miten ois mammat, jos katsoisitte tana paivana ihan oikeasti niitten pikkuistenne peraan. ei tarttis huomenna lukea mitaan laheltapitaa tilanteita.
noihin alkaa pikkuhiljaa jo puutumaan. kertokaa mitä teette ja touhuatte ja minkäläisia virikkeitä sieltä teidän neljän seinän sisältä löytyy...
Kommentit (4)
meillä pojat 3v ja 5v just askartelevat tuossa vieressä. heillä on erivärisiä papereita, sakset, tarroja, glitterliimaa, pumpulia, puuhelmiä ja muuta tilpehööriä sekä pahvialustat. Tekevät kuulemma molemmat isille hienoa korttia. Mä avustan ja samalla surffaan vähän.
Olen luvannut viedä heidät lumisateeseen kohta leikkimään, lounaalle kotiin klo 12 ja ajattelin että iltapäivällä voitaisiin leipoa pullaa, mulla on takina kohoamassa.
Onko tarpeeks virikkeellistä toimintaa täällä kodissa? :)
Ja huolestuneille voin kertoa että lapset käy 2-3 aamupäivänä kerhossa ja silloin äitinsä tekee töitä kotoa.
Vahinko kun ei tule kello kaulassa vaikka olisi kuinka varovainen.
esikoisen hoitoon ja kirjoittelen av:lle sillä aikaa kun kuopus 2kk nukkuu vaunuissa tuossa ikkunan toisella puolella :)
. Vahingossa voi kaatua ja satuttaa, vahinkoja sattuu liikenteessä ja kotona, mutta vanhemman vastuuttomuuden ja typeryyden takia aiheutetut lapsen katoamiset, kuolemat ja vammautumiset eivät ole vahinkoja, vaan vanhempien itse aiheuttamia tapahtumia.
Jotta teille typerille vanhemille, jotka ette osaa vahtia taaperoitanne oikein, menisi jotain sinne kaaliin, niin näistä tapauksista pitäisi nostaa pahimillaan syyte, varsinkin jos lapsi kuolee sen takia että häntä ei ole valvottu.
Vanhepien pitää ottaa vastuu ja vahtia lapsiaan ja huolehtia heidän terveydestään ja hengestään.
Lapsi on niin riippuvainen vanhemmastaan, että jos vanhempi ei sitä ymmärrä, pahimmassa tapauksessa lapsi maksaa siitä omalla hengellään.
Kyllä kaiken maailman ihme jutuista tässäkin maassa sakotetaan ja tuomitaan, mutta kuka pitäisi näiden lasten puolta, joiden vanhemmat ovat vastuuttomia?
Kuinka monta lasta pitää vielä kuolla ja kadota vanhemmat vastuuttomuuden takia, ennen kuin tulisi laki, joka edes rankaisi vanhempia näistä?