Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä maksaa ultrakäynti yksityisellä?

Vierailija
07.11.2006 |

Täälläpäin kuuluu neuvolapakettiin vain yksi ultra keskussairaalassa, noni viikolla 20 ja se oli ja meni jo.

Sairaalan ultraaja suositteli, että ooisi hyvä jos kävisi yksityisellä noin rv 30.

Paljonko maksaa yksityisellä käynti ultrassa? Ihan tavallinen ultra, ei mitään kolmiulotteisia ultria.

En yhtään tiedä joten olisi kiva jos jollain olisi heittää jotain arviota hinnasta.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni hinta oli siitä, että näki kaiken olevan kuten pitääkin.

Vierailija
2/2 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekikö ultran lääkäri? Jos lääkäri suosittelee ultraa niin silloinhan se pitäisi saada ihan normaalisti äitiyspoliklinikalla tehtynä. Miksi joku suosittelisi ultraa huvikseen. Rv 30 ei voi nähdä vauvasta mitää ihmeellistä. Kaikki tarpeellinen näkyy rakenneultrassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla