Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uusi mies, mikä muuttuu?

Vierailija
03.10.2022 |

Nyt kysymys siitä mitä sinä tekisit toisin parisuhteen käytännön tasolla. Yleensähän parisuhteen päättymistä katsotaan siltä kantilta mitä mies teki väärin ja minkälaisen uuden miehen haluaisin. Aina voi kuitenkin oppia. Jaa sinä suurin oivalluksesi parisuhteen päättymisen jälkeen.

(Kysymys EI siis ole niille, jotka ovat aina oikeassa eivätkä voi myöntää omia erehdyksiään ;)

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää luule, että mies muuttuu. Näin jälkeen päin ajatellen asia on itsestäänselvyys, mutta kai kaikki pitää oppia kantapään kautta. Mies on sitä, mitä hän on heti alkuhuuman jälkeen.

Vierailija
22/46 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opein älä maksa yhtään mitään hänen puolesta.Leikin köyhää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa a. Aik arpapeliä kokemattomalle mikä jostakin tyypistä kuoriutuu jos ei kokemuksella osaa lukea merkkejä.

Ja lopuksi. Heti vaihtoon. Mitä enemmän vetkutat niin enemmän uppoat

Vierailija
24/46 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monikin asia muuttuu, jos joskus aloitan suhteen. Nyt yritän toipua 20 vuoden avioliitosta.

Jatkossa en siedä pettämistä missään muodossa, en yhtään vaan se on heti äijä pihalle. Kukaan ei petä vahingossa.

Pidän omat rahat, oman tilin ja oman asunnon. Mun omistamaan asuntoon voi mies muuttaa, mutta laitan pihalle heti jos pärseily alkaa.

En tule sietämään myöskään haukkumista ja seksiin pakottamista.

Olin avioliitossa se kiltti kotiäiti joka teki kaiken kodin sisällä valittamatta ja toivoi että kelpaisi miehelle.

Vierailija
25/46 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki miehet on samanlaisia. Ei voi olla niin, että omalle kohdalleni olisi ihan sattumalta osunut vain samanlaisia miehiä.

Vierailija
26/46 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki miehet on samanlaisia. Ei voi olla niin, että omalle kohdalleni olisi ihan sattumalta osunut vain samanlaisia miehiä.

Karua mutta totta . Olen kolmen pojan äiti ja kaksi vanhinta nyt hetki sitten täysi-ikäisiä. Ja se touhu alkoi kun täyttivät 16-18v. Toinen niistä on jo pettänyt tyttöystäväänsä ja toinen sanoo että ei mitää pentuja ala tekemään . Perus äijäjutut siis jo menossa. Ja voin vannoa että yritin kasvattaa ns kunnon arvot ja naisten kunnioituksen. Geenit.

Vierailija
27/46 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karua mutta totta . Olen kolmen pojan äiti ja kaksi vanhinta nyt hetki sitten täysi-ikäisiä. Ja se touhu alkoi kun täyttivät 16-18v. Toinen niistä on jo pettänyt tyttöystäväänsä ja toinen sanoo että ei mitää pentuja ala tekemään . Perus äijäjutut siis jo menossa. Ja voin vannoa että yritin kasvattaa ns kunnon arvot ja naisten kunnioituksen. Geenit.

Mieheesikö tulleet?

Vierailija
28/46 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin ensin kirjoittaa pitkästi, mutta sanonkin vain, että valinta on tärkein. Pitää päästä miehen luonteesta ja yhteensopivuudesta kärryille, ja kaikki kivet on käännettävä. Loppu sujuu kuin itsestään. Parisuhteessa oleminen voi olla ihan helppoa.

Vierailija
29/46 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, tuota. Mulla oli ennen exää ihana pitkä parisuhde, mulla on exän jälkeen ihana pitkä parisuhde. Että kyllä mä sanoisin, että vika oli tuossa exässä ja lisäksi siinä, että oltiin vain ihan väärät toisillemme. Ja nyt jollekin toiselle olen juuri oikea ilman, että minun olisi tarvinnut muuttua.

Samoin tämä nykyiseni oli joskus ihan väärä exälleen, mutta minulle parasta, mitä olla voi juuri omana itsenään.

Vierailija
30/46 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arki ratkaisee. En enää anna muutaman ravintolaillallisen ja mukavan loman hämätä. Mieheni ei turhaan ollut firmansa parhaita myyjiä piti minuakin koukussa vuosikausia

Vierailija
31/46 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule uutta miestä. Se minkä olen oppinut on että olen tyytyväisempi ilman miehiä jaloissa pyörimässä. Ihana vapaus!

No sen verran voin ehkä joustaa että voin joskus käydä syömässä tai elokuvissa jonkun kunnollisen miehen kanssa, mutta mihinkään seurustelusuhteeseen ei ole tippaakaan kiinnostusta. Puhumattakaan että samassa huushollissa asuisi mies.

Vierailija
32/46 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se muuttuu, että edellytän tasaista kotitöiden jakoa. Suurin virheeni oli tehdä itse ja odottaa että mieskin tekee. No, eihän se tehnyt. Sitten kun vitutus ylitti sietokyvyn, lähdin.

Jaa. Meillä on niin, että minä hommaan leivän pöytään ja vaimo, kotona kun on, hoitaa kodin ja ruoan.

Ei tulisi mieleenkään, että minä työpäivän päätteeksi alkaisin vielä kokkaamaan ja imuroimaan.

Maksan myös laskut...tai emäntä maksaa, minun tililtä.

Noin minunkin exäni sanoi. Kysyin, että mitäs sitten, kun menen töihin? Alkaako herra maagisesti jakamaan kauppakäynnit/ruuanlaitot/lastenhoidon/kotityöt puoliksi? Tuli todettua, että tällaista magiaa ei tapahtunut. Jännä...

Vierailija
33/46 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arki ratkaisee. En enää anna muutaman ravintolaillallisen ja mukavan loman hämätä. Mieheni ei turhaan ollut firmansa parhaita myyjiä piti minuakin koukussa vuosikausia

Vähän sama täällä. Mieheni teki uraa ja menestyi ja nyt tajuan, että elin ihan liikaa hänen menestyksensä kautta. Hoidin perheen ja kodin. Toki miehen kunniaksi on sanottava, että hän on siitä kiittänyt, mutta olihan se liian suuri uhraus. En päässyt siitä yli, kun sen tajusin ja se johti eroon. Nyt elän paljon tasapainoisemmassa liitossa.

Vierailija
34/46 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö kukaan nainen todellakaan ole oppinut mitään, joka olisi  myönteistä miehen suuntaa. Kaikki tuntuu vaan olevan sitä, että nainen on ollut se menettävä puoli.

En ole Ap

Ei ollut opittavaa. Olin exän kanssa 20 vuotta ja viimeiset vuodet oli vaikeita. Toki alussakin oli monia huonoja asioita. Olin silloin rakastunut. Mies ei ilmeisesti ollut. Häneltä kun kaikki oli vaikeaa.

Nykyinen suhde on niin helppo. Vuosia oltu yhdessä eikä koskaan ole ollut sellaista kuin exän kanssa. Kaikki vain sujuu itsekseen.

Ihan kuin mulla. Miten voikin joku olla niin vaikea. Naama väärällään koko ajan. Kun jonkun toisen kanssa elämä soljuu kuin vettä vain ja parisuhde on yhtää rauhaa ja iloa.

Vierailija
35/46 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö kukaan nainen todellakaan ole oppinut mitään, joka olisi  myönteistä miehen suuntaa. Kaikki tuntuu vaan olevan sitä, että nainen on ollut se menettävä puoli.

En ole Ap

Ei ollut opittavaa. Olin exän kanssa 20 vuotta ja viimeiset vuodet oli vaikeita. Toki alussakin oli monia huonoja asioita. Olin silloin rakastunut. Mies ei ilmeisesti ollut. Häneltä kun kaikki oli vaikeaa.

Nykyinen suhde on niin helppo. Vuosia oltu yhdessä eikä koskaan ole ollut sellaista kuin exän kanssa. Kaikki vain sujuu itsekseen.

Vai ei ollut opittavaa? Ole oma itsesi on aivan valtavan tärkeä oppi!

Vierailija
36/46 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En valita enää pienistä asioista. Jokaisella on oma tapansa tehdä asioita. Toinen saa syödä mitä haluaa. Nukkua oman rytmin mukaan. En enää lähde yrittämään suhdetta, jossa arvot ja elämäntavat eivät kohtaa. Suhde vaatii kahdenkeskistä aikaa. Ja hellyyttä päivittäin, että se pysyy elossa.

Vierailija
37/46 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole.

Sä vaan vedät tietyn kaltaisia miehiä puoleesi.

Vierailija
38/46 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se muuttuu, että edellytän tasaista kotitöiden jakoa. Suurin virheeni oli tehdä itse ja odottaa että mieskin tekee. No, eihän se tehnyt. Sitten kun vitutus ylitti sietokyvyn, lähdin.

Jaa. Meillä on niin, että minä hommaan leivän pöytään ja vaimo, kotona kun on, hoitaa kodin ja ruoan.

Ei tulisi mieleenkään, että minä työpäivän päätteeksi alkaisin vielä kokkaamaan ja imuroimaan.

Maksan myös laskut...tai emäntä maksaa, minun tililtä.

Mikset anna vaimosi käydä töissä ja tienata omia rahojaan?

Venäläinen vaimo...?

Aika huonoa stereotypia ajattelua. Minulla venäläinen vaimo, ja me molemmat käydään töissä ja tehdään myös ne kotityöt ihan yhdessä. Entinen oli suomalainen vaimo ja se tykkäsi mielummin vaan nauttia muiden poimia hedelmiä, eli makoilla vaan kotona ja elää minun rahoittamana ja keskittyä lähinnä voimaantumiseen ja kehopositiivisuuteen. Että se siitä.

Vierailija
39/46 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin sivusta katsoen on sekä miehissä ja naisissa nähnyt sen kuinka sitä pyritään parempaan parisuhteeseen mutta kuin taikakäden ohjaamana valitaan aina samantyyppisiä kumppaneita, eikä mikään muutu. Ikä vai mikä tällaiseen jämähtämiseen johtaa?

Vierailija
40/46 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin sivusta katsoen on sekä miehissä ja naisissa nähnyt sen kuinka sitä pyritään parempaan parisuhteeseen mutta kuin taikakäden ohjaamana valitaan aina samantyyppisiä kumppaneita, eikä mikään muutu. Ikä vai mikä tällaiseen jämähtämiseen johtaa?

Minulla on ihan hyvä maku, kun maltan kuunnella sitä. Virheet olen tehnyt antaessani niitä kuuluisia mahdollisuuksia.