Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

2,5-vuotias vielä pinnasängyssä...

Vierailija
01.11.2006 |

ja hyvin nukkuukin vielä kun on pienikokoinen :) Onko muilla vielä näin " isot" pinniksessä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että muutkin " ISOT" vielä nukkuvat pinniksessä. Välillä ihmettyttää, kun ihmiset kummastelevat, että miksi ei nuku jo jatkettavassa. Mikä kiire sinne on?

Vierailija
2/9 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävi pinnasänky pieneksi, kun raajat vain kolisivat yöllä.

Pienikokoinen poika tykkäsi pinnasängystään. Oli ylpeä, ettei kellään muulla ollut laitoja sängyssään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin nukkui ja olisi varmaan pitempääkin nukkunut pinniksessä, mutta poika sai oman huoneen ja samalla vaihdoimme isojen poikien sänkyyn. Oma poikani ei koskaan tullut pinniksestä pois itse. Ei edes yrittänyt kiivetä.

Vierailija
4/9 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen sänky olikin sitten huomattavasti helpompi, sinne ei tarvinnut aina nostaa jne. Lapsi itsekin tykkäsi sängystään niin kovasti, että meni sinne pötköttelemään ihan huvin vuoksikin, ihan vain sen takia, että sinne pääsi niin helposti! :)

Vierailija
5/9 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä jatkettava on jo valmiina perintönä isosiskolta, joka alkoikin nukkumaan siinä jo 1,5-vuotiaana. Mutta tämä kuopus ei taas pysy hetkeäkään jatkettavassa vaan HALUAA pinnasänkyyn :-D

Vierailija
6/9 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli poika 3,5vuotiaaksi pinnasängyssä=)Sitten halusi siirtyä siskonsa kanssa kerrossänkyyn=)

Vierailija
7/9 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei päässyt putoamaan, kun otimme muutaman pinnan pois sängystä niin pääsi itse sänkyyn ja pois. Muuta ovatkin sittne nukkuneet pinniksessä vain pikkasen yli vuoden ikään.

Vierailija
8/9 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tykännyt pinnasängystä, kun ei päässyt sieltä itse turvallisesti pois.

Esikoinen nukkui pinnasängyssä muistaakseni vähän yli 2-vuotiaaksi.

Vierailija
9/9 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä tyttö aikoinaan nukkui toooooosi pitkään siinä. sängystä sai irroitettua kolme pinnaa. oppi sitten itse tulemaan ja menemään sänkyyn kun huvitti. muistan kun sanoin illalla että mentäiskös nukkumaan niin oli ihana iltapalan ja pesun jälkeen kattella kun neiti otti unilelun kainaloon ja pujahti isommasta aukosta nukkumaan. yövalon hämyssä luin vielä jonkun jutun ja öitä. voi juku noi on niitä ihania muistoja....