Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En mä pysty laittamaan 1-vuotiasta hoitoon, miten te muut?

Vierailija
02.10.2022 |

Ymmärrän jos on vaan pakko, mutta tuntuiko teistä pahalta laittaa noin pieni hoitoon vai oliko helppoa?

Olen osa-aikatyössä ja mieheni on yrittäjä, joten ollaan onnistuttu sumplimaan että toinen on lapsen kanssa kun toinen on töissä. Onhan tämä välillä tosi raskasta, mutta hoitoon laittaminen tuntuu niin pahalta kun pikkuinen on vielä ihan vauva. Onko esim 2v helpompi jättää päivähoitoon? Kannattaako tässä sinnitellä... lisäksi pelottaa että alkaako hoitoon laittamisen myötä sairastelukierre, en tuollaiselle haluaisi altistaa näin pientä ellei ole ihan ihan pakko. Ihmiset ympärillä painostaa päiväkotiin että päästäisiin helpommalla.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamu kahvit väärään kurkkuun ku näitä pätemisiä lukee 🤣 parhain on ku selitetään kyllä meidän lapsesta tuli fiksu ja on hyvä oma perhe 🤣

Sinun älysi pienuus ilmenee täydellisesti noista typeristä hymiöistä. Hymiöhullu iski.

Ohis

Vierailija
42/46 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te olette kyllä ihania ku pidätte lapsenne kotona mahdollisimman pitkään. 🌹

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen hoitanut kaksi lastani 3- vuotiaaksi täysin kotona. Hyvin ovat pärjänneet maailmalla. 😍

Vierailija
44/46 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin 1-vuotiaan päiväkotiin ja olihan se aika kamalaa. Alkoi heräilllä öisin paljon enemmän kuin kotihoidettuna, jäi aina itkien päiväkotiin ja illat oli ihan kiinni äidissä. Ekan syksyn oli toki lisäksi parin viikon välein kipeänä. 2-vuotiaana olisi varmasti ollut paljon valmiimpi päiväkotiin, vaikka sairasteluputki taitaa olla edessä, vei sitten pienenä tai isompana hoitoon.

Toinen lapseni meni sitten vasta 4-vuotiaana päiväkotiin eikä hän ehtinyt ikinä sopeutua päiväkotielämään. Itkeskeli aina aamuisin eikä mielellään mennyt hoitoon. Tuo pienempänä hoidon aloittanut on sitten ensimmäisen vuoden jälkeen aina viihtynyt päiväkodissa, nyt käynnissä on viimeinen päiväkotivuosi ja ihan haikea mieli jo tulee, kun mietin, ettei tuo kestä ikuisesti.

Vierailija
45/46 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulu-ikäiset lapset tarvitsee enemmän tukea ja vanhempia.

Vierailija
46/46 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen paras paikka on kotona. Kouluun voi sitten ehkä jo mennä kodin ulkopuolelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä