Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uusi mies, mikä muuttuu?

Vierailija
03.10.2022 |

Nyt kysymys siitä mitä sinä tekisit toisin parisuhteen käytännön tasolla. Yleensähän parisuhteen päättymistä katsotaan siltä kantilta mitä mies teki väärin ja minkälaisen uuden miehen haluaisin. Aina voi kuitenkin oppia. Jaa sinä suurin oivalluksesi parisuhteen päättymisen jälkeen.

(Kysymys EI siis ole niille, jotka ovat aina oikeassa eivätkä voi myöntää omia erehdyksiään ;)

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se muuttuu, että edellytän tasaista kotitöiden jakoa. Suurin virheeni oli tehdä itse ja odottaa että mieskin tekee. No, eihän se tehnyt. Sitten kun vitutus ylitti sietokyvyn, lähdin.

Vierailija
2/46 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole tullut oivallusta. Paska mikä paska mies eikä se muutu sillä, että itsestä yrittäisi vikaa etsiä. Mies muuttui. Sille en voinut mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole mitään mukavaa sanottavaa, olen hiljaa. Lopetin mäkättämisen.

Vierailija
4/46 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän parisuhdeaikaa. Ihan kaksin, ainakin viikonloppu parin kuukauden välein.

Vierailija
5/46 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oivalsin, että parisuhteet on liian hankalia minulle ja se kertakin riitti. Jälkeenpäin aika kauheaa oli se päätön tunteiden poukkoilu ja sitten taas jos tunteet olisi laimeampia niin mikä itu siinäkään sitten olisi.

Vierailija
6/46 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko lupauksiin. Mies lupasi ja lupasi milloin mitäkin, mutta vain muutama johti tekoihin. En silti aio kyynistyä.

Vierailija
7/46 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se muuttuu, että edellytän tasaista kotitöiden jakoa. Suurin virheeni oli tehdä itse ja odottaa että mieskin tekee. No, eihän se tehnyt. Sitten kun vitutus ylitti sietokyvyn, lähdin.

Jaa. Meillä on niin, että minä hommaan leivän pöytään ja vaimo, kotona kun on, hoitaa kodin ja ruoan.

Ei tulisi mieleenkään, että minä työpäivän päätteeksi alkaisin vielä kokkaamaan ja imuroimaan.

Maksan myös laskut...tai emäntä maksaa, minun tililtä.

Vierailija
8/46 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Meillä on niin, että minä hommaan leivän pöytään ja vaimo, kotona kun on, hoitaa kodin ja ruoan.

Ei tulisi mieleenkään, että minä työpäivän päätteeksi alkaisin vielä kokkaamaan ja imuroimaan.

Mikset anna vaimosi käydä töissä ja tienata omia rahojaan?

Vierailija
9/46 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Venäläinen vaimo...?

Vierailija
10/46 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin esittää täydellistä kotirouvaa, huolehdin kaikesta enkä koskaan valittanut. Sisäisesti tulin yhä yksinäisemmäksi ja onnettomammaksi. Nyt kerron myös negatiivisista tunteista. Vaikeaa tuntuu miesten olevan sitä kestää, enkä ole oikein hyvää suhdetta enää kyennyt rakentamaan, mutta silti olen itse tyytyväisempi nyt, kun uskalsin avautua.

Vierailija
11/46 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sellaisiakin tapauksia takuulla joissa nainen on ihan fiksu, mutta deittipaikoista kaikki hullut osuneet kohdille ja muualla. En sanoisi että naisessa on aina vika, voi olla toisessa päässä. Mutta niistä paikoista tuskin kaikkien kannattaakaan hakea seuraa.

Vierailija
12/46 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän seksiä.👍

Vierailija
13/46 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan nainen todellakaan ole oppinut mitään, joka olisi  myönteistä miehen suuntaa. Kaikki tuntuu vaan olevan sitä, että nainen on ollut se menettävä puoli.

En ole Ap

Vierailija
14/46 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö kukaan nainen todellakaan ole oppinut mitään, joka olisi  myönteistä miehen suuntaa. Kaikki tuntuu vaan olevan sitä, että nainen on ollut se menettävä puoli.

En ole Ap

Naisia yleensä parisuhteissa alistetaan

Vierailija
15/46 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettelin sanomaan ääneen selkeästi mitä haluan. En oleta, että mies tajuaa huomioida minua tavoilla, joista pidän, jos en ole edes selkeästi kertonut mitä toivon. Erosin aikoinaan koska tuntui, että kaikki piti tehdä exän mielen mukaan. Oli hän kyllä turhan painostava ja voimakastahtoinen, mutten itsekään osannut sanoittaa tarpeitani tarpeeksi hyvin.

Tämä päti muuten töihinkin. Ennen luulin, että hyville tyypeille tulee ylennyksiä kunhan vaan tekevät työnsä hyvin. Kesti turhan kauan tajuta, että nehän piru vie kertovat ihan ääneen tavoitteensa. Alkoi omakin urani edetä ihan eri lailla tämän oivallettuani.

Vierailija
16/46 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma tässä on oikeastaan omissa aivoissa eikä siinä toisessa henkilössä. Tai siis että ihminen hakee jollain tavalla tietynlaista seuraa

Jos et itse pysty muuttumaan ja/tai olemaan tiukka ja vaihtamaan ympäristöä niin samanlainen tulee tilalle(oma hakemanasi)

Eli loppupeleissä naamari vaan vaihtuu siltä samalta oliotyypiltä mitä olet hakemassa

ja ääni.

Tämä ei ole tieteellistä vaan totta

Vierailija
17/46 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettelin keskustelemaan kiukuttelematta, lakkasin olettamasta että toinen tietää mitä ajattelen. Vähensin jäkätystä. Tämä suhde onkin onnistunut paljon paremmin, kestänyt yli 20 vuotta. Edellinen kesti vain 10.

Vierailija
18/46 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole Ap

Ei ollut opittavaa. Olin exän kanssa 20 vuotta ja viimeiset vuodet oli vaikeita. Toki alussakin oli monia huonoja asioita. Olin silloin rakastunut. Mies ei ilmeisesti ollut. Häneltä kun kaikki oli vaikeaa.

Nykyinen suhde on niin helppo. Vuosia oltu yhdessä eikä koskaan ole ollut sellaista kuin exän kanssa. Kaikki vain sujuu itsekseen.

Vierailija
19/46 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään estettä. Mutta keskusteltiin, ja tultiin siihen tulokseen, että kolmivuorotyö on liian raskasta hänen ikäisille. Jää nyt ansiosidonnaisille ja tekee pientä työkeikkaa mielenvirkistys mielessä.

Päävastuu elämisen kuluista on minulla, koska palkkani on/oli 4000euroa(netto) suurempi kuin mitä emäntä sai kolmivuorotyöstä. kyllä me sillä pärjätään. Eikä ne emännän tulot niin dramaattisesti tipu...jotain 500-700euroa/kk.netto 2000e->1300e. 

Vierailija
20/46 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset aina koluttaa miehiä

Ota jämy nainen niin se vittuilee sinut henkihieveriin vaikks se oikeasti kouluttaa sinut kestämään palautetta. My äss🤣