Jumala halusi minulle rakkaudettoman kärsimyselämän
Kommentit (130)
Vierailija kirjoitti:
Ei minun tarvitse hävetä kun olen ottanu jeesuksen vastaan ja ylistän häntä. Minä pääsen taivaan isän luokse ikuiseen nautintoon ja sinä joudut helvettiin, koska et ottanut vastaan herran rakkauttaa ja sovitustyötä.
Jumala sylkee sinut pois ja sinä saat hävetä kun et ottanut vastaan. Et ottanut nöyränä vastaan. Minä otin nöyränä vastaan.
Tämähän täydellinen itsekkyyden kuvaus. Minä, minä, minä
Kristillistä uskovaisuutta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minun tarvitse hävetä kun olen ottanu jeesuksen vastaan ja ylistän häntä. Minä pääsen taivaan isän luokse ikuiseen nautintoon ja sinä joudut helvettiin, koska et ottanut vastaan herran rakkauttaa ja sovitustyötä.
Jumala sylkee sinut pois ja sinä saat hävetä kun et ottanut vastaan. Et ottanut nöyränä vastaan. Minä otin nöyränä vastaan.
Tämähän täydellinen itsekkyyden kuvaus. Minä, minä, minä
Kristillistä uskovaisuutta?
Niin, jokainen ihminen on lopuksi itse vastuussa siitä miten tuonpuoleisensa viettää. Ei siihen voi vaikuttaa muut kuin kukin itse.
Esimerkki .Venäjällä on lapsivankiloita.
Niillä ei ollut talvivaatteita.IRR-TV vei vankilan lapsille täydet lämpimät talvivarusteet ,keräysvaroilla.
Miksi omalla rikkaalla maalla ei ollut halua vaatettaa ja muutenkin auttaa lapsia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni kokee esimerkiksi lapsiseksiorjan kohtalon sodassa. Holokaustikaan ei ollut häävi. Rakastava jumala on aika karu. Silti pitäisi vain ylistää ja kiittää.
Sodassa ra/zkataan lapsia ja kidutetaan, koska ihminen on valinnut elää synnissä.
Jumala ei tuolle voi mitään, vaan hän suree ja katselee vierestä.
On tyhmää uskoa niin. Onko ne lapset sitten tehneet syntiä niin paljon, että ansaitsevat sen kaiken. Nyt järkeä päähän.
Ihmisten pitää muuttua, sodat pitää lopettaa. Jumala odottaa sitä meiltä. Ei kukaan viaton ansaitse mitää pahaa mutta se on ihmisten vastuulla lopettaa. Meille on annettu valta, aikuisen ihmisen pitää osata olla hyvä eikä paha.
Nyt on kyllä niin naiivia tekstiä, että. Muiden, kunnon ihmisten pitää siis kärsiä pahojen ihmisten teoista samalla, kun jumala vain katselee sivusta miettien, että miksi ihmiset jonain homogeenisenä massana ei valitse hyvää? Eihän se mitenkään ole muiden vastuulla, että jotkut on päästään vinksahteneita sadisteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy olla todellinen narsisti, jos kuvittelee että jumala olisi kiinnostunut yksittäisen ihmisen elämästä. Ja aina voi verrata omaa elämäänsä vaikka Afrikan nälkään kuolemiin lapsiin.
Miksi ei olisi? Kaikkivaltiaalla riittää aikaa.
Jep, lellitylle länsimaiselle palstamammalle on annettavaksi vaikka kaikki maailman aika. Oikeasti tarvitsevalle ei niinkään, ja sen kyllä huomaa.
Jos olet valinnut käyttäytyä itsekkästi, valittaa, uhriutua, etsuä syyllistä, marmattaa, vaatia vastapalveluksia ym. , jolla karkoitat ihmiset, joita rakastaa ( sukulaiset, tuttavat, ystävät, rakastettu), niin oma vikasihan se on.
Uskonto sopii mainiosti kaikille vajaaälyisille luusereille, jotka eivät kykene ajattelemaan loogisesti ja rationaalisesti.
Jeesus oli sekopäinen kansankiihottaja, joka nakutettiin ristille rauhoittumaan. Vuosi siellä kuiviin, otettiin alas, haudattiin, mätäni ja maatui paskaksi. Ei koskaan "noussut ylös" hahahahahahaa! :-)
Kyseinen kansankiihottaja kuvitteli harhoissaan "tulevansa takaisin" siten, että hänen aikalaisensa vielä olisivat silloin elossa. Kuolemasta on nyt noin 2000 vuotta aikaa, hah hah!
Islam on kyllä vielä typerämpää kuin kristinusko, juu.
Jesaja 45:5-7
"5. Minä olen Herra, eikä toista ole, minun lisäkseni ei ole yhtään Jumalaa. Vyötän sinut, vaikka et minua tunne, 6. jotta tiedettäisiin auringon noususta sen laskuun asti, että minun lisäkseni ei ole yhtään: minä olen Herra, eikä toista ole, 7. minä, joka teen valkeuden ja luon PIMEYDEN, joka tuotan onnen ja luon ONNETTOMUUDEN; minä, Herra, teen kaiken tämän."
Lähestykää Jumalaa niin Hän lähestyy teitä. Voi tätä maailmaa kun kysyvät eivät saa vastausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni kokee esimerkiksi lapsiseksiorjan kohtalon sodassa. Holokaustikaan ei ollut häävi. Rakastava jumala on aika karu. Silti pitäisi vain ylistää ja kiittää.
miksi olisi jumalan syy?
Jos se on kaikkivoipa niin voisihan se pistää lopun lapsiseksiorjille.
Jokainen saa uskoa vaikka porkkanaan. Mut de hengellinen ajattelu. On jäänyt puolitiehen jos uskoo porkkanan juuri sinulle tämän kohtalon suojan. Kärsivä ja katuva uskovainen ei näe yhteisöllisyyden suomaa lämpöä. Kaivaa satukirjasta kaiken negan ja elää hampaat irvessä. Jos miettisi toisenlailla porkkana puhuu ihmisyydestä ja heimoista. Kaivaisi ne nätit sadut ja eläisi rennommin. Voi vaihtaa vaikka taolaisuuteen. Tai palvoa tomaatteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sodassa ra/zkataan lapsia ja kidutetaan, koska ihminen on valinnut elää synnissä.
Ei sitten kaikkivaltias voinut mitään. Ei mitään ristiriitaa näissä teidän jutuissa.
Kaikilla on vapaa tahto kääntyä Jumalan puoleen jos siltä tuntuu, mutta Jumala ei ketään väkisin pelasta.
Naurettavaa läyhätä kuinka Jumala ei tee sitä tai tätä ihmisen mielen mukaista .. Mitähän läyhääjä itse on tehnyt Jumalan mielen mukaan?
Se joka rkkastaa Jumalaa ja haluaa tehdä Jumalan tahdon mukaan, saa elää myös Jumalan suojeluksessa.
Vanhetessa olen tajunnut kuinka paljon ihmiset tarvitsee vahvaa "isähahmoa" joka kertoo heille miten tulee elää. On helpompi tuudittautua ajatukseen että kunhan tekee x niin isä on tyytyväinen ja huolehtii kaikesta, kuin se pelko että asiat ovat omissa käsissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miksi olisi jumalan syy?
Kun kaikelle pahalle tekee lopun ,siinähän lähtisi useimmilta elinmahdollisuus.
Loppu tulee kyllä kaikelle pahalle aivan varmasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miksi olisi jumalan syy?
No jokainen kuolee joskus, mutta ei se pahuus maailmasta ikinä katoa. Jotkut vain on päästään sairaita, ja siksi tekevät kammottavia tekoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miksi olisi jumalan syy?
No jokainen kuolee joskus, mutta ei se pahuus maailmasta ikinä katoa. Jotkut vain on päästään sairaita, ja siksi tekevät kammottavia tekoja.
Tuon nyt tähän Jumalan /hyvän tarkoituksen ,jonka on toteuttamassa.
Tulee uusi taivas ja uusi maa,kaikki entinen katoaa.Ainoastaan hyvyyttä ja täydellistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miksi olisi jumalan syy?
Tulee uusi taivas ja uusi maa,kaikki entinen katoaa.Ainoastaan hyvyyttä ja täydellistä.
Ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miksi olisi jumalan syy?
Se Jumalan kaikkivaltius ilmenee lopulta siinä ,että pystyy tekemään uudelleen täydellisyyden..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sitten kaikkivaltias voinut mitään. Ei mitään ristiriitaa näissä teidän jutuissa.
Jumala on antanut ihmisille vapaan tahdon. Ihminen siis itse päättää, haluaako elää Jumalan lähellä vuorovaikutussuhteessa, vai ei. Jos ihminen ei halua, Jumala ei häntä väkisin auta. Jumala ei toimi itseään vastaan ja muuta sääntöjä kesken kaiken. Kaikki tämä ja paljon muuta löytyy Raamatusta, eli sieltä kannattais ensin lähteä tutustumaan aiheeseen, ennen kuin kommentoi muka näppäriä kommentteja.
Jos jumalasi on kaikkivaltias ja kaikkitietävä (onko?), niin ihmisen ns. "vapaa tahto" on sen jumalan tarkoituksella säätämä.
Miten voit ohjeistaa muita etsimään asioita raamatusta kun et itsekään niitä sieltä löydä?
Olet kristinuskon äärellä.Jatkuu niin että koska ihminen joutui langenneen enkelin alaisuuteen koko maailman kanssa ,tuli mukaan pahuus ,sairaudet ja kuolema.
Mutta määräajaksi,kaikkivaltias ja kaikkivoipa ottaa täydellisen hallinnan takaisin.
Ottakaa tai jättäkää ilmoitustieto.