Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi juuri ja juuri nelikymppinen elää kuin mummo seitsemänkymmenluvulla?

Vierailija
04.10.2022 |

Mattoja tampataan lauantaisin, kun on siivouspäivä. Papiljoteilla tukka kääntyy kivasti ja saunassa/ pesulla käydään kerran viikkoon. Radiosta kuunnellaan kuunnelmia, marjastetaan ja sienestetään ja tehdään kiisseleitä, puuroja ja kesäkeittoa ruuaksi. Käydään kirjastossa lainaamassa kirja, kaupassa maksetaan käteisellä ja torilta haetaan talven perunat jotka viedään hillopurkkien viereen kylmäkellariin.

Kommentit (82)

Vierailija
81/82 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en kyllä elä noin vaikka olen 45. Käyn salilla, kuten muuten melko moni vanhempikin ihminen, ja pukeudun nuorekkaasti, en pakasta marjasta enkä säilö. En käytä myöskään papiljotteja. Mistä olet tuollaista saanut päähäsi?

Papiljotit on mielestäni enemmän 60-luvulla syntyneiden ja sitä vanhempien juttu.

Ei ole. Me 60- luvulla syntyneet tykätään permanentista, ne oli muotia, kun me oltiin teinejä 1980- luvulla.

Vierailija
82/82 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai papiljotitkaan enää mikään mummo-juttu ole. Mä olen 26 ja useamman vuoden ajan tehnyt kuohkeat pehmeät laineet juuri paplareilla, ei kuluta tukkaa kuten lämpökäsittely. Joskus omassa lapsuudessani niitä tuntui lähinnä mummot käyttävän.

Ehkä olit edellisessä elämässäsi 70-luvulla mummoiässä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä