Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos joku tulisi juuri nyt kotiisi yllättäen, mitä hän saisi selville sinusta?

Vierailija
03.10.2022 |

.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen että lyön nopeasti ja lujaa!!

Vierailija
22/47 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että olen kotona ilman rintaliivejä. (t-paita väh aina päällä)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kallista kampetta levällään. Kalliita hajuvesiä. Kallista syötävää. 150 kynsilakkapulloa yöpöydällä. Muuta en kerro . Mutta parempi köyhän kuin rikkaan maine;)

En ikinä kehtaisi edes tunnustaa omistavani 150 kynsilakkapulloa, jos siis omistaisin. Materialismia pahimmillaan, joku elämänhallintaongelma kai tuokin.

Vierailija
24/47 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että en ole vuosiin ajellut karvakolmiota.

Vilautteletko sä ylipäänsä kaikille vierailulle tulijoille?

Vierailija
25/47 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että en ole vuosiin ajellut karvakolmiota.

Vilautteletko sä ylipäänsä kaikille vierailulle tulijoille?

Ehkä se tykkää nukkua alasti?

Vierailija
26/47 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että mies on mykkäkoulussa, mä sanojen suhteen tukilakossa. Jäätävä tunnelma.

hyi muistan nuo miltä tuntui! Ei enää tuota!

Vierailija
27/47 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäiseksi ilmestyisi näkyviin musta kissa ovelle.

Vierailija
28/47 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on aina koti jokseenkin järjestyksessä, ettei tule mitään kauheaa siivoamista koskaan, koska en tykkää siitä ja koska olen juuri yllätysvierailuitten takia oppinut siistiksi.

Mutta pari asiaa yleensä teen, jos etukäteen tiedän jonkun olevan tulossa käymään ja joita en siis voisi tehdä, jos joku ihan ex tempore tulisi:

- rintsikat lojuisivat joko henkarissa eteisessä tai pyykkikorin päällä vessassa, koska en käytä niitä sisällä yksin ollessani, vaan pidän ainoastaan ns. rentoja kotivaatteita (mutta sen takia pidän myös vaatekertaa esillä joko eteisessä tai vessassa, että kerkeän ovikellon soidessa suht nopeasti päälleni pukemaan ns. säädyllistä)

- petini on puoliksi petaamatta; päiväpeite on kyllä siististi aina jalkopäässä, mutta ei paikallaan, koska se on ihan turhaa yksin asuessa ja usein istuskelen läppärin kanssa sängyllä

Vierailija
29/47 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olen aamuvirkku ja tykkään pestä pyykkiä ja siivota. Lisäksi sen että roikun Vauva -palstalla.

Vierailija
30/47 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että en avaa ovea vierailijoille. Ja soitan poliisit jos ei suosiolla häivy oven takaata huutamasta.

Vierailija
31/47 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku tulisi oveni taakse yllättäen, voisin olla just karjumassa meluavalle naapurilleni, koska naapurin möykkä on jatkuvaa ja vastaukseni myös. Onneksi kukaan tuttu ei kumminkaan tule sillä tavalla yllättäen, kun rappikseen ei pääse kuin ovisummeria soittamalla. Koitan myös päästä karjuntatavastani eroon ja sen sijaan muuttaa muualle, koska karjunta ei ole yhtään auttanut, vaan melu jatkuu.

Vierailija
32/47 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olen siisti ja järjestelmällinen tyyppi enkä tykkää rihkamasta.

Vierailija
33/47 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Mitään. Sopimatta en avaa asuntoni ovea. Ihan saa henkilö rauhassa soittaa ovikelloa. Ovi vaan ei aukea.Koti rauha se minullakin. Nyky aika on varoitettu kaikesta.Kuka haluaa jehovan uskontoa koti ovelle tai antaa rahaa keräjäläisille? Tai muita kaupiaita oville, Joukossahan voi olla vaikka asunnon ryöstäjä? Hyvä että omilla rahoilla elää.Ei ole jaetavaksi ventto vieraille niitä.Kahvikin kallista joten miksi kahvia keittäisi tuttaville, sitäkin yrittäneet. Kun ilmoitin en juo kahvia. Ei sopivaa tulla ovelleni.

Vierailija
34/47 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etten ole kotona, vaan yötä töissä. Koira mukana.

Yrittäjä

Onko työkoira?

Vierailija
35/47 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tykkään kirjoista, en tykkää siivoamisesta.

Vierailija
36/47 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on koira, olen perussiisti, tuhlaan runsaille kukille kukkavaloa eli energiaa, pidän antiikista ja kitchistä sekä taiteesta ja lukemisesta.

Vierailija
37/47 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selville minusta? Ei mitään. Matka tyssäisi jo ovelle.

Vierailija
38/47 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tykkään tehdä töitä yöpuku päälläni. Pukeudun vasta jos on joku videopalaveri asiakkaan kanssa. 

Vierailija
39/47 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säilytän edelleen mailaa eteisen nurkassa, vaikka en enää pesäpalloa pelaakkaan.

Vierailija
40/47 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kotona, eli varmasti mitä vain mitä haluaisi penkoa. Päiväkirjat olen onneksi hävittänyt. Ihan viattomasti asuntoon katsomalla näkisi, että en ole aikoihin kunnolla siivonnut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi