Miksi moni kaunis nuori nainen pilaa naamansa huulitäytteillä?
Miksi, oi miksi olette niin hölmöjä?!? Ettekö te näe, että teidän kasvoihinne sopii parhaiten juuri se persoonallinen ja kaunis huulimalli, jolla olette syntyneet? Nuo täytteet tekevät teistä vain yksinkertaisen (= suu auki) tai sairaan (= allergiakohtaus ja huulet turvoksissa) näköisiä. Myös puhuminen on epäselvää sössötystä. Oletteko ikinä katsoneet itseänne sivusta? Profiilinne näyttää kummalliselta!
Muodit tulevat ja menevät, mutta tuollaiset pysyvät muutokset pilaavat suun lopullisesti. Huulet jää roikkumaan, koska ne ovat venyneet.
Älkää hyvät ihmiset tehkö elämänne mokaa.
Kommentit (39)
Olen ihmetellyt myös miksi nuoret jotka ovat luonnostaan kauniita, haluavat muokata itsensä pilalle. Itse jo täti-ikäinen niin en ymmärrä. Ei kaikkien tarvitse näyttää samalta. Ensimmäistä kertaa näin livenä nuoren naisen joka oli ottanut aivan överit huulet. Koko alue nenän ja leuan välissä oli pelkästään törröttävää huulta. Pelkkä puhuminen vaikutti jo haastavalta kun suu ei mennyt kunnolla kiinni. Vaikea olla kiinnittämättä huomiota kun oli niin erikoinen näky.
Vierailija kirjoitti:
Olen ihmetellyt myös miksi nuoret jotka ovat luonnostaan kauniita, haluavat muokata itsensä pilalle. Itse jo täti-ikäinen niin en ymmärrä. Ei kaikkien tarvitse näyttää samalta. Ensimmäistä kertaa näin livenä nuoren naisen joka oli ottanut aivan överit huulet. Koko alue nenän ja leuan välissä oli pelkästään törröttävää huulta. Pelkkä puhuminen vaikutti jo haastavalta kun suu ei mennyt kunnolla kiinni. Vaikea olla kiinnittämättä huomiota kun oli niin erikoinen näky.
Niin. Ja sitten kun tuijotat, niin nämä luulevat sen johtuvan siitä, että ovat niin kauniita ettei kukaan voi muutakaan. Lol.
Täyteaineet on kehitetty alun perin vanheneville ihmisille auttamaan iän tuomien muutosten kanssa. Nuorille nämä eivät sovi, sillä heidän kasvoissaan ei restauroida mitään vaan luodaan jotain ihan uutta, joka harvemmin näyttää alkuperäistä paremmalta.
Vierailija kirjoitti:
Nuorena, hyvännäköisenä naisena jonka moni yhtä lailla nuori ja hyvännäköinen kaveri on näihin haksahtanut, voin kommentoida että usein se johtuu siitä, ettei mikään ns. riitä. Me eletään todella ulkonäkökeskeistä aikaa, ja jokainen pyrkii näyttämään parhaalta versiolta itsestään.
Huulitäytteitä ottavat nuoret naiset, jotka ovat muutenkin tarkkoja ulkonäöstään ja kuluttavat paljon aikaa ja rahaa näyttääkseen hyvältä. Kun täyteaineet ovat arkistuneet ja yhä useampi niitä ottaa, monet lähtevät hommaan mukaan etteivät vain olisi jotenkin vähemmän kauniita kuin viereinen mimmi, ja avot, kierre on valmis. Harva uhraa sen enempää ajatusta sille, sopivatko huulitäytteet niihin omiin piirteisiin. Lisäksi ei tajuta sitä, että vaikka ne näyttävät ehkä hyvältä somessa, luonnossa ne ovat enemmän tai vähemmän omituisen näköisiä.
Itse en ole täytteitä ottanut, enkä ota, koska ne näyttäisi omien piirteiden kanssa naurettavilta.
Saman olen huomannut. Kilpavarustelua tuo on - kenellä on isoimmat huulet ja pylly, on se seksikkäin. Terve itsetunto ja minäkuva onkin sitten taas toinen juttu.
Näin keski-ikäisenä sitä ajattelee, että pelkkä nuoruushan jo tekee ihmisestä kauniin, ja ihmetyttää miksi nuoruuden hehku ja raikkaus pitää pilata paklaamalla ja pursottamalla niin että naamataulu muistuttaa Kiina-nuken kopiota.
Mutta eipä sitä nuorena itsekään ymmärtänyt nuoruuden nätteyttä, ja ne nätit vuodet kuluivat tuskailemalla jälkikäteen ajateltuna ihan mitättömien kauneusvirheiden tähden.
Erotiikkaviihteessä myös hämmästyttää, miksi joka nainen menee pilaamaan ennen niin luonnolliset ja kauniit pienet rintansa jollain luonnottomilla silikonipalloilla.
Nuori on kaunis muutenkin. Eihän noista vielä tiedä minkälaisia vaikutuksia on pitkällä tähtäimellä, jos aloittaa parikymppisenä täytteet ja silottelut voi kuusikymppisenä olla aikamoinen näky. Hollywood on täynnä näitä vanhempia kummallisen näköisiä naisia.
Muotikin muuttuu, nyt on nämä näitä älyttömiä trendejä esitelleet julkkikset alkaneet poistella täytteitään kun luonnollisuus on palaamassa muotiin.
Kerrankin joku kirjoitti tän! Ollaan todella ihmetelty samaa. Kenen mielestä ne huulitäytteen on nätit? Oikeasti ne on aivan järkyttävän rumat ja se sivuprofiili on vähintäänkin huvittava.
Toinen putosi trendi on ne auton pyyhkiäiden kokoiset ripset. Näyttää kun olis joku hämähäkinseitti jäänyt silmiin kiinni.
Ihmiset on outoja
Huh huh, onneksi en mennyt ikinä noita hirvityksiä teettämään, vaikka kaikenlaisia ulkonäkökriisejä olekin käynyt läpi ja joskus haaveilin suuremmista huulista.
Nyt kun katselee ympärilleen ja näkee noita täytteitä monella, on kyllä helpottunut olo, että olin pahimpien ulkonäkökriisien aikaan p=a.
Some ja Kardassianit on tämänkin naurettavan näköisen trendin takana. Nykyään ainakin Helsingin kaduilla kulkiessa ihan hätkähdän, kun vastaan tulee luonnollisen kaunis nainen normaaleine huulineen.
Vierailija kirjoitti:
Erotiikkaviihteessä myös hämmästyttää, miksi joka nainen menee pilaamaan ennen niin luonnolliset ja kauniit pienet rintansa jollain luonnottomilla silikonipalloilla.
Ja jäljestä päätellen on käyty jollain halvimmalla sokealla puoskarilla, täytetisut näyttää samoilta kuin lapsen hiekkalaatikolla kasaamat hiekkakasat tai sitten sojottaa muuten vaan ihan miten sattuu ja on liian suuret.
Minä otin huuliin täyteainetta vajaa nelikymppisenä, vaikka pari vuotta sitten en olisi voinut sellaista kuvitellakaan. Mielestäni lopputulos on luonnollinen ja monet kaveritkin sanoo ettei huomaa, vaikka yhteensä on laitettu 2ml kahdella kertaa, eli 1ml/kerta. Suu on sama muotoinen kuin luonnostaan, pienet huuleni vaan on isommat. Pistäjä sh, mikä nimenomaan ei tee muuta kuin luonnollisia tuloksia.
Minä otin huuliin täyteainetta vajaa nelikymppisenä, vaikka pari vuotta sitten en olisi voinut sellaista kuvitellakaan. Mielestäni lopputulos on luonnollinen ja monet kaveritkin sanoo ettei huomaa, vaikka yhteensä on laitettu 2ml kahdella kertaa, eli 1ml/kerta. Suu on sama muotoinen kuin luonnostaan, pienet huuleni vaan on isommat. Pistäjä sh, mikä nimenomaan ei tee muuta kuin luonnollisia tuloksia.
harvoin nähnyt että "jo kaunis nuori nainen" täytteitä laittaisi huuliinsa. Yleensä ovat jo valmiiksi hieman rumia, ja täytteiden jälkeen vielä paljon rumempia.
Silikonitissit olen nähnyt kauniillakin tytöillä, ihmettelen suuresti sillä sillä mikäs sen parempaa kuin nätti tyttö pienillä rinnoilla varustettuna.
Terveisin: Setämies 53v
Täytteiden käytöstä hyvä esimerkki on Elina Kanerva. Luonnollisena oli kaunis, nyt aivan järkyn näköinen, valitettavasti.
Täytyy olla miesten mieleen. Yhden miehen näkemys ei riitä, tarvitaan tuhansia positiivisia kehuja ja nekään ei riitä.
Itsetunto korvienvälissä
Näihin toimenpiteisiin pitäisi olla korkeampi ikäraja esim 25v. Jolloin oma itsetunto on jo hieman kehittynyt.
Vierailija kirjoitti:
Näihin toimenpiteisiin pitäisi olla korkeampi ikäraja esim 25v. Jolloin oma itsetunto on jo hieman kehittynyt.
No kun naisilla on monilla huono itsetunto. Varsinkin nuorilla naisilla. Epärealistinen maailmankuva. Jonkun pitäisi kertoa heille todellisuudesta jotain, eivät muuten herää.
Joo, just oli muutama vuosi sitten tatskat ja nyt ne on jo noloja. Lähinnä alaluokkaisten juttu. Puhdas iho on jo harvinaista luksusta.