Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teette arki-iltoina töiden jälkeen?

Vierailija
03.10.2022 |

Mitkä askareet toistuvat?

Kommentit (169)

Vierailija
161/169 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen, käyn kävelyllä, teen ruokaa, kattelen sarjoja loppuillan, nukkumaan kännykkää selaten ensin. 

Vierailija
162/169 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikimme piilosta vaimon kanssa. Sitten kun löydämme toisemme, rakastelemme kiihkeästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/169 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kotona klo: 16.30, teen ruuan ja syön. Klo: 17.30 avaan telkkarin (yleensä Netflix), ja katson sitä 18:45 saakka. Sitten menen suihkuun. Suihkun jälkeen katson vielä Salkkarit, jonka jälkeen menen lukemaan sänkyyn. Viimeistään klo: 21 laitan tabletin pois ja untenmaille. Onpas mulla tylsä elämä.

Vierailija
164/169 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ryyppään päivän palkan

Riippuu palkasta.

Vierailija
165/169 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokaa. 🥱

Vierailija
166/169 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten se työmaa vasta alkaakin, tiskejä, pyykkejä, läksyihin patistamista, liikkumaan patistamista, riitojen selvittelyä. Illalla välillä ahdistaa että kun herää niin kaikki alkaa alusta, uudelleen ja uudelleen.

Vierailija
167/169 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töiden jälkeen puuhastelen erilaisia kotitöitä ja kokkailua. Tv on yleensä päällä, mutta harvemmin ehtii varsinaisesti löhöilemään sen äärellä alkuillasta. Jotkut ohjelmat katson tallennuksesta paremmalla ajalla.

Syön lämpimän ruoan ja ruokalevon jälkeen käyn ulkoilemassa tai lähden tapaamaan miesystävää, emme asu yhdessä.

Selailen netistä lehtiä tai luen, jos on joku hankinta tiedossa, saatan käyttää paljonkin aikaa nettikauppojen kahlailuun.

Arkisin ei yleensä tule istuskeltua kahviloissa tai ravintoloissa, ne painottuvat viikonlopulle.

Vierailija
168/169 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

8...16 työ on uuvuttavaa....

Siihen ajot päälle niin monen työ pv on 9...10h.

Aivan liika se ja siksi moni uupuukin.

Siten itse työ saisi olla helppo.

Inssinä olen joutunut kovaan rumpaan ja stressiin.

Palkka ei korreloi vaikean ja kiireisen työn kanssa.

Vierailija
169/169 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääsen klo 15, kotona pesen naaman tai käyn suihkussa (joka toinen päivä suihku). Syön. Makaan sängyssä klo 19 asti kunnes sammutan valot ja menen nukkumaan.

Käytätkö unilääkettä vai miten alat noin aikaisin nukkumaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän