Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos joku tulisi juuri nyt kotiisi yllättäen, mitä hän saisi selville sinusta?

Vierailija
03.10.2022 |

.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että en ole juuri nyt kotona.

Että minulla on aviomies (joka on kotona).

Muu menisikin arvailuksi: kumpi meillä pelaa shakkia, kumpi ei tykkää siivota, kumpi juo pikakahvia, kumpi kasvattaa kurpitsoita ja chilipaprikoita?

Vierailija
42/47 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olen hermoromahduksen partaalla, valvottu yö ja silmät ristissä istun sängyssä aamutakissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen että lapset (kaksi alle 2v) katsoo keskenään televisiota kun äiti makaa sängyssä ja lukee av:ta.

Joo en saanut yöllä nukuttua edes neljää tuntia kun taapero huusi koko yön. Jos joku olis kuuden maissa tänne erehtynyt niin olisivat kuulleet kun huusin takaisin.

Vierailija
44/47 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkisi vanhan naisen muuttokeskeneräisessä huoneessaan, harrasteroinan keskellä tekemässä töitä ja surffailemassa ja juomassa inkivääriteetä puolen litran savituopista. Näkisi koiran lempipaikallaan olohuoneen sohvalla, katsomassa lastenohjelmia. Vaihdan kanavan yleensä ruokiksella. Olohuoneesta löytyy ihan vaan pari ylimääräistä kasaa, jossa tavaroita varastoon lähtössä ja jotain torimyytävää, jotka lähtevät kohta konttiin jos kukaan ei osta

Vierailija
45/47 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että vaikka olen yrittäjä, makaan sohvalla viltin alla tuijottamassa ensitreffit alttarilla jaksoja ja sometan av:lla. Olisi monenlaista hommaa sekä kotona että töissä, mutta just nyt en jaksa tehdä mitään.. Tosin minulla on ollut korona lievillä oireilla jo muutaman päivän..Ehkä se vaikuttaa asiaan

Vierailija
46/47 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olen itkenyt eilen silmät turvoksiin paskan parisuhteen vuoksi. Töissä se ei näy eikä kuulu, koska olen yksin toimistolla.

Vierailija
47/47 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että viihdyn nudena

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä