyt ihan eri asia, jos joku kaveri, varsinkaan joku joka ei ylipäätään ole kovin aktiivinen somessa, ei tykkää postauksista. Instassa ei nykyään postauksia edes näe kuin pieni osa seuraajista, joten tykkäysten puutteesta on turha pahastua tai tehdä mitään johtopäätöksiä.
Aihe ei myöskään liity mitenkään siihen, ettei kaveriporukka ole somessa ollenkaan, joten en tajua miksi siitä pitää aina tulla someketjuihin pätemään.
Ap:n pointti taisi olla ihmiset, jotka ylipäätään seuraavat porukasta kaikkia paitsi yhtä. Miten tuollaista voisi olla ottamatta henkilökohtaisesti?
-ei ap
Vierailija kirjoitti:
Vertailuksi: olen mies, ja minun kaksi parasta kaveria seuraavat kyllä mua, mutta eivät käytännössä koskaan tykkää minun päivityksistä, vaikka muuten ollaan päivittäin yhteyksissä. En ole koskaan edes kysynyt miksi :), mutta yleisesti miehet ei kai somea seuraa/käytä välttämättä ihan yhtä tosissaan kuin moni nainen
Vaimoni tiedän tasan tarkkaan seuraavan kuka tykkäsi mistäkin, ja koska joku on varmasti ollut somessa, mutta ei ole vieläkään silti tykännyt mun postauksesta!! Mitä tämä nyt tarkoitaa!!
Kiva kuulla miehen mielipide :) mutta olemme tämän miehen kanssa kyllä jutelleet esim Instasta ja hän tietää minun Insta-tilin, mutta ei seuraa juuri minua. Ja oudointa tässä on ehkä se, että olemme tosi hyviä ystäviä, ja käsittääkseni hän ihan pitää minusta, ihmisenä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmiset aina kommentoivat aiheen vierestä? Onhan se nyt ihan eri asia, jos joku kaveri, varsinkaan joku joka ei ylipäätään ole kovin aktiivinen somessa, ei tykkää postauksista. Instassa ei nykyään postauksia edes näe kuin pieni osa seuraajista, joten tykkäysten puutteesta on turha pahastua tai tehdä mitään johtopäätöksiä.
Aihe ei myöskään liity mitenkään siihen, ettei kaveriporukka ole somessa ollenkaan, joten en tajua miksi siitä pitää aina tulla someketjuihin pätemään.
Ap:n pointti taisi olla ihmiset, jotka ylipäätään seuraavat porukasta kaikkia paitsi yhtä. Miten tuollaista voisi olla ottamatta henkilökohtaisesti?
-ei ap
Kiitos selvennöksestä :) nimenomaan olen ainoa, ketä ei seurata. Siis tämä mies ei seuraa, nämä toiset naiset kyllä seuraa minua. Eli tottakai otan henkilökohtaisesti. Väkisinkin tulee mieleen, etten vaan ole viehättävä, koska tämä mies yksi päivä juuri sanoi, että olen todella mukava ihminen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva kuulla miehen mielipide :) mutta olemme tämän miehen kanssa kyllä jutelleet esim Instasta ja hän tietää minun Insta-tilin, mutta ei seuraa juuri minua. Ja oudointa tässä on ehkä se, että olemme tosi hyviä ystäviä, ja käsittääkseni hän ihan pitää minusta, ihmisenä.
Ap
No eikö tuo ole tärkeämpää kuin seuraaminen Instassa. Ihmiset ovat menneet ihan sekaisin koko somesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ei ap
Kiitos selvennöksestä :) nimenomaan olen ainoa, ketä ei seurata. Siis tämä mies ei seuraa, nämä toiset naiset kyllä seuraa minua. Eli tottakai otan henkilökohtaisesti. Väkisinkin tulee mieleen, etten vaan ole viehättävä, koska tämä mies yksi päivä juuri sanoi, että olen todella mukava ihminen.
Ap
Mutta ei kai kavereita viehättävyyden takia seurata?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ei ap
Ap
No miehet kyllä seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ei ap
Ap
Sanotaanko niin, että jos joku mies seuraa liutaa nimenomaan nättejä naispuolisia tuttaviaan koska tykkää kuolata niiden kuvia Instassa, tuo mies ei ole ehkä erityisen tasokas ystäväksikään.
Entä jos julkaisette jotain minkä eteen olette nähneet paljon vaivaa ja palkinnoksi siitä joku seuraaja lopettaa seuraamasta, tulee alapeukku tms. negatiivista.
Kyllähän se kertoo ettet ole kaverillesi pätkääkään kiinnostava jos ei viitsi seurata mutta muita kyllä seuraa. Some kertoo oikeastaan hyvin ketkä kaverit ovat oikeasti kiinnostuneita sinusta kaverina. Eihän siinä muita syitä ole seurata muita mutta ei sinua. varsinkin jos sinä seurannut kaveria niin varmasti on tietoinen että sinullakin tili.
Monet jostain syystä vähättelee somen kaveripyyntöjä ja seuraamista, ehkä vähättelijät ovat juuri niitä joiden kohdalla ikävästi paljastuu kenestä eivät ole kiinnostuneita kaverina.