Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä lapsesi on käynyt yksin lääkärissä tai vastaavalla vastaanotolla?

Vierailija
04.10.2022 |

Meillä ei töissä katsota hyvällä, että lähden kesken työpäivän viemään yläkoululaista lääkäriin ja oikojalle.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murrosikäisenä meni lääkärille yksin, olin mukana tukena odotushuoneessa ja maksamassa apteekissa. Siitä lähtien on hoitanut itse, on hyvin terve tyttö ollut kyllä.

Vierailija
22/22 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välimatka on se minkä vuoksi vanhempaa tarvitaan mukaan. Oikojalla kävin lapsen kanssa kerran, sen jälkeen olen vienyt vain parkkipaikalle ja hakenut pois. Lääkäriin on aina sanonut että haluaa mut mukaan.

Parturiinkaan ei kuntakeskukseen pääse itse kulkemaan, mutta 15-vuotiaalle varasin ajan lähikaupunkiin bussimatkan päähän.

Nettiostoksia olen laittanut hänet tekemään jo itse ja noutamaan paketit koulun viereisestä kaupasta.

Aika tarkaan kyseli reitit mopomatkoihin kesällä ja ei kuulemma ole poistunut reiteiltä tai kokeillut vaihtoehtoisia teitä (kesätyö ja harratus). Hyvä että itsenäisesti edes kuntakeskukseen ajeli, vaikka samaa matkaa on mennyt fillarilla aiemmin.

Nyt ysiluokkalainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi