Ajatteletko enää koronaa?
Itsellä on jäänyt käsien pesu/desinfiointi tavaksi, mutta enää ei korona juuri muuten näy elämässä.
Kommentit (28)
En. En näe sille syytä. Elän kuten ennenkin, pesen kädet kun tulen kotiin enkä vietä aikaa sairaiden kanssa. Ei rokotuksia, ei koronaa.
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö siitä kohkataan jossain? Itse ajattelin asiaa silloin kun se alkoi mutta pian se unohtui. Se on isompien kaupunkien "trenditauti", täällä maalla en ole nähnyt yhtään maskia tai kuullut koronarokotteita kohtaan muuta kuin naurua.
Missähän mahdat asua? Kyllä täällä päin maalla on ainakin suurin osa ottaneet rokotteet ja maskitkin oli kaikilla silloin kun suositeltiin.
Vierailija kirjoitti:
En ajattele mutta käytän kyllä edelleen kaupan käsidesiä mennessäni sinne. Mielestäni muutkin saisivat käyttää niin kaikenmaailman vatsataudit sun muut vähenisivät.
Ne kaupan käsidesit on ihan peestä.Kädet jää tahmeiksi,pidän oman pullon mukana laukussa kun käyn kaupassa.
En ajattele. Sairastin sen jo kerran, oli pientä nuhaa ja päänsärkyä. En käytä käsidesiä, enkä maskeja, enkä aio käyttää jatkossakaan. Paljon meteliä ja hysteriaa, ihan turhasta.
En ajattele. Eikä kellään tutulla ole aivosumua tai hengenahdistusta. Ihan keski-iän ylittäneitä ovat.
Kieltämättä kyllä. Juuri kaksi työkaveriani on koronassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta kai! Neljä piikkiä takana ja FFP2-maski aina päällä. En halua monielinsairautta sisäkaluja tuhoamaan. Olen kuullut monista jotka joutuivat työelämän jättämään aivosumun takia.
Jep. Ffp2 -maski itselläkin edelleen. Koronan pitkäaikaisvaikutuksista ei vielä edes kaikkea tiedetä ja tähän asti näyttää aika huonolta. Se on niin uusi tauti. Seurailen tässä muutaman vuoden ensin miten sen sairastaneille käy ennen kuin jätän maskin pois ja suostun sairastamaan itse.
Seurailen vielä muutaman vuoden miten käy rokotetuille.
Tämä justiinsa huolettaa, kun ympärillä jengi kertoo pitkäaikaisista haitoistaan. On hengenahdistusta ja muistiongelmia. Jatkan maskin käyttämistä.