Tein lasangnea ja jälkiruuaksi puolukkapiirakkaa vaniljakastikkeen kera.
Väsähdin.
Mut noista riittää taas useammaksi päiväksi.
Kommentit (38)
Aika raskas ateria, mutta miksipä ei, jos on rankka fyysinen aktiiviisuus.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on lasangne?
On olemassa ihmisiä, joilla ei ole lainkaan hoksottimia. Heti, jos joku asia ei mene kaavan mukaan, ovat sormi suuusa. Olin ennen kielenkääntäjä, ja siinä hommassa piti kääntää myös todella huonolla kielitaidolla kirjoitettuja englanninkielisiä tekstejä. Yleensä kontekstin perusteella pystyi päättelemään, mutta pari kertaa piti nostaa kädet pystyyn ja sanoa, että en yksinkertaisesti ymmärrä, mitä tässä tarkoitetaan.
Ei oo raskas atera, ei sitä tarvi ahmia.
Hyvää!
Meillä on pari teiniä jotka syövät paljon. Ap.
Lasagne on liian täyttävää, sen kanssa ei jälkiruokaa. Nuo eivät myöskään sovi yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Lasagne on liian täyttävää, sen kanssa ei jälkiruokaa. Nuo eivät myöskään sovi yhteen.
Ei kai niitä syödäkään yhdessä, samalta lautaselta? Minä ainakin syön jälkiruuan ihan erikseen ja pienen tauon jälkeen.
Herkullista kertakaikkiaan!
Saisimpa aikaiseksi tehdä. Lapsetkin ois innoissaan.
Aika työläs setti.
Millainen lyllerö pitää olla, että syö ensinnäkään lasagnea, ja toiseksi vielä jälkiruokaa sen jälkeen? Huhh. Ei ihme että on kansa ylipainoista...
Vierailija kirjoitti:
Millainen lyllerö pitää olla, että syö ensinnäkään lasagnea, ja toiseksi vielä jälkiruokaa sen jälkeen? Huhh. Ei ihme että on kansa ylipainoista...
Ikävää tuo, että et voi syödä normaalia ruokaa lihomatta :( On varmasti haastavaa, kun on noin hidas aineenvaihdunta.
Meidän teinit on laihoja, voisivat hyvin lihoa. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on lasangne?
Se on varmaan jokin W T versio lasagnesta? :D
Sä olet WT- versio keskustelijasta.
Minä tein nakkikeittoa ja pannaria. Lasagne olisi ihanaa, voisi viikonloppuna tehdä pitkästä aikaa.
Kiitos tiedosta, nyt olen taas yhden asian viisaampi tänä päivänä.
Kenet sait ruiskuttamaan kastikkeet piiraallesi?
Hassua. Jos oot sama kuin kaalilaatikon tekijä, niin sitten meillä oli sama kaalilaatikkopäivä ja lasagnepäivä.
Itse laiskana ostin valmiina.
miks et siis tehnyt aitoa lasagnea vaan jotain feikkiä lasangnea?