Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Menisittekö viikonloppuna sukujuhliin jos
Kommentit (3)
Itse mietin kovasti hyvää tekosyytä, mitä sanoisin ettei päästä sukujuhliin ensiviikonloppuna.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Lapsellani oli eilen ja toissayönä oksentelua. Tänään on kotona. Ei ole oksentanut tänään. Huomenna aion viedä tarhaan.
Alue: Aihe vapaa
Toki jos ei sinne sukujuhliin mennä, niin tuo on ihan käypä tekosyy olla menemättä. Sitä ei kovasti ihmetellä, sanotaan vaan, että teidän on hyvä pysyä kotona ettei muille tule sama tauti! :-)