Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

1½v neuvolalääkäri, mitä narkkailevat?

Vierailija
01.11.2006 |

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsovat liikkumista, kyselevät onko sanoja/millaista ääntelyä (ei tarvitse olla sanoja!). Seuraavat touhuja, anna lapsen tutustua tilaan ja leluihin vapaasti, näkevät silloin parhaiten missä mennään. Pyytävät ehkä tekemään mallista tornin pienistä palikoista. Aika rentoa yleensä. Kyselevät syömiset, nukkumiset, äidin jaksamiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi