Teettekö kotiruokaa joka päivä, eli 7 päivänä viikossa
Kommentit (33)
Tietenkin. Joka päivä on syötävä.
Sä voisit opetella pilkkusäännöt.
Joka toinen päivä vaan. Lämmitän mikrossa joka toinen päivä sitä edellisen päivän ruokaa. Sunnuntaina käyn usein ravintolassa syömässä.
En todellakaan. Wolttaan yleensä ma-pe ja kokkaan la ja su jotain.
Vierailija kirjoitti:
Teetkö pilkun-nushijan keittoa?
Teen. 5 henkilöä syömässä ja ei ruokarajotteita.
Ei. Teen kerralla isomman annoksen ja syödään samaa 2-3 päivää.
Usein teen satsin pariksi päiväksi.
Vierailija kirjoitti:
Oliko tarkoituksesi olla nokkela, tässä sulle ohje: Pilkkua käytetään tekstissä selventämään virkkeiden ja lauseiden osien suhteita. Siis SELVENTÄMÄÄN. Ota itse selvää, miksi pilkku oli on sanan jälkeen.
Yksin asuvana ei huvita kokata. ostan valisateriota. Mikron vaan ja sitä suoraan missä ateria on syön.Ei tule kuin 1 haarukka tiski!
Kerran kuussa käydään ulkona syömässä, mutta muuten kyllä. Ja parina päivänä viikossa lämmitellään tähteitä, joten ei tarvitse varsinaisesti laittaa ruokaa.
Minä en mutta mieheni kyllä. Hän rakastaa ruuanlaittoa ja minä taas hyvää ruokaa, joten molemmat voittaa. Suunnitellaan ja ideoidaan yhdessä mitä syödään. Minä hoidan meillä "taikinasotkut" eli leivon leivät ja suolaiset piirakat, makeasta ei niin välitetä.
Pyrin syömään joka päivä kotonakin oikeaa ruokaa, mutta en laita sitä joka päivä. Yksi asuvana yhdestäkin kokkauskerrasta ruokaa tulee vähintään kolmeksi kerraksi.
Inhoan ruoan laittoa. Ostan paljon vihanneksia, marjoja, hedelmiä. Ostan Sokokselta valmiit uunilohet,lihat ja kanat, perunat myös. Näillä pärjään. Syön päivässä kolme ateriaa. Joten jääkaapin ei tarvitse pullistella kaikenmaailman ruokia.
Ei sitä keksis uutta ruokaa tehdä joka päivä, parempi sit tehdä enemmän kerralla, mistä syö muutaman päivän
Minä tai mies. 2 lounasta ja 4 päivällistä tehdään ja 5x lämmitetään edellisen päivän ruokaa. Viikonloppuna ei ole lounasta ja 1 päivänä syödään leipää tms
En todellakaan tee. Jos olen yksin kotona niin syön jotain keitettyjä kananmunia ja usein syödään eineksiäkin. Ei vaan kiinnosta eikä jaksa kokkailla.
En, vaan teen ruokaa ehkä kolmena päivänä viikossa ja syön samaa ruokaa pari päivää. Välillä tilaan Woltilla, jos ei jaksa kokkailla.
Kyllä. 2-3 lämmintä ateriaa. Leivon myös kaiken itse.